Jossei MS:lle se rautaneito käy, niin saisi napata siitä 21.12 Brucen puheesta "Heavy Metal Capital" nimeksi.. www.heavymetalcapital.com, www.maiden-hmc.com, ihan miten herrat tykkää.
Valitsemme? Kuka istuu valintaraadissa projektipäällikön kanssa?MS said:Ellei parempaa englanninkielistä nimeä keksitä, kuin Scream For Me Finland niin valitsemme sen.
Valintaraatia johtaa Jukka Virtanen. Vakiojäseninä ovat Pirkka Liinamaa ja Klaus Järvinen. Mukana on lisäksi kolme muuta jäsentä.Pertti Keinonen said:Valitsemme? Kuka istuu valintaraadissa projektipäällikön kanssa?
Sivujen koodaamiseen ei tule osallistumaan montaa henkeä. Sivut koodaa toivottavasti yksi henkilö ja 1-2 henkilöä seuraa toteutusta ja antaa ohjeita. Koko homma on aivan alussa. Mitään ei ole päätetty ja sopivia henkilöitä on vasta kartoitettu.Sivujen teossa on selkesti muutama mutka matkassa. Mitä enemmän on kokkeja, sitä huonompi ja sotkuisempi juttu sivuista tulee. Kun kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää, niin välttämättä sanomista tulee ja aikaa kuluu kaikenlaisiin turhiin säveltämisiin.
Kyllä.Netti on täynnä englannin kielisiä Maiden sivuja.
Riipuen siitä minkälaiset sivut tulevat ja kuka tietää sivuista...Jos 95% käyttäjistä on suomalaisia, niin miksi nimen pitää olla väkisin väännetty englanniksi?
Englanninkielinen osio on sivuille tulossa Maidenfinlandin tapaan, mutta täysin erilainen.On eri asia, jos olisi todella hyvä nimi, mutta ei niitä oikein tunnu tulevan... Konsertti-infoa ulkomaanpelleille voi tietenkin englanniksi laittaa ja kertoa siitä Maidenin BB:lla ja muilla forumeille, että täältä meidän sivuilta löytyy nyt tällaista. Nimi ei siis tähän ainakaan mun mielestä vaikuta.
Kuka maksaa foorumin kulut? Homma toimii niin kauan hyvin, kun on vähän käyttäjiä ja liikennettä. Liikennemäärän kasvaessa kulut myös nousevat moninkertaisesti. Kenellä on aikaa ja tietotaitoa huoltaa foorumia, kun siihen tulee vika? Minä kannatan tätä paikkaa siksi, koska meidän ei täällä tarvitse tehdä yhtään mitään ja toiseksi tämä on ilmaista.Foorumista olen sitä mieltä, että ehdottomasti oma foorumi sivuille. Täällä Maiden Worldissa on ihan ok toimintaa, mutta suomalaisille sivuille luo omanlaisen fiiliksensä foorumi käyttäjineen.
Tuo on erittäin hyvä ajatus, munkin mielestä kannattaisi laittaa äänestys pystyyn.Kaukkis said:Ehkä tuosta nimestä kannattaisi tehdä äänestys?
Lappis said:Maiden Hell? Aini, se on jo se bändi samanniminen....Sorry, oon kännissä. Huonoa läppää
Hetkinen. Luulen, että Masiinan maili @maidenfinland.com ei toimi enää 31.12.2003 jälkeen. Näin hän ainakin minulle kertoi. Toivottavasti kaveri sai mailisi ajoissa.MS said:Homma on nyt niian kauan jäissä www-sivujen osalta kunnes saan Alexilta vastauksen emailiini. Sen jälkeen tiedetään mitä tehdään.
En ole oikea mies vetämään foorumia, koska en osaa korjata mahdollisia vikoja. Koodaustaidot aivan nollassa. Ja pikku hiljaa kiinnostuskin.MS said:Joskus haluaa välttämättä oman foorumin niin saa ottaa sen projektin hoitaaksen. Keinonen? Minä vedän ainoastaan kotisivuprojektia.
Ei kai täällä mitään tappelua ole käyty vaan asiallista ja kriittistä keskustelua. Joo joo -miehet ovat erikseen.Mercenary said:Koitetaampas sitten rauhoittua. Nyt kun ollaan sivustoa vailla ei pidä ruveta tappelemaan, vaan puhaltaa yhteen hiileen.