MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

Totta on että uus saitti pitää saada.
Nimen vois vääntää biisistä/levystä.

Ja vielä:
Ilmoittaudun modeksi mikäli kelpaa.
Sivujen varsinaiseen päivittämiseen ei taidot riitä (omia räpellyksiä on tullu tehtyä NetObjects fusionilla ja näinollen koodi ei taivu... :( )
 
trooper^^ said:
Mutta ihan vaan sen takia olisi hyvä, ettei jatkettaisi Maiden Finland nimellä, sillä MF on kuollut ja pitäisi saada uuteen alkuun sopiva nimi. Maiden Finlandia ei varmana saataisi edes käyttöön, enkä kyllä ole edes sillä kannalla.

Samaa mieltä siitä, että uusi nimi ja uudet kujeet. Englanninkielinen nimi saattaisi olla selkeämpi siltä varalta, että tuonne halutaan myös englanninkielinen keskustelu. Muuten Keinosen ehdotus on kyllä hyvä.

Mitä tuohon nimen käyttämiseen tulee, niin kysehän on viime kädessä vain siitä, kuka maksaa domainmaksun. Enkä tarkoita sitä, että tuo vanha nimi pitäisi väkisin ottaa, kerronpahan vaan, miten homma käytännössä toimii.
 
Pertti Keinonen said:
Vai projektipäällikkö MS :) . Odotan mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää. Ketkä ovat mukana?
Vielä ei ole päästy niin pitkälle, mutta jarmila lupautui avittamaan sen mitä ehtii. Sinä varmaan hoidat meille paidat yms.. sitten joskus?

Miksi nimen pitää olla englannin kielinen? Eikö sivusto olisi kuitenkin suomalaisille suunnattu?
Sivusto on pääasiassa suunnattu suomalaisille. Englanninkielistä aineistoa tullaan kuitenkin tarjoamaan (lähinnä konsertti-info tulee mieleen). Nimi asiaa ei ole mitenkään pätetty vielä.

Uskon, että Masiinalta heruu apua, kun asiallisesti pyytää ja jos sillä on aikaa. Voi kyllä riippua vähän pyytäjästä ja tyylistä, mutta sen verran asiallinen kaveri on kuitenkin kyseessä, että hiukan jelppiä voi odottaa.
Aineistopyyntö lähinnä. Vanahat skannatut artikkelit yms...
 
Noista nimistä vielä, kun noita olen muutaman kuukauden jo miettinyt, niin tässäpä näitä oman puupään välkyimpiä kajastuksia.

Beast Over Finland
Scream For Me Finland
Iron Maiden Fan Club Finland

Ja todellisena sokerina pohjalla:

Suomen Iron Maiden Fanit ry LOL !

Johannalle: homma toimii juuri noin käytännössä, eikä tarvita muuta kuin tarpeeksi mulkku mies tai nainen ja domain on käytössä. Olen jopa aika varma, että jotain tuolla domainilla tulee olemaan. En ole varma, onko Masiina sitä mitenkään suojannut, mutta se on tehty kaikille selväksi, että Maiden Finlandin nimissä, jos joku lähestyy esim. EMIä, niin ei ole samasta asiasta kyse kuin ennen.
 
Hyvät on ideat! :D
Ei ny heti tuu nimiä meileen... oisko "Fear Of The Finland" :| tai "IronFinland" :| :| no huonoja oli, et... :?
 
Pertti Keinonen said:
Noista nimistä vielä, kun noita olen muutaman kuukauden jo miettinyt, niin tässäpä näitä oman puupään välkyimpiä kajastuksia.

Beast Over Finland
Scream For Me Finland
Iron Maiden Fan Club Finland

Ja todellisena sokerina pohjalla:

Suomen Iron Maiden Fanit ry LOL !

Johannalle: homma toimii juuri noin käytännössä, eikä tarvita muuta kuin tarpeeksi mulkku mies tai nainen ja domain on käytössä. Olen jopa aika varma, että jotain tuolla domainilla tulee olemaan. En ole varma, onko Masiina sitä mitenkään suojannut, mutta se on tehty kaikille selväksi, että Maiden Finlandin nimissä, jos joku lähestyy esim. EMIä, niin ei ole samasta asiasta kyse kuin ennen.


Maiden-World can provide forums
 
Pertti Keinonen said:
Scream For Me Finland
Scream For Me on Bruce Dickinsonin virallisten sivujen nimi, joten enpä oikein tiedä...

Iron Maiden Fan Club Finland
Liian pitkä.

Maiden Finland FC ei valitettavasti käy. Tuo oli jo itsellänikin mielessä.
 
Pertti Keinonen said:
Ja todellisena sokerina pohjalla:

Suomen Iron Maiden Fanit ry

LOL Repesin! Siinä olisi kyllä mainio nimi!
Maidens High? Be Finnish or Be Dead? Niin vaikea keksiä sopivaa nimeä.
 
Running free in Finland

ja

Powerslaves of Finland

tulee mieleen ekana.... :D :shock:

EDIT: Funtsikaa paitaa jossa lukee POWERSLAVE! LOL (vai oliko sellasia jo Powerslave kiertueella....?)
 
Gui kiden näyttäisi olevan ihan pätevä henkilö ulkoasun vääntämiseen. :) Minä voin koulussa skannata jotain juttuja esim. Suosikista. MF:ssä suurin osa niistä jo oli, mutta kyllä sieltä jotain arvosteluja vielä löytyy, ja ehkä pari haastatteluakin, mitä ei MF:ssä nähty.

Minustakaan ei ole järkevää käyttää Maiden Finlandin nimeä, mutta yhtä selvän ja iskevän nimen keksiminen voi olla aika vaikeaa. Hyviä ehdotuksia täällä on näkynyt tosin.

Jostain syystä minulle tuli Maiden Finland FC:stä ensin mieleen Maiden Finland Football Club... :roll:
 
Pertti Keinonen said:
Johannalle: homma toimii juuri noin käytännössä, eikä tarvita muuta kuin tarpeeksi mulkku mies tai nainen ja domain on käytössä. Olen jopa aika varma, että jotain tuolla domainilla tulee olemaan. En ole varma, onko Masiina sitä mitenkään suojannut

Ei pysty. Jos domainmaksua ei maksa, domain vapautuu. Alkuperäisellä omistajalla on aina etuoikeus domainvarauksen jatkamiseen, mutta jollei sitä varaa, se yleensä päätyy johonkin domainnimiä kauppaavalle taholle, kuten useimmat vapautuneet domainnimet.

Simmottiin.

IMO noissa nimiehdotuksissa kandee sitten miettiä nimen sujuvuutta. Liian pitiä urleja on tuskaa kirjoittaa. Siinä mielessä tuo rautaneito on tähän mennessä toimivin.
 
IronFinland
From Finland To Eternity LOL

Toivottavasti saadaan uusi oma foorumimme. Eikö Masiina voisi auttaa meitä alkuun tekemällä meille jonkinlaisen pohjan sivuillemme...?
 
Manowar sanoi, että hän suostuu tekemään tänne lisää palstoja, kuten Kauppapaikka ja Kirottujen lapset jne...Ja jos noista nickeistä jonkun vois valita, niin finnishtroopers, bloodbrothersfinland ja somewhereinfinland
ovat toistaiseksi parhaita...
 
Tag said:
Toivottavasti saadaan uusi oma foorumimme. Eikö Masiina voisi auttaa meitä alkuun tekemällä meille jonkinlaisen pohjan sivuillemme...?
Omaa foorumia ei tule ainakaan minun tukemana. Maksaa liikaa ja ylläpitäminen työlästä. Toistaiseksi foorumi on tämä. Alexia ei nyt sotketa projektiin enempää.
 
Back
Top