Helsingin keikka 21.12

Mä kuulin areenalta poistuttuessani, että saundit olis ollut huonoimmat Suomessa...pitääkö paikkansa?
 
Late said:
Mä kuulin areenalta poistuttuessani, että saundit olis ollut huonoimmat Suomessa...pitääkö paikkansa?

Nojaa. Ihan ok ne oli. En ehkä ole nyt paras tohon vastaamaan ku ajoittain 95% mitä korviin tulvi niin oli kenttä-tovereiden huudot. :D

Mutta! Keikan jälkeen kun porukka virtasi ulos hallista ja meni käytävillä niin joku 40-vuotias mies itki tyyliin: "Neljä biisi katsoin ja sitte menin bisselle! Aikamoista sontaa kyllä!" :roll: :x
 
Mun mielestä soundit oli ehkä hiukkasen heikommat verratuna esmes. kesän keikkaan. Mutta kyllä kelpasi huutaa mukana. :wink:
 
108:ssa olin ja äänestä sen verran et kesään verratuna ,muutosta et jossain vaiheesa keikan loppupuolella otti oikeeaan korvaa ihan prkl kovaa brucen korkeahkot äänet, muutaman kerran... joku sanoi samaa eli mitään merkitystä täll ei ole...tulipa vaan mieleen
 
trooper^^ said:
Mun mielestä soundit oli ehkä hiukkasen heikommat verratuna esmes. kesän keikkaan. Mutta kyllä kelpasi huutaa mukana. :wink:

Täsmälleen samaa mieltä. Permannolla tunnelma oli kuitenkin koko keikan ajan niin katossa, että ei niihin soundeihin oikeastaan kerennyt kiinnittämään sen enempää huomiota.
 
No mun osalta keikka oli eka ni en voi verrata muihin, mutta fiilis oli mitä loistavin enkä voi moittia sillä viittihän ne sentään tulla esiintymään juuri ennen joulua.Tulipaha tanssittua kuoleman kanssa :stickdance:
 
Mun mielestä tuo DoD keikka oli parempi kuin kesäinen pitkälle settilistan ansiosta. Olin nimittäin jo pitkään kuolannut noiden uusien biisien perään livenä. Ja hyvin ne kyllä toimivatkin, erityisesti lavasteet ja puvut toivat lisätunnelmaa keikkaan. 8)

Jos kukaan olis niin mahtava ja laittais viestiä jos vois mulle sendiä tuota Hesan bootleggia sitten kunhan sitä käsiinsä joku saa. Iso kiitos etukäteen sille joka sen tekee. :banana:
 
keikka oli melkein täydellinen, ois vielä kentälle päässy niin aijai :p
mutta joo, parasta antia oli kyllä noi DoD biisit, ja lord of the flies toimi mun mielestä yllättävänkin hyvin. settilista oli paremmin järkätty kun viime kiertueella, mutta jotenkin toi kesäinen keikka oli parempi fiilikseltään.
 
Juu sama juttu kun Mozzarellalla eka kerta ja fiilis oli PIRUN :evil: hyvä..
vieräkkäin siinä istuma paikoilla seisottiinkin mozarellan kaa.. :suck:
 
Saundeista en mene senomaan juuta enkä jaata.
Molemmilla keikoille 2003, olin siinä 5 metriä lavan reunasta, ihan Adrianin kohdalla. Samalta se minusta kuulosti.
Kun sijainti muuttuu, saundit muuttuu. Paras saundi on AINA mikserin vieressä.

Itse keikka oli minusta parempi, kuin kesällä. Vaikka tämä oli 4:s kerta Maidenia livenä tänä vuonna, niin silti setti toimi kuin eläin.
Paschendale, DOD ja No More Lies. Miten voi vuonna 2003 sävelletty materiaali toimia niin paljon paremmin kuin nuo 80-luvun klassikot: NOTB, HBTN, RTH, FOTD.....
Maiden on EDELLEEN mukana kuvioissa UUSILLA tuotoksillaankin.
Pidin paljon valo- ja lavashowsta. Tietty teatraalisuus oli todella hyvä juttu. Pyroja jai ehkä vähän kaipaamaan, mutta savu teki tehtävänsä.
 
