Yleistopic

Johanna said:
Mä löysin tänne meidän foorumin kautta, trooper^^ ystävällisesti laittoi linkin sinne, kiitos hälle :banana:
:edlighter:

Johanna said:
Ja muistiko kukaan ottaa kaikkia keikkakuvalinkkejä talteen?! :shock:
Toivottavasti, toivottavasti, toivottavasti :shock: Itselläni on kuvat vielä kehittämättä, mutta jahka saan fotot, niin tänne ilmestyvät :)

Vittumaista muuten sinäänsä tää moden homma, ku aina painaa vahingossa muokkaa -nappia, vaikka pitäisi painaa lainausta :D
 
trooper^^ said:
Vittumaista muuten sinäänsä tää moden homma, ku aina painaa vahingossa muokkaa -nappia, vaikka pitäisi painaa lainausta :D

Jep, on kokemusta... :oops: Nakissa kerran tuhosin yhden Mason viestin kämmätessäni :roll:
 
Mä lähden nyt viettään uutta vuotta Kiuruvedelle, joten en ole maisemissa vähään aikaan (ellei serkkupoika päästä siellä nettiin). Kuunnelkaa heviä, syökää ja juokaa! Ja viettäkää hyvä uusi vuosi!

UP THE IRONS!
 
trooper^^ said:
Vittumaista muuten sinäänsä tää moden homma, ku aina painaa vahingossa muokkaa -nappia, vaikka pitäisi painaa lainausta :D

Joo, mutta eiköhän tää tästä etene... :)
 
Johanna said:
Mä löysin tänne meidän foorumin kautta, trooper^^ ystävällisesti laittoi linkin sinne, kiitos hälle :banana:
Sieltä tulin minäkin. :edlighter: Pääsin vihdoin siitä nickin z-lopusta eroon, kun jokaisella muulla foorumilla kuin MF:llä käytössä on tämä nimi.
 
Terse ! Hitto mä oon tavallinen kuolevainen taas, en saa lukita, en saa poistaa, en saa...

Mutta ei tarvi olla niin tiukka, voi kokeilla rajoja, ehhehee.

IronMaiden.comin kautta löysin tänne, hieno juttu, olikin jo vähän ikävä "vanhoja" kamuja.

:grouphug: Onks tässä vanha MF-porukka, häh LOL
 
Minä eksyin tänne Imperiumin kautta. Tosin olen rekisteröitynyt tänne jo aikaa sitten, kun olen treidannut tätä kautta. Ja taidanpas olla modekin, joten ollaan sitten kiltisti!
 
Sellainen pikku juttu, että jos joku tietää jyten mailossan, privatkaa se maidendrifterille. MF:ään jäi tärkeä yksäri jyteltä, eikä meillä kummallakaan ole sen mailossaa :(
 
Tunnen olevani kasvoton, en saa avaa näkymään. Chief Wiggum kutistettuna 50 x 50 antaa vaan jotain helvetin warning-juttuja ja ruksi näkyy nimen alla. Olenko onneton vai mitä. Stana. Ei jaksa nyt lyödä päätä seinään.
 
Iron Constable said:
Tunnen olevani kasvoton, en saa avaa näkymään. Chief Wiggum kutistettuna 50 x 50 antaa vaan jotain helvetin warning-juttuja ja ruksi näkyy nimen alla. Olenko onneton vai mitä. Stana. Ei jaksa nyt lyödä päätä seinään.

Nyt se on 90x90, teinkin siitä tiedoitteen!
 
Sääli sinänsä et Maidenfinland loppui mutta toisaalta ainakin omalta osalta paremmin pääsee juttuihin mukaan ja jaksaa alkaa aktiivisemmin kirjoittamaan. Ennen tullu lähinnä luettua muiden läpinöitä. Eniten kuitenkin harmittaa muutamat henkevät keskustelut mitä jäi mf:ään.

Olisi hyvä kuten jo edelläkin mainittu että saataisiin linkit maidenfinland.com:n sivulle jotta suurempi määrä löytäsi forumin. Let the new journey begin tjsp.
 
Mä löysin tämän saitin IronMaiden .comin kautta.
näyttä se vanhan jengi olevan taas koossa. Saas nähä tuleeko Alex:kin tänne.
 
Kyllä alkaa näyttää hyvältä kun on noin monta topiccia jo nytte.

Ja sitte tuo avatar homma että ei meinannu netistä löytyä oikein sopivan kokosia kuvia mutta nytten sekin on hyvin :fist:

Edit: kyllä noita kirjotusvirheitä löytää LOL
 
Muutenkin ärsyttää kun varsinkin nuo meille ulkomaalaiset käyttää noita hymiöitä aivan s*atanasti. Ärsyttävä katsoa kun jotkut viestit ovat pelkkää hymiötä. Älkäämme suomalaiset sortuko moiseen!
 
Kaverilta sain tiedon tästä saitista,kiva nähdä että "oma" porukka on näin lojaalia.No,tottakai!
 
Back
Top