Yleistopic

Jesh, hyvä, että porukkaa kertyy tänne - nyt on ehkä mahdollista saada kiinni pari tyyppiä, joiden yhteystiedot multa meni MF:n myötä...
 
Terve kaikille! Juuri äskettäin sain sen surullisen tiedon ett Alex pisti pillit pussiin. :( :( Joten päätimpä rekistöröityä tänne sitten.

Hienoa nähä että täällä on paljon tuttuja. :)
 
Noniin, paremmalta näyttää. Alkuperäinen theme rajasi mun näytöllä 10 cm pois kummaltakin sivulta. Outoja hymiötä täällä. Tämä Blaze tosin on aivan kuin esikuvansa :blaze: :D
 
No niin löysinpä minäkin tänne. Päästään jatkamaan siitä mihin jäätiin: Up The Irons!
poolrules said:
:bj: <- hyi miten likanen hymiö :D
:bananabang: Ihme hymiöitä täällä :err:

R.I.P Maidenfinland
 
katos, täällähän on tuttuja naamoja :) ... pitäis vaan kaivaa jostain sama avatar kuin oli MFF:lla, minnehän mahtanut hukkua...
 
Perskele... Eniten harmittaa MF:n lakoamisessa se, kun siellä oli juuri ihan pirun hyvät keskustelut menossa...

:bananallama: :bj: :bananabang:

^ Noille on kyllä keksitävä jotain käyttöä... :D
 
Täällähän on tuttuja vaikka kuinka paljon. Varmaan lisääkin tulee kunhan tieto leviää. Hienoa että tutut jannut pyörii täälläkin. Niin teen minäkin 8)
 
Kyllähän täällä näyttää Maidenfinlandin porukkaa olevan jo mukavasti.Mitä kautta porukka on löytänyt tänne?Ite osuin vahingossa kun haahuilin netissä.
 
No heipä hei, tuttuja naamoja näyttää olevan. Mä oon MF:n good ol' Navigator. Nimi on kokenut vähän niitä ja näitä. Hienoa että tuli tällainen mahdollisuus ja vielä näin nopeasti. :headbang:
 
Kyllähän tuo Maiden Finlandin lopettaminen oli aika ikävä juttu kun kokonaisen vuoden se oli oikeastaan kuin harrastus jota vielä tuli harrastettua päivittäin. Mutta pitää ajatella juttua myös Alexin kannalta, kyllähän tuo varmasti melko aikaavievää touhua oli.

Ainut mikä jäi harmittamaan oli se että tieto tuosta lopettamisesta tuli ihan yhtäkkiä, en kerennyt käydä laittamassa mitään repäisevää loppukommenttia tuonne MF-foorumille... LOL

Mutta tästä jatkamaan, onhan täällä jo paljon tuttua jengiä koolla. Pidetään raudat ylhäällä! :trooper:
 
gurmandi, itse ainakin löysin tänne ironmaidenin virallisen foorumin kautta.
Varmaan joku muukin sieltä eksyy/on eksynyt tänne
 
Itse löysin ircin kautta. Mutta voiskohan Alexi laittaa ainakin toistaiseksi tuohon maidenfinlandin etusivulle tämän osoitteeksi?
 
Rupesin rekisteröitymään tänne ja täytin lomakkeen. Tuli herjaus, että "Pertti Keinonen nick has alreasy been taken", josta välittömästi kauhun sekaisin tuntein huuto vaimolle, että: "Vittu, joku on ottanut jo mun nickin!" Itseni tuntien (kröhöm) päätin kokeilla, että olisko sittenkin johtaja käynyt rekisteröitymässä joskus aikaisemmin esim. vaikka liikuttuneessa mielentilassa. No perkele, salasanat sisään ja tässä ollaan. Yksityisviestikin oli tullut joskus heinäkuussa, että sen verran vanhaa kalustoa :D! Eli olen se sama vanha talikulli kuin Maiden Finlandillakin. Tyyli voi paikoin olla erilainen, kun en ole täällä "töissä". Ehkä rennompi, suorempi, lätisevämpi.
 
Mä löysin tänne meidän foorumin kautta, trooper^^ ystävällisesti laittoi linkin sinne, kiitos hälle :banana:

NightTrain said:
Perskele... Eniten harmittaa MF:n lakoamisessa se, kun siellä oli juuri ihan pirun hyvät keskustelut menossa...

Juu :( Mua harmittaa myös. Yleisessä musakeskustelussa oli se juttu heavyn ja hardrockin eroista ja niistä heavyn peruskivistä. Lisäksi olisin mieluusti seurannut vielä pidempään keikkakeskustelua ja sitä aloittamaani threadia DOD-biiseistä, joiden haluaisi jäävän settiin.

Ja muistiko kukaan ottaa kaikkia keikkakuvalinkkejä talteen?! :shock:
 
Back
Top