No mikäs perkele siinä niin vastenmielistä oli? Se kasvava teinien määrä vai? Olisiko minun pitänyt sanoa niille uusille nuoremmille tyypeille, että älkää nyt tänne ainakaan tulko? Ei kai kukaan sille itse mitään voi, että ikää ei paljoa ole ja sillekään ei moni tunnu voivan mitään, että päässä ei yksinkertaisesti montaa järkevää ja postaamisen arvoista ajatusta syty.Lappis said:Ketkä ikinä sit modeja tulee olemaankaan, toivottavasti homma pysyy paremmin hanskassa ku edellisellä MF-foorumilla. siellä se vaan jotenki meni....vastenmieliseksi. Luonnollisesti kaikki ei taas tästä ole samaa mieltä... :suck:
Mercenary said:Sitten nimiasiaa. Parhaat nimet ovat
-Finnish Troopers
-Beast Over Finland
-Rautaneito
Pertti Keinonen said:No mikäs perkele siinä niin vastenmielistä oli? Se kasvava teinien määrä vai? Olisiko minun pitänyt sanoa niille uusille nuoremmille tyypeille, että älkää nyt tänne ainakaan tulko? Ei kai kukaan sille itse mitään voi, että ikää ei paljoa ole ja sillekään ei moni tunnu voivan mitään, että päässä ei yksinkertaisesti montaa järkevää ja postaamisen arvoista ajatusta syty.
Kuulostaa aivan vitun hienolta :bananarock:ploughman said:Somewhere in Finland
BA said:Noniin.
Nyt oon kaivanu esiin MF:n historian tammikuusta 2002 eteenpäin.
Ihan kaikkee en löytäny, mutta osan kuitenkin.
Vittumaisinta on se, että toi WayBack machine, millä noita sivuja selasin, ei oo säästäny mitään kuvia, joten ne lehtileikkeet on myös mennyttä. :cry:
Pistän löydetyt jutut nyt ainakin omalle koneelleni talteen, jos jollain on tarvetta, pistäkää viestiä.
Alexilta pyydetään vanhat skannatut artikkelit yms... Turha niitä on millään www.archive.org kaivaa.BA said:Noniin.
Nyt oon kaivanu esiin MF:n historian tammikuusta 2002 eteenpäin.
Ihan kaikkee en löytäny, mutta osan kuitenkin.
Vittumaisinta on se, että toi WayBack machine, millä noita sivuja selasin, ei oo säästäny mitään kuvia, joten ne lehtileikkeet on myös mennyttä. :cry:
Pistän löydetyt jutut nyt ainakin omalle koneelleni talteen, jos jollain on tarvetta, pistäkää viestiä.
MS said:Alexilta pyydetään vanhat skannatut artikkelit yms... Turha niitä on millään www.archive.org kaivaa.