Yleistopic

Huu...minä en saa subsilver-templatea toimimaan tässä :( Enkä tykkää tästä perusvärityksestä ;( Ketäköhän tästä kandeis pommittaa?
 
Älkää sitten vallan riemuko...

Katoin just äsken LAD:ia ja nyt valmistaudun henkisesti katsomaan Rime Of The Ancient Marineria... :D
 
Täällä taas jauhamassa paskaa. Ehti jo vallan säikähtää, että mitään uutta foorumia ei tule
 
Mutta toivottavasti tää juttu paisuu Maidenfinland.com:in kokoiseksi ni piisaa juttua :grouphug:

Edit: ei muuten mullakaa toimi tuo subsilver
 
Hehee, eikä toimi avakaan...täytyypä lykätä se johonkin hakemistoon vilkatissa :D Lystiä :p

Edit: Dodih, nyt näytän siltä miltä pitääkin. Tuo templateasia olisi kiva saada kuntoon, katselisin mieluummin toisenväristä foorumia :(
 
Hyvä että on nopeesti saatu uus foorumi pystyyn, toivottavasti porukat maidenfinlandin foorumilta löytää tänne.

:bj: <- hyi miten likanen hymiö :D
 
Piti minunkin tänne tulla jauhamaan kun ei oo enää ajanvietettä tuolla Maiden Finlandin puolella... :cross:

EDIT: Miks mun avatar ei näy perkele? :evil:
 
Niinpä niin. Tuli siihen vaaleaan väritykseen totuttua ja sen lisäksi tämä tumman harmaan ja punaisen yhdistelmä ei toimi. Liekö tämä sivusto sitten uusi? :?

Mutta näyttääpä siltä että tänne on alkanut jo väkeä virrata Maiden Finlandista. Sana siis kiertää.
 
Vaikka olenkin mod, niin en itekään tosta subsilveristä tiedä.Kysykää Jonilta tai Manowarilta...
 
Kyllähän tämä saman asian ajaa, vaikkei voitakkaan MFF:ää.

Kiva nähdä että tänne näitä tuttuja nickejä saapuu :)
 
Nyt alkoi minulla toimia (ilmeisesti) tämä subsilver kun on sinistä ja vaalean harmaata. Vallan säikähdin, mutta paljon mukavampi silmälle tämä vaalea väritys.
 
kuka tämän ulkoasun vaihtoi Maiden Finlandin vastaavanlaiseksi? Nyt voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin. PRAISE MAIDEN!
 
Jesh, nyt on