MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

Täällä sit ollaan kans...Ketkä ikinä sit modeja tulee olemaankaan, toivottavasti homma pysyy paremmin hanskassa ku edellisellä MF-foorumilla. siellä se vaan jotenki meni....vastenmieliseksi. Luonnollisesti kaikki ei taas tästä ole samaa mieltä... :suck:
 
hyvä homma jos saadaan kunnon sivut aikaiseksi MF:n korvaajiksi. Ite oon kiinnostunu moderoinnista, jos on tarvis.

Sitten nimiasiaa. Parhaat nimet ovat
-Finnish Troopers
-Beast Over Finland
-Rautaneito

Täällä on nähty jo paljon hyviä nimiehdotuksia.
 
Lappis said:
Ketkä ikinä sit modeja tulee olemaankaan, toivottavasti homma pysyy paremmin hanskassa ku edellisellä MF-foorumilla. siellä se vaan jotenki meni....vastenmieliseksi. Luonnollisesti kaikki ei taas tästä ole samaa mieltä... :suck:
No mikäs perkele siinä niin vastenmielistä oli? Se kasvava teinien määrä vai? Olisiko minun pitänyt sanoa niille uusille nuoremmille tyypeille, että älkää nyt tänne ainakaan tulko? Ei kai kukaan sille itse mitään voi, että ikää ei paljoa ole ja sillekään ei moni tunnu voivan mitään, että päässä ei yksinkertaisesti montaa järkevää ja postaamisen arvoista ajatusta syty.
 
^ Mielestäni mode-toiminta sujui vanhalla foorumilla loistavasti. Kun rupes tulemaan off-topiccia tai turhanpäiväsiä aiheita niin heti pistettiin stoppi sille.

Ja jos kommentoin ikäkysymystä, niin kyllä itteenikin ois joskus 13vuotiaana Maiden-foorumit kiinnostanu, niitä ei vaan juuri ollu... :D
 
Mercenary said:
Sitten nimiasiaa. Parhaat nimet ovat
-Finnish Troopers
-Beast Over Finland
-Rautaneito

Keksin vielä yhden: Iron Finns. Vai kuulostaako se liian ruåtsalaiselta?

Pidetäänkö näistä nimistä sitten äänestys?
 
Pertti Keinonen said:
No mikäs perkele siinä niin vastenmielistä oli? Se kasvava teinien määrä vai? Olisiko minun pitänyt sanoa niille uusille nuoremmille tyypeille, että älkää nyt tänne ainakaan tulko? Ei kai kukaan sille itse mitään voi, että ikää ei paljoa ole ja sillekään ei moni tunnu voivan mitään, että päässä ei yksinkertaisesti montaa järkevää ja postaamisen arvoista ajatusta syty.

Hö. Edellisen boardin modeiluhan oli ihan asiallista.
(paitsi se kerta kun näpäytin jostain DiAnnoa ja sain 2:n viikon bännit! :wink: )

Uusi nimi:
Rautaneito ja Somewhere in Finland toimivat molemmat hyvin.

Itse voin auttaa lehtijutuin ja muutenkin, minkä kiireiltäni kerkiän. Ulkomaisia lehtijuttuja on aika paljon. Tietysti myös Suomea-koskevia. Ja myös keikka-kokemusta löytyy. <-"Nimim. Jortikka-Klubin puheenjohtaja (toinen varajäsen on MS)"
 
ploughman said:
Somewhere in Finland
Kuulostaa aivan vitun hienolta :bananarock:

Mutta mitä lyhempi nimi, mun mielestäni parempi, eli rautaneito tässätilanteessa. Mutta mä pidän suuni kiinni nyt :)

edit. Tai Rautaneito ja lauseliitteenä tuo Somewhere in Finland.. Okei.. *pakenee takavasemmalle* :oops:
 
Tällä palstalla tulee nyt vähän ristiriitaista läppää. Siis onko ne uudet sivut suunnitteilla ja ajaako joku oikeasti asiaa eteenpäin?

:bananallama:
 
Eikö D-iivil ole aika velho noiden nettisivujen kanssa. Jos hän kehtais/jaksais/haluais tehdä kunnolliset dynaamiset sivut, että useampi ihminen pääsis tietoja lisäileen ?

