MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

Hmm.. aika vaikee on kyllä keksiä nimi IM sivustolle. Kyllä se Maiden Finland oli paras.

Siitähän vois ns. sanaleikillä--> Made in Finland (lausutaan samalla tavalla kuin Maiden Finland, ainakin melkein) mutt se ei viittaa taas Maideniin.

Olis kyllä joku Finland in the dark tai joku tällanen kummiski paras. :roll:

EDIT: Jos sivut ovat pelkästään suomeksi niin silloin olen rautaneito.com:in kannalla :fist:
 
itse olen tällä hetkellä tuon rautaneito.comin kannalla
ei pidä väkisin esim. jostai biisistä vääntää liian pitkää ja kankeaa
ja siksi rautaneito pitää kärkipaikkaa minun listallani,lyhyt ja ytimekäs...
 
MS said:
Omaa foorumia ei tule ainakaan minun tukemana. Maksaa liikaa ja ylläpitäminen työlästä.
Mikä siinä maksaa ja ei kait se niin hirveän työlästä ole kun on tarpeeksi modeja, mut kyllä mulle kelpaa tämäkin foorumi.
 
Late said:
Manowar sanoi, että hän suostuu tekemään tänne lisää palstoja, kuten Kauppapaikka ja Kirottujen lapset jne...
Mielestä ei kannata nyt hoppuilla. Pysytään tässä yhdessä osiossa nyt ensin vähän aikaa.

Ja jos noista nickeistä jonkun vois valita, niin finnishtroopers, bloodbrothersfinland ja somewhereinfinland
ovat toistaiseksi parhaita...
SIF (eli pidemmin somewhereinfinland) on varattu eli www.sif.com , .net yms... ei käy.
 
Sitä minäkin mietin, että miksei sitä tänne saisi noita puuttuvia osioita, mutta jos ihan erillinen sivu, niin noista nimiehdotuksista miellyttävät ylivoimaisesti eniten:

Beast Over Finland
Somewhere in Finland


Oma mietintämyssy on nyt ihan hiljaa, mutta alan kohta ottaa viinaa joten eiköhän se siitä.

Jos tarvitaan valvojaa, minä olen käytettävissä. Miten olis Maiden Morgue :shock:
 
gui kiden said:
Mikä siinä maksaa ja ei kait se niin hirveän työlästä ole kun on tarpeeksi modeja, mut kyllä mulle kelpaa tämäkin foorumi.
Liikenne maksaa. Kuka huoltaa foorumia, jos siihen tulee vika? Kenellä on tietotaitoa ylläpitää (huoltaa) foorumia?
 
^nyt tässä ku en kerenny lukemaan kaikkia viestejä niin jos ja kun tää uus sivusto tehdään niin tuleeko sinne oma foorumi vai pysyykö täällä? Vähän aikainen kysymys ku vielä kaikki vaiheessa mutta kumminki..
 
GhostOfTheNavigator said:
^nyt tässä ku en kerenny lukemaan kaikkia viestejä niin jos ja kun tää uus sivusto tehdään niin tuleeko sinne oma foorumi vai pysyykö täällä? Vähän aikainen kysymys ku vielä kaikki vaiheessa mutta kumminki..
Foorumi on täällä.
 
Itse tuen ainakin domainia rautaneito.com. Se on yksinkertainen ja sopii mielestäni hyvin suomalaisen Maiden-sivun nimeksi. Ja foorumihan pysyy täällä, sen eteen on nähty jo pientä vaivaa :)
 
Joo mun mielestä kanssa toi rautaneito.com kuulostais ja sopis muutenkin hyvin suomalaisen maiden sivuston nimeksi, ja sit toi somewhere in finland ois kyllä kanssa iha sopiva nimi.
 
MS said:
Omaa foorumia ei tule ainakaan minun tukemana. Maksaa liikaa ja ylläpitäminen työlästä. Toistaiseksi foorumi on tämä. Alexia ei nyt sotketa projektiin enempää.

Minä en ainakaan kaipaa omaa foorumia tai löydä valittamista mistään. Mitä MF:llä muka loppujen lopuksi oli jota täällä ei jo ole?

Pidän turpani kiinni ja olen tyytyväinen. :bananallama:
 
Olis kyllä hienoa jos joku tekis sivut... ei kyllä mun mielestä tuossa foorumissa ole kauheasti hommia jos vaan on apuna muutama mode ja vaikka toinen admin.
 
Noniin.
Nyt oon kaivanu esiin MF:n historian tammikuusta 2002 eteenpäin.
Ihan kaikkee en löytäny, mutta osan kuitenkin.
Vittumaisinta on se, että toi WayBack machine, millä noita sivuja selasin, ei oo säästäny mitään kuvia, joten ne lehtileikkeet on myös mennyttä. :cry:

Pistän löydetyt jutut nyt ainakin omalle koneelleni talteen, jos jollain on tarvetta, pistäkää viestiä.
 
Multa saa sen yhden ja ainoan kuvan Helsingistä Fear of the Dark-kiertueelta mikäli on tarvis...MF:ssakin se oli esillä.
 
Komppaan rautaneito.com:ia jos suomenkieliseen päädytään.

Itseltäni löytyy jonkin verran lehtileikkeitä, kunhan vaan sais skanneroitua jossain niitä....
 
Back
Top