MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

Tervehdys. Jalat meni alta joten tänne päädyttiin. Niinsanotusti.
Itselleni valitettava lopetuspäätös tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Oliko tästä jotain tietoa joillain etukäteen? Ilmeisesti modeilla ainakin?
Mielestäni olisi voinut hieman vihjaista etukäteen muillekin.

Mutta joo, uusi sivu pystyyn ja mieluiten myös uusi foorumikin sinne
sivujen sisään...
Eiköhän sen fooruminkin kyhäämiseen joku tietotaitoinen innokas löydy.
Alkuhan ei tarvi kummoinen olla.

Nimenä MaidenFinland oli osuva sisältäen maan ja bändin, mutta
mihinkään matkimisiin ei siis tarvi/kannata lähteä.

Nimiehdotuksista mielestäni tähänastisista paras on Rautaneito.
Perässä Beast Over Finland ja Somewhere in Finland.
Finland sana kun olisi kuitenkin hieno saada mukaan.
Mutta ei siis väkisin...

Nimessä kuitenkin on muistettava lyhyt ytimekkyys.
Jos ajatellaan esim paitoja/tuotteita/lähestymisiä muihin medioihin, niin
mitään pitkiä loruja on turha keksiä.
Eikös legenda Klaus Flaming'kin aina puhu rautaneidosta lähetyksessään.
Tai ainakin usein.

Mutta jep, toivottavsti idea etenee ja tsemppiä rakenteluun.
Kyllä MaidenFinland sen verran hieno kokonaisuus oli, että olisi mukava
saada jatkoa.
 
Omasta mielestäni parhaat ehdotukset ovat Beast over Finland ja Rautaneito.com just eilen löysin jonkun todella vanhan suosikin missä oli aika pitkä juttu maidenista ja sellanen vähän huvittava "juliste" ja vielä sen lisäksi saattaa tuolta laatikosta löytyä muitakin maidenia koskevia juttuja/artikkeleita lehdistä. Kavereilla saisin varmaan skannattua ja voisin kyllä lähetellä sitten.
 
^Onkohan sulla se sama suosikki, kuin mulla tuolta live after deathin ajoilta. Siinä on ainakin ihan sairaan karu juliste, missä maidenit istuu juoksuradalla sellasissa karuissa kledjuissa LOL
 
MS said:
Toistaiseksi projektin nimenä on Scream For Me Finland! Lopullista nimeä ei ole vielä päätetty.

Löytyykö täältä yhtään graafikkoa?

Lueskelin noita juttuja ja MF:ia kesästä seuranneena olin jo ajatellutkin omien sivujen kyhäämistä. Webbisivujen tekemisestä on jonnin verran kokemusta (vain HTML) ja grafiikkaakin olen väsännyt. Graafikko en ole mutta ammatti liippaa läheltä ja Maiden on sydämessä. Aika tosin erittäin rajallinen mutta kiinnostusta sivujen tekemisen avustamiseen löytyy. Jotain näytettä tekemisistäni: Omat (firmani) sivuni osoitteessa www.taittokone.com sekä yksi harrastuksistani www.renkorock.fi. Jos apu kelpaa esim. grafiikan luomiseen, niin eikun kyseleen.
EX RAUTAARAJALLE
 
eyes of the nile kirjoitti
^Onkohan sulla se sama suosikki, kuin mulla tuolta live after deathin ajoilta. Siinä on ainakin ihan sairaan karu juliste, missä maidenit istuu juoksuradalla sellasissa karuissa kledjuissa

Just se.. LOL Katoinkin sitä just, se on aika huvittava... Ei mikään tyypillinen Maiden "juliste".
 
GhostOfTheNavigator said:
^nyt tässä ku en kerenny lukemaan kaikkia viestejä niin jos ja kun tää uus sivusto tehdään niin tuleeko sinne oma foorumi vai pysyykö täällä? Vähän aikainen kysymys ku vielä kaikki vaiheessa mutta kumminki..

Me voitas hoitaa toi fooruumi puoli hudsonin kanssa, jos kelpaa. Me saataisin tutulta peliplaneetan hostilta tilaa, mutta kaistan leveys epäilyttää hieman :( ja tietotaitoa löytyy jos foorumissa ilmenee vikoja. Mutta jos käsitin oikein niin kiinnostusta ei löydy
 
Theoden said:
Me voitas hoitaa toi fooruumi puoli hudsonin kanssa, jos kelpaa. Me saataisin tutulta peliplaneetan hostilta tilaa, mutta kaistan leveys epäilyttää hieman :( ja tietotaitoa löytyy jos foorumissa ilmenee vikoja. Mutta jos käsitin oikein niin kiinnostusta ei löydy
Pidetään tämä meidän foorumi nyt täällä. Se on kaikista helpoin ratkaisu. Toiseksi meidän ei tarvitse ylläpitää omaa foorumiamme ja, jos tulee vika niin sen korjaa muut, kuin me.
 
