MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

Minä komppaan rautaneito.comia ytimekäs ja sopiva nimi. Ei anna mikäänlaista kuvaa mihinkää muuhun suuntaan kun maideniin. Mutta tästähän voisi tietysti laittaa jonkinlaisen äänestyksen pystyyn tai sitten jättää asian kokonaan sivujen tekijöille muuten tästä on aivan turha käydä sotimaan sen kummemmin.
 
QazKFD said:
Hmm.. miksi ei saman tien sitten Rime of Finnish Powerslaves Dancing With Death tai muuta yhtä mukavan pitkää, vaikeaa, ja supertönkköä.

Kuulostaa muuten mielettömän hyvältä! :shock:

:lol:
 
Kyllä mun mielestä tuo rautaneito.com on paras noista tähänastisista, se on tarpeeks lyhyt ja ytimekäs sekä se on suomenkielinen ja tuosta sanasta tulee mieleen myös suomineito. Ja se liittyy vielä Maideniin, joten se on täydellinen. 8)
 
evil_maza said:
Minä komppaan rautaneito.comia ytimekäs ja sopiva nimi. Ei anna mikäänlaista kuvaa mihinkää muuhun suuntaan kun maideniin. Mutta tästähän voisi tietysti laittaa jonkinlaisen äänestyksen pystyyn tai sitten jättää asian kokonaan sivujen tekijöille muuten tästä on aivan turha käydä sotimaan sen kummemmin.

eiköhän jätetä se nimen päättäminen sivuston tekijälle/tekijöille. hyviä ehdotuksia kuitenki on hyvä olla olemassa. Ja itekin oon ton rautaneidon kannalla! :metal:
 
QazKFD said:
Aivan :D

Ja sitten täällä jotkut DejaWuuut miettivät tosissaan vastaavia :)
:x Oliko pakko? :x

LOL Ei ny, vois ne kommentit vähä "kivempiäki" olla... Ja mistäs sä tiedät et mitä mä mietin tosissani ja mitä mä mietin vaa muuten vaa ja kirjotan ajankuluks :shock: ?

EDIT: www.rautainenkansanedustajanpuhe.fi ja toi ei ollu mikää "tosissaan mietintää" vaativa juttu, koska se oli mauton vitsi... :roll:

EDIT2: Huomasin just, ettei toi sunkaa heitto varmaa mikään muu voi olla ku vitsi... :roll: ? Vai? 8)

Mä oon saanu semmosen käsityksen, että sivuista tulee sekä suomalisille, että englannin kielellä... Mutta sanooko sana "rautaneito" jollekki etelä afrikkaliselle mitään?


Koetas nyt Dejawu vähentää hymiöiden käyttöä... -Asa-
 
DejaWu said:
:x Oliko pakko? :x
Pakotit suorastaan ;)

Ei ny, vois ne kommentit vähä "kivempiäki" olla... Ja mistäs sä tiedät et mitä mä mietin tosissani ja mitä mä mietin vaa muuten vaa ja kirjotan ajankuluks?
Luen sen verran rivien välistä, että vaan tiedän :)

Huomasin just, ettei toi sunkaa heitto varmaa mikään muu voi olla ku vitsi... :roll: ? Vai? 8)
Hyvä, lukemista se vaan vähän vaati. Sarkasmi, ja muukin huumori yleensä voi ottaa aikansa.

Koita pärjätä. :)
 
QazKFD said:
Hmm.. miksi ei saman tien sitten Rime of Finnish Powerslaves Dancing With Death tai muuta yhtä mukavan pitkää, vaikeaa, ja supertönkköä.

Ei siis pahalla.
:D
Ajattelin vain, että nimen pitäisi olla englanninkielinen. Rautaneito ei kerro ulkomaalaisille mitään, eikä välttämättä kaikille suomalaisillekaan. Lyhyt ja ytimekäs se kyllä on...

Beast Over Finland ei ole mielestäni lainkaan liian pitkä nimi, mutta se ja Scream For Me Finland eivät pelkän nimen perusteella nekään tosin kerro välttämättä asiaan perehtymättömälle mistä on kyse. Kaikille "metalli-ihmisille" kylläkin.

Maiden Finland oli vain liian hyvä nimi, mutta mitä noita ulkomaalaisia sivuja katselee, niin yleinen on tyyliin Iron Maiden Italy tms. Muistaakseni sellaisella sivustolla olen myös käynyt, kuin Scream For Me Brasil. Ei tosin nyt löytynyt...
 
Shogun said:
:D
Ajattelin vain, että nimen pitäisi olla englanninkielinen. Rautaneito ei kerro ulkomaalaisille mitään, eikä välttämättä kaikille suomalaisillekaan. Lyhyt ja ytimekäs se kyllä on...
Olet toki oikeassa, mutta joitan kompromissejä tuota nimeä miettiessä täytyy tehdä. Kohdeyleisö tulee joka tapauksessa olemaan pääosin suomalaista, joten...

Asiahan ei minulle juuri kuulu, kun mitä todennäköisimmin en pysty projektiin osaa ottamaan.
 
ei juma mitä ehdotuksia LOL ....nooh, eiköhän pääosin kuitenkin suomenkielistä porukkaa täällä käy, kun kirjoitellaankin suomeksi


voishan sitten esim. ottaa vaikka Fear of the Finns :evil:


vitsivitsi :D

miten olis Betulat Barzel 8) ...okok....mä lopetan :D
 
Rautaneito on ihan ok jos ei tarttis tulla ymmärretyks muualla kun täällä karussa pohjolassa. Kyllä nimen tulee olla lyhyt, ytimekäs ja kansainvälinen, eli englanniksi! MF oli loistava, sitä on vaikea parantaa mutta miksi pitäiskään. Ittellä lyö tyhjää eikä mitään tuu mieleen mutta koitanmyös osaltani osallistua. Katson sen fanivelvollisuudekseni 20 fani vuoden jälkeen.
 
No, jos ei voi olla enää Maiden Finland, niin sitten Iron Maiden Finland??? :err: *Viilaa pilkkua* 8)

Se kertoo kaiken kotimaassa ja ulkomailla. :edmetal:
 
Ellei parempaa englanninkielistä nimeä keksitä, kuin Scream For Me Finland niin valitsemme sen.
 
Shogun said:
No, jos ei voi olla enää Maiden Finland, niin sitten Iron Maiden Finland??? :err: *Viilaa pilkkua* 8)

Se kertoo kaiken kotimaassa ja ulkomailla. :edmetal:
Nimet missä on Maiden Finland ei käy. Uuden sivuston tulee erottua vanhasta.
 
The Number Of The Maiden Fans
Piece Of Finland
Fear Of The Finland

Ei oo helppoo keksiä nimeä. alkaa olee aika väkinäistä mutta pari ajatuksen juoksua tuossa...
 
Back
Top