Yleistopic

GhostOfTheNavigator said:
Nonnih, taas toimii! :banana: nää hymiöt on täällä aika mainioita..

Niinpä. Vähä värikkäämpiä ja mielikuvituksellisempia.

Esim. :banana: <--siis...?

:bj: :drunk: 2 parasta!!!
 
Johanna said:
Sellainen pikku juttu, että jos joku tietää jyten mailossan, privatkaa se maidendrifterille. MF:ään jäi tärkeä yksäri jyteltä, eikä meillä kummallakaan ole sen mailossaa :(

Täällä ollaan, osoitekkin pitäisi näkyä ja Timbekin sitä jo ehti multa kysellä.

Mukava nähdä tuttua porukkaa täällä :edlighter:
 
En tienny minne laittaa joten laiton tänne.

niin että jos jollakin olisi sitä 21:sen päivän lippua koneella ja antaisi minun pistää sen kuvan kotisivujeni etusivulle niin olisi kiva juttu


Etukäteen kiitos jos joku on niin antelias.
 
onko muilla ollu ongelmia päästä tänne sivuille tai foorumi on alkanu jumittaan?? mulla ei meinannu tossa aikasemmin päivällä aueta toi maiden-world-pääsivu.. ja sitte ku vihdoinviimein pääsin tänne foorumiin niin toimi vähän aikaa ja sitte ku yritti mennä tohon foorumin pääsivulle niin tuli vaan että sivustoa ei voi näyttää..

nyt äsken ku yritin lähettää viestiä niin tuli joku "critical error" tai joku sinne päin.. :x
 
Ongelmia on ollut ainakin tänään aika paljonkin. Tiedä sitten, miten tämä on aiemmin toiminut eli johtuuko ongelma suomalaisten nopeasta invaasiosta vai mistä.
 
Voisiko joku ystävällisesti laittaa linkin sille suomalaiselle Metallica foorumille, kun kone tuossa tilttasi pahasti ja jouduin asentamaan Windowsin uudelleen. Sivu lähti samalla suosikeista...

EDIT Kiitos Kaukkis linkistä
 
Mozzarella said:
niin että jos jollakin olisi sitä 21:sen päivän lippua koneella ja antaisi minun pistää sen kuvan kotisivujeni etusivulle niin olisi kiva juttu


Klikkaapa tästä 8)

(jos siis kysymys oli konserttilipusta)
 
Kaukkis said:
Voisiko joku taas vastavuoroisesti laittaa linkin sille suomalaiselle Black Sabbath forumille. :D

Laittakaa ihmeessä tosiaan tuo linkki jos tiedätte, rupes kiinnostamaan meikäläistäkin...
 
moonchild_90 said:
Moro! trooper^^:n johdatuksella löysin tieni tänne. Paska homma ku MFF kuoli :( Eiköhän tämä aja saman asian.
Itse asiassa toivon, että ajaisi asiansa paremmin kuin ns. esikuvansa.

MuroBBS:ssä käyttäjä nimeltä Mölkky kirjoitti näin:

Minun mielestäni tuo BBS oli täynnä toinen toistaan typerämpiä aiheita, vaikka tuli niihin itsekin joskus vastailtua. Asiaa siellä oli hyvin vähän, kun joka toinen thread oli tyyliin "paras livebiisi Helsingissä", "Piece Of Mind vai Powerslave" ja "paras Maiden-kitaristi". Näihin sitten oli useimmiten vastattu ytimekkäästi yhdellä lauseella, eikä mitään perusteluja esitetty. En minä ainakaan jaksa sellaista lukea.

KOmppasin häntä tässä kyllä jonkin verran, sillä tosiaan vähän yksitoikkoista välillä oli. Mutta katsotaanpas nyt, mitä tästä seuraa.
 
Tuo perustelujen puute häiritsi minuakin MF:ssä ja on sitä jo täälläkin näkynyt (kaipa siihen on joskus itsekin tullut sorruttua... :oops: ). Vaikka esim. tuo "paras hevilaulaja"-juttu on topiccina mielestäni asiallinen ja hyvä, tulee sinnekin juuri noita "The Metal God" ja "Dio" -vastauksia.
 
Hieno homma tää uus foorumi.
Tulin tänään Egyptistä viikon lomalta, joten olen ollut viikon täydellisessä uutispimennossa (tosin lauantaina tai joskus kuulin MF:stä.)
Tosi huono homma tuo MF:n lopetus :(
Kuitenkin hyvä että joku otti meidät "pakolaiset" huostaan :D :metal:
 
Back
Top