Keikka oli keskitasoa parempi,mutta ei yltänyt ihan nappi suoritukseen.Jokunen biisi olisi voinut myös olla lisää setissä.
Voitti Tukholman keikan 10-0.Jotenkin oli sellainen fiilis että jengi ei ollut oikein täysillä messissä,kun vertaa kesän keikkaa.Can i play with madness ja Lord of the flies toimi livenä ylättävän hyvin,lavasteet ja valot olivat upeat.
 
Keikka oli hyvä, mutta yleisö oli hieman vaisu. Bändin esitys oli huippuluokkaa ja lavasteisiinkin oli panostettu, mutta silti minulle jäi kesäkuun keikasta parempi fiilis.
 
Kovasti pidin, yksi parhaista näkemistäni Maidenin keikoista. Varsinkin Paschendale ja No More Lies toimivat hienosti livenä ja niiden soisi jäävänkin settiin, joskin Paschendalea tuskin enää livenä kovin usein nähdään pituutensa takia.
 
Oma paikkani oli vähän huono siinä mielessä, että vaikka olinkin eturivissä, niin en nähnyt taustakankaita ollenkaan, kun olin juuri sellaisen korokkeen takana. Keikka tuntui kuitenkin kaikin puolin tosi hyvältä, mutta kun kotona sitten kuuntelin kesän keikan bootlegia, niin huomasin, miten vähän Bruce puhui yleisölle. Se jäi vähän kaivelemaan, mutta muuten ei voi valittaa. Yleisökin tuntui (sieltä edestä katsoen) olevan ihan hyvin mukana, vaikka aalto taisikin lähteä paremmin kesällä. Paschendale saattaa tosiaan jäädä tämän kiertueen yksinoikeudeksi, mutta toivottavasti sen vielä joskus vetäävät.
 
Keikka oli mun mielestä erittäin hyvä. No joo aalto takerteli hikukan alussa, mutta toisaaltaan kyllä ku se lähti liikkeelle niin sitä kestikin sit introon asti.
Yleisö oli hyvin messissä mitä nyt ne pakolliset musiikki poliisit oli mun ympärillä, mutta en antanut niiden häiritä.
Bändi oli hyvässä vedossa ja sen aisti kyllä että Maiden heebot oli 110% mukana keikalla huonoa lenkkiä ei ollut missään vaiheessa.
Kolme kitaraa toimivat hiton hyvin. Ainoa miinus oli oikeastaan soolo saundien volume tasot. Adrian jäi hiukan muiden alle soolojen aikana ja Janick puski ku höyryjunä volumetasollaan soolon aikana.
(Mikä sinäänsä ei ollut huono juttu koska Janick on petrannut soittoaan kokoajan paremmaksi ja tarkemmaksi.)
Paschendale oli iloinen ylätys toimi livenä hyvin ja yleisökin otti kappaleen heti omakseen.
10 nähdyn keikan jälkeen tämä keikka nousee top 4:seen.
 
Aivan loistava keikka rautaneidoilta! Varsinkin Paschendale ja Rainmaker toimivat erittäin hyvin ja myös vanhat FOTD, HBTN jne rokkasivat edelleen.
Ja nyt se vihdoin päästiin kuulemaan eli Lord of the Flies brucen laulamana, täydet pisteet siitä!

:bananallama:
 
Muutaman kerran on maiden tullut nähtyä livenä, mutta tämä viime keikka oli paras kaikista. Aivan mahtava setti lista ja kaikin puolin erittäin hyvin onnistunut konsertti.
 
Mielestäni hemmetin hyvä keikka... taas. Ukot oli mielettömässä vireessä. Yks parhaista keikoista.
 
Back
Top