Hmm.. Rautaneito kuulostaa varsin oivalta nimeltä, se täytyy myöntää. Itselläni ei kyllä juuri lahjoja ole sivuihin, parit tekeleet löytyvät ja täts it. Sivuilla käyneet tietävät kyllä :) Mutta vielä vähemmän on aikaa tuollaiseen, kun täytyy alkaa palvelemaan isänmaata parin viikon päästä.
 
Ei aikaisemmin olisi tullut tehtyä, mutta kyllä Suomessa yksi virallinen Maiden sivusto pitää olla!

Itse voin osallistua sivujen tekoon/ylläpitoon. Osaamista on HTML, PHP ja auttavasti JavaScript ja ASP. Grafiikan suunnittelu on hieman heikommissa kantimissa, kuin itse koodaaminen. Myös messulaudalla olen ollut ylläpitäjänä (vBulletin), mutta sitähän ei siis ole erikseen tulossa...

Parhaat nimiehdotukset ehdottomasti:
- Scream For Me Finland
- Beast Over Finland

Rautaneito kuulostaa jotenkin tönköltä, tai "junttimaiselta" (ei pahalla).
Jos joku on tosissaan tätä tekemässä niin saa ottaa yhteyttä...
 
Tuli tässä mieleen, kun kuuntelin sitä 80-luvun "rock-on-saatanasta" kasettia, että kuulostaisiko rauta NEITSYT paremmalta kuin rauta NEITO? :shock:
 
^Ei, kyllä se neito on oikeampi käännös. Neitsyt olisi virgin. Tuon kidutuskoneen virallinen suomennoshan on käsittääkseni rautamorsian, joten otapa näistä sitten selvää.
 
Shogun said:
Ei aikaisemmin olisi tullut tehtyä, mutta kyllä Suomessa yksi virallinen Maiden sivusto pitää olla!

Itse voin osallistua sivujen tekoon/ylläpitoon. Osaamista on HTML, PHP ja auttavasti JavaScript ja ASP. Grafiikan suunnittelu on hieman heikommissa kantimissa, kuin itse koodaaminen. Myös messulaudalla olen ollut ylläpitäjänä (vBulletin), mutta sitähän ei siis ole erikseen tulossa...
Privaa lähetetty.
 
Shogun said:
- Scream For Me Finland
- Beast Over Finland

Rautaneito kuulostaa jotenkin tönköltä, tai "junttimaiselta" (ei pahalla).
Hmm.. miksi ei saman tien sitten Rime of Finnish Powerslaves Dancing With Death tai muuta yhtä mukavan pitkää, vaikeaa, ja supertönkköä.

Ei siis pahalla.
 
Limelight said:
^Ei, kyllä se neito on oikeampi käännös. Neitsyt olisi virgin. Tuon kidutuskoneen virallinen suomennoshan on käsittääkseni rautamorsian, joten otapa näistä sitten selvää.
Maiden taitaa olla "vanhaa" englantia eli neitsyt olisi oikeampi käännös. Rautaneito tosin kuulostaa paljon paremmalta kuin Rautaneitsyt.
 
Katsoinpa huvikseni tästä koneen sanakirjasta, että mitä maiden sen mukaan tarkoittaa.
Tässä vastaus:

maiden
I s
1 neito, neitsyt, impi
2 (krik) maiden [over] juoksuton pelijakso
II a
1 naimaton (aunt)
2 neitseellinen, koskematon
3 ensi, ensimmäinen, neitsyt-;
maiden speech (kansanedustajan) neitsytpuhe;
maiden voyage (mer) neitsytmatka


Joten eiköhän laiteta sivuston nimeksi www.rautaimpi.com LOL LOL
 
Olin matkoilla ja siinä tuli mietittyä sivuille nimee mut muistan NYT vaa: Rime Of The Finnish Mariner (pitkä... Liian pitkä :( ) Tai Afraid To Shoot Finland. (tökerö/tyhmä :| ) Ja aikaisemmin ehdottelin sitä Iron Finlandia.
Ja just tuli mieleen Finnish/Finland After Death. :)

^Eiköhän kummiski se www.rautainenkansanedustajanpuhe.fi olis kaikista paras noista! LOL
 
Back
Top