QazKFD
Member
Hyvä, joissain yhteyksissä sanan muoto vaan on hieman epäselvä. Mutta kumminkin, tämä foorumi toimii aika hyvin ainakin nyt. Ei välttämättä ainakaan ole tarvetta uudelle IMHO.MS said:Kaikkia täällä olevia suomalaisia...
Hyvä, joissain yhteyksissä sanan muoto vaan on hieman epäselvä. Mutta kumminkin, tämä foorumi toimii aika hyvin ainakin nyt. Ei välttämättä ainakaan ole tarvetta uudelle IMHO.MS said:Kaikkia täällä olevia suomalaisia...
Ei se meidän oma foorumi välttämättä paremmin toimisi. Suunnilleen samat onglmat siellä olisi, kuin täällä. Kuten mainitsit niin tämä foorumi on toiminut hyvin.QazKFD said:Hyvä, joissain yhteyksissä sanan muoto vaan on hieman epäselvä. Mutta kumminkin, tämä foorumi toimii aika hyvin ainakin nyt. Ei välttämättä ainakaan ole tarvetta uudelle IMHO.
Foorumille ei alle 2 gigaa riitä, mutta sivuille varmaankin 2 gigaa riittää?Theoden said:- Tieto siitä montako käyttäjää halutaan fooruumille? Jep se olis tärkeetä tietää
- Käyttäjämäärä vaikuttaa liikennennöintiin ja liikenne määrää kulut --> mitä enemmän viestejä sitä suuremmat ovat kulut. Riittäköhän hitusen alle 2gt kuukaudessa liikenne tilaa
- Mistä rahat kulujen kattamiseen? Tota ens alkuun ois ihan ilmasta (kiitos tuttavuus suhteiden ), mutta sitten jos tarttee isompaa webhotellia niin...
- Kuka huoltaa foorumia vian sattuessa? Tuttuni Jaakko Salomaa
- Mistä webhotellista paikka foorumille? www.planeetta.net
Tottahan toki sinne kaikki saa ilmoittautua, mutta eikös se nyt ole kuitenkin niin, että pätevimmät ja stabiilimmat kaverit siihen homman valitaan?asa said:^Älä nyt housuistasi hyppää vielä. Ihme kaikkimullejaheti meininkiä nykynuorilla. Minä voin sitten ilmoittautua valvojaksi/modeksi tulevalle foorumille, jos se on muualla kuin täällä.
QazKFD said:Tottahan toki sinne kaikki saa ilmoittautua, mutta eikös se nyt ole kuitenkin niin, että pätevimmät ja stabiilimmat kaverit siihen homman valitaan?
Ööö.. kritiikkiä mistä?asa said:Oliko tämä nyt jotain kritiikkiä vai mitä?
Itse käyn yhdessä ja se saa luvan riittää. Jos tähän toinen tulee vielä, niin katsellen on. Eihän minua MF:ssä se fanisivusto juurikaan kiehtonut, no ei kyllä foorumikaan, mutta oli sielläkin hetkensä.asa said:Älkää tarttuko epäoleennaisuuksiin, olkaa tyytyväisiä että joku tätäkin projektia vie eteenpäin. Senkun teette omat sivunne jos ei meno muuten miellytä, kai niitä kävijöitä on useammallekin foorumille, itse käyn tällä hetkellä vain 2-4 maidenaiheisessa foorumissa.
Ei kannata odottaa sivujen avautumista ihan heti. Kaikilla on kuitenkin työt sekä koulut ja tätä projektia tehdään vaapa-ajalla.aarzie said:Onko muuten kellään mitään tietoo siitä, että milloin nämä sivut olisivat sitten viimeistään valmiit? :roll:
Ei kukaan. Minä päätin ruveta ajamaan hommaa eteenpäin eli saamaan uudet sivut verkkoon. Voi olla, että muuten ei olisi tapahtunut yhtään mitään.stiflat said:Ei millään pahalla mutta kuka valitsi juuri MS:n MaidenFinlandin jatkajaksi??
Ei voikkaan olla, kun ei ole ketään vielä valittu mihinkään tehtävään. Kyllä väkeä valitaan tehtäviin, kun ruvetaan sivuja tekemään yms... Sivuille pitää löytää nyt sopiva paikka jostain ja katsoa mitä teknisen puolen juttuja tarvitaan. Sen jälkeen voidaan alkaa suunnittelemaan sivuja.Nimestä ei muilla ole mitään tietoa ja projektin ympärillä olevista
(olemattomista?) ihmisistä ei kukaan ole tietoinen.
Uusi fooorumi ei tule ainakaan minun toimestani, koska en näe sille mitään tarvetta.Foorumia ollaan perustamassa
Jonkun pitää tehdä jotain, että jotain tapahtuu.sivuja odottamassa valmiiksi vaikka lähinnä vaan yksi ihminen tietää asiasta ja päätöksistä enemmän.
Joku henkilö tulee omistamaan sivut, koska omistaa domain-nimen. Maiden Finland www-sivut olivat Alex Machinen omistamat.Onko nämä tulevat nyt koko kansan sivut vai vaan MS:n omat
maidenfanisivut??
Siitä vaan laittamaan uusia sivuja verkkoon. Kukaan ei estä. Tässä ei olla varsinaisesti jatkamassa Maiden Finlandin sivuja, koska käytössä on uusi nimi ja uusien sivujen layout tulee olemaan erilainen.Eikös MaidenFinlandin käyttäjillä ollut mitään sanavaltaa sivustojen jatkajasta?
Ainoat oikeat www-sivut ovat www.ironmaiden.com , www.ironmaiden.co.uk ja www.screamforme.com .Tuntuu että erimielisyyttä leijuu ilmassa pelkästään MS:n liian "omivan" asenteen takia. Kohta joku saa saman idean ja alkaa kyhätä Rautaneitoa MaidenFinlandin jatkajaksi, kumpi sitten on se "oikea"? Siellä tämän topicin alussahan jo joku osaava kyhäsi Rautaneidon alkuvalikot.