Eli tyyliin imperiumi ?
 
BA said:
Noniin.
Nyt oon kaivanu esiin MF:n historian tammikuusta 2002 eteenpäin.
Ihan kaikkee en löytäny, mutta osan kuitenkin.
Vittumaisinta on se, että toi WayBack machine, millä noita sivuja selasin, ei oo säästäny mitään kuvia, joten ne lehtileikkeet on myös mennyttä. :cry:

Pistän löydetyt jutut nyt ainakin omalle koneelleni talteen, jos jollain on tarvetta, pistäkää viestiä.

Mulla on joitakin noita lehti leikkeitä tallella täytyy vaan skannata ne uudestaan. Kuhan tiedotatte milloin ja mihin niitä voi lähetellä.
Myöskin lippujen kantoja löytyy.
Yritin juuri etsiä jos olisin tallentanut ne jotka ehdin skannata MF:lle mutta en tähän hätään löytänyt sellaista romppua jossa ne olisi ollut. Joten pitänee tehdä se skannaus urakka uudestaan kuhan sivut alkaa valmistua. Sen verran pystyn jeesaamaan niiden sivujen pystyyn saamisiksi. :)
 
BA said:
Noniin.
Nyt oon kaivanu esiin MF:n historian tammikuusta 2002 eteenpäin.
Ihan kaikkee en löytäny, mutta osan kuitenkin.
Vittumaisinta on se, että toi WayBack machine, millä noita sivuja selasin, ei oo säästäny mitään kuvia, joten ne lehtileikkeet on myös mennyttä. :cry:

Pistän löydetyt jutut nyt ainakin omalle koneelleni talteen, jos jollain on tarvetta, pistäkää viestiä.
Alexilta pyydetään vanhat skannatut artikkelit yms... Turha niitä on millään www.archive.org kaivaa.
 
Tilanne on nyt se, että olemme jarmilan kanssa selvittämässä rekisteröintiä ja tarvittavia palveluita.
 
Jos vanhoilla sivuilla ei ollut Suosikki-lehden Somewhere in Tourin aikaista artikkelia, niin minulta se löytyy ja voin skannata. Jos se lehti siis löytyy vielä. En muista ainakaan että sitä olisi ollut Maiden Finlandissa. Mutta jos oli tai jollakulla muulla se on skannattavaksi, niin olen hiljaa. :err:
 
Olihan siellä MF foorumeilla aika ajoin turhia viestejä ja topicceja, enkä voi väittää etten itse olisi ikinä syyllistynyt niiden kirjoittamiseen. Mutta siitäkin selviää sillä että modet ottaa alusta alkaen sen linjan että kaikki todellakin selvästi turhanpäiväiset viestit poistetaan ilman sen kummempaa häslinkiä... Tietysti jotkut viestit saattaa tuntua muista tyhmiltä mutta itse kirjoittajan mielestä erittäin tärkeältä asialta, mikä on sitten asia erikseen. Tällainen tuli mieleen. :?

EDIT: Mutta kyllähän tietysti Yleistopicissa saa jauhaa mitä mieleen tulee. :)
 
Jos nyt jostain kumman syystä Alexilta ei niitä lehtijuttuja saisi, niin minulla on tallella ne pari itse lähettämääni. Ja onhan minulla myös se kesän keikkalippu kuitteineen skannattuna, kun se piti silloin Lippupalveluhässäkän aikoihin lähettää muistaakseni Ploughmanille. 8) Että jos käyttöä löytyy... :roll:
 
MS said:
Alexilta pyydetään vanhat skannatut artikkelit yms... Turha niitä on millään www.archive.org kaivaa.

Mä otinkin talteen nyt ne keikkaraportit mitä MF:ssä oli, niitä kun ei muualta saa, ja muuta materiaalia ihan omaan käyttöön.

Uusien sivujen rakentamiseen en lähde mukaan, mutta jos joku apua tarvii, voin auttaa. :)
 
Toistaiseksi projektin nimenä on Scream For Me Finland! Lopullista nimeä ei ole vielä päätetty.

Löytyykö täältä yhtään graafikkoa?
 
Back
Top