Surma said:Pidin kyllä keikasta, oli minulle elämäni toinen Maiden-keikka, ja tällä kertaa melkeen eturivistä nähtynä. Fiilis-ero verrattuna edelliseen katsomoon, 314 oli mieletön, vaikka minä ja mariner silloinkin mökää ja menoa pidettiin yllä.
mariner said:Kyllä!Tämä oli aivan mahtavaa, taidettiin olla lähes ainoat parin muun lisäksi jotka otti kaiken irti siellä perähelvetti-katsomossa.
Mutta tuo viime sunnuntain keikka nousee paremmaksi jo ihan siksi että pääsin kentälle! :metal: Perkele, enään en kyllä mene istumaan jos sedät tulevat vielä keikkailemaan.
Late said:Mäkin yritän päästä ensi kerraksi kentälle...***tanan Lippupalvelun verkkokauppa... :x
mikkelsonfin said:ps. Itsekin olen myös kiinnostunut kuulemaan keikan bootista... mutta mikä on tuo maininta soundboard -bootista?
jarmila said:sama kiertää mulle ja ... kuhan uusi viikkko pyörähtää hyvin käyntiin...
itse pahemmin keräile muita kuin missä itse olen ollut...84 ja 90 kun löytyis niin avot![]()
sama kiertää mulle ja ... kuhan uusi viikkko pyörähtää hyvin käyntiin...
itse pahemmin keräile muita kuin missä itse olen ollut...84 ja 90 kun löytyis niin avot