Siksi koska nyt jokaisella meillä on potentiaalinen mahdollisuus nousta imperiumin johtajaksi, khalifiksi khalifin paikalle. Etkö itse ole tuota ajatellut?escudo said:Ja olihan MaidenFinland.com ainakin jossain määrin Alexin oma sivusto, eikä silloin ollut kenelläkään mitään valittamista, miksi siis nytkään olisi?
Lopeta jo tuo säälittävä kitinä! Mitäs sinä oikeastaan puutut koko sivuihin viitaten postaukseesi:QazKFD said:Siksi koska nyt jokaisella meillä on potentiaalinen mahdollisuus nousta imperiumin johtajaksi, khalifiksi khalifin paikalle. Etkö itse ole tuota ajatellut?
QazKFD said:Itse käyn yhdessä ja se saa luvan riittää. Jos tähän toinen tulee vielä, niin katsellen on. Eihän minua MF:ssä se fanisivusto juurikaan kiehtonut, no ei kyllä foorumikaan, mutta oli sielläkin hetkensä.
Kyllä ihmiset näköjään jaksavat jauhaa tyhjänpäiväistä soopaa...Kepuli_Celmi said:^Samat sanat. En oikein usko että MS mitään valtaa tai loistoa (heh... niinku siinä biisissä ) tavoittelee. Tavoitteena on uusi sivusto, ei mikään "Iron Maiden kuninkuus".
Ei, kyse nyt on lähinnä luetun ymmärtämisestä. Jos teksti on liian paksua, vaikkakin mielestäni päivänselvää, suotta siihen noin aggressiivisesti on kantaa otettava.asa said:^ja siitäkö kaikki on kiinni? Että pääsee kiinni "suunnattomaan valtaan"?
Ota sinä ne hernekeittopurkit nokastasi *tin *rka ja lueppas se ylempi kohta siitä viestistä uudelleen. Jos et ole edes näkevinäsi siinä sarkastista sävyä, niin kehoitan olemaan kommentoimatta viesteihin joita et käsitä.MS said:Lopeta jo tuo säälittävä kitinä! Mitäs sinä oikeastaan puutut koko sivuihin viitaten postaukseesi
Sakari Östermalm said:Itse ajattelisin niin, että kyse on siinä mielessä vallasta, että yksi ihminen sanelee, mitä julkistetaan, koska ja miten. Ei siinäkään mitään, mutta osaa porukkaa täällä v***aa johtava tyyli, johon ei ole puuttumista. Kukaan tuskin koskaan on kauheammin pitänyt diktaattoreista millään saralla. On toki hyvä, että sivustoasiat on hoidossa, mutta jos sivustojen perustamisen me -henki tarkoittaa kaikkia täällä olevia suomalaisia faneja, pitäisi jokaisella olla myös demokratian mukaan äänivaltaa. Se, että sitä käyttää vain yksi ihminen ja tuohon omaan tyyliinsä, ärsyttää varmasti muita.
QazKFD said:Siksi koska nyt jokaisella meillä on potentiaalinen mahdollisuus nousta imperiumin johtajaksi, khalifiksi khalifin paikalle. Etkö itse ole tuota ajatellut?
QazKFD said:Jos et ole edes näkevinäsi siinä sarkastista sävyä, niin kehoitan olemaan kommentoimatta viesteihin joita et käsitä.
Nyt ollaan pistämässä pystyyn yksinkertaisia www-sivuja. Mistään sen ihmeellisemmästä asiasta ei ole kyse. Kaikki pääsevät vaikuttamaan sivujen sisältöön tarjoamalla aineistoa. Siitä ei tule yksinkertaisesti yhtään mitään, jos kaikki yrittävät alkuvaiheessa ehdottaa omia ideoitaan ja sekoittaa soppaa. Voidaan äänestellä ja kerätä idoita loputtomasti, mutta sillä menolla sivut eivät tule ikinä valmiiksi. Valtaa käyttää nyt yksi ihminen sentakia, että ne sivut saadaan verkkoon ja toivottavasti mahdollisimman pian.Sakari Östermalm said:Itse ajattelisin niin, että kyse on siinä mielessä vallasta, että yksi ihminen sanelee, mitä julkistetaan, koska ja miten. Ei siinäkään mitään, mutta osaa porukkaa täällä v***aa johtava tyyli, johon ei ole puuttumista. Kukaan tuskin koskaan on kauheammin pitänyt diktaattoreista millään saralla. On toki hyvä, että sivustoasiat on hoidossa, mutta jos sivustojen perustamisen me -henki tarkoittaa kaikkia täällä olevia suomalaisia faneja, pitäisi jokaisella olla myös demokratian mukaan äänivaltaa. Se, että sitä käyttää vain yksi ihminen ja tuohon omaan tyyliinsä, ärsyttää varmasti muita.