QazKFD Member Jan 11, 2004 #182 Johanna said: Perkele. Kaikenlaisia saatanan whinettäjiä maailmaan mahtuu :x Click to expand... No kuinkas nyt niin? Mitä hälyyttävää ilmoilla?
Johanna said: Perkele. Kaikenlaisia saatanan whinettäjiä maailmaan mahtuu :x Click to expand... No kuinkas nyt niin? Mitä hälyyttävää ilmoilla?
J Johanna Member Jan 11, 2004 #183 Tjah, hälyyttävää se taitaa olla vain whinettäjälle itselleen :lol: Mulla pinna kestää vielä, mutta jollain saattaa katketa kohta
Tjah, hälyyttävää se taitaa olla vain whinettäjälle itselleen :lol: Mulla pinna kestää vielä, mutta jollain saattaa katketa kohta
QazKFD Member Jan 11, 2004 #184 Muah Jaahas, täytynee varmaan mennä pikkuhiljaa nukkumaan, että jaksaa huomenna lähteä hajoamaan armeijaan. Parola here we come.
Muah Jaahas, täytynee varmaan mennä pikkuhiljaa nukkumaan, että jaksaa huomenna lähteä hajoamaan armeijaan. Parola here we come.
QazKFD Member Feb 15, 2005 #186 ^ Ei muute nähty. Taukoo tästä voorumista oli 10 kk ja valtion kapealla leivällä mentiinkin pidemmän kaavan mukaan 12 kk.
^ Ei muute nähty. Taukoo tästä voorumista oli 10 kk ja valtion kapealla leivällä mentiinkin pidemmän kaavan mukaan 12 kk.
ewil Active Member Feb 15, 2005 #187 No kiva kun piipahdit kaikki on jo aikoja sitten seilannut Rautaneitoon... Minä jäin tänne hullujen ulkomaalaisten ystävieni kanssa
No kiva kun piipahdit kaikki on jo aikoja sitten seilannut Rautaneitoon... Minä jäin tänne hullujen ulkomaalaisten ystävieni kanssa