MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

MS said:
Skanneri sinulla ilmeisesti on ja vanhoja lehtiä hyllyssä? Mistäs jos alkaisit toimittamaan materiaalia sivuille, kuten vanhoja suomalaisia haastatteluita ja levyarvioita yms...?

Siis lähetin alkuperäiset artikkelit, kun ajattelin etten niillä mitään enää tee. Voisin kysyä jos se lähettäisi ne mulle takaisin. Mun kätköistä saattaa löytyä noita levyarvosteluja ym, ellen ole niitä roskiin jo heittänyt.
 
ihan hyvin voidaan pitää Maiden finland nimi, kunhan kysytään Alexilta lupa käyttää sitä.
 
Sopisko pojille, että keksitään joku uusi nimi ja uusi tyyli ja jätettäis ainakin suora Maiden Finlandin kopioiminen. Omia suomalaisia Maiden sivuja syksyn mittaan harkitsin ikään kuin luontevaksi jatkoksi MF:lle, kun kuulin lopettamisesta, mutta mitään en saanut aikaiseksi sopivien koodaustaitoisten kaverien puutteessa. Nimeä pidemmälle en siis päässyt: Made of Iron - www.rautaneito.com Tuostakaan en ota koko kunniaa itselleni, vaan se tuli vähän muista suista. Jos joku innokas tuohon nimeen tykästyi, niin siitä vaan käyttöön. Itselläni ei ole välttämättä suurta hinkua lähteä uutta juttua vetämään, mutta autan, jos vaan osaan ja tarvetta tulee.
 
Johanna said:
Ei tietenkään. Pitäiskö kerätä nimiehdotuksia?

Nimiehdotukset olisivat kyllä hyvä ajatus. Onhan tänne sen verran suomalaisia jo kerääntynyt, että eiköhän ajatuksiakin pitäisi olla (paitsi minun päässäni). Mutta ah, mikä olisikaan sopivampi nimi suomalaiselle fanisivustolle kuin Maiden Finland. :D

Pertti Keinonen said:

Ja sieltä tulikin heti... :shock:
 
asa said:
ihan hyvin voidaan pitää Maiden finland nimi, kunhan kysytään Alexilta lupa käyttää sitä.
Lupaa siihen ei tule. Et kai luule etten ole sitä montaa kertaa suoraan puhelimitse kysynyt. MF oli Alexin juttu, nyt olis aika ja tilaisuus muille tarinoille. Jotain omaakin saa Maiden maailmaan tuoda. Minusta olisi lähinnä vittuilua, jos MF nimi ja tyyli otettaisiin käyttöön ilman Masiinan suostumusta. Siihen en ainakaan minä lähde, sen verran olen lojaali.
 
Kyllä minäkin olen maiden finland nimen säilyttämisen kannalla, jos vaan se on mahdollista.
 
Mutta ihan vaan sen takia olisi hyvä, ettei jatkettaisi Maiden Finland nimellä, sillä MF on kuollut ja pitäisi saada uuteen alkuun sopiva nimi. Maiden Finlandia ei varmana saataisi edes käyttöön, enkä kyllä ole edes sillä kannalla. Keinosen nimiehdotus sopiva ja iskevä. Uusi alku, uusi nimi, uusi kaikki.
 
Ei kai sillä nimellä niinkään väliä,pääasia että saadaan yhtä mahtavasti toimiva sivusto kuin edeltäjänsä.Varsinkin foorumi,ja etenkin sen valvonta,toimi loistavasti.
 
Pertti Keinonen said:
Lupaa siihen ei tule. Et kai luule etten ole sitä montaa kertaa suoraan puhelimitse kysynyt. MF oli Alexin juttu, nyt olis aika ja tilaisuus muille tarinoille. Jotain omaakin saa Maiden maailmaan tuoda. Minusta olisi lähinnä vittuilua, jos MF nimi ja tyyli otettaisiin käyttöön ilman Masiinan suostumusta. Siihen en ainakaan minä lähde, sen verran olen lojaali.
Maidenfinland nimeä ei tulla mitenkään uudessa projektissa käyttämään. Toiseksi nimen tulee olla englannin kielinen. Ainoa asia mitä Alexilta tullaan pyytämmän on aineisto eli skannatut artikkelit yms... Minä toimin toistaiseksi projektin vetäjänä.
 
Suomenkielinen foorumi ja sivusto uutisille, nimi suomeksi:

"Suomen Neito" tai "Suomineito"
 
MS said:
Minä toimin toistaiseksi projektin vetäjänä.
Vai projektipäällikkö MS :) . Odotan mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää. Ketkä ovat mukana?

Miksi nimen pitää olla englannin kielinen? Eikö sivusto olisi kuitenkin suomalaisille suunnattu?

Uskon, että Masiinalta heruu apua, kun asiallisesti pyytää ja jos sillä on aikaa. Voi kyllä riippua vähän pyytäjästä ja tyylistä, mutta sen verran asiallinen kaveri on kuitenkin kyseessä, että hiukan jelppiä voi odottaa.
 
Back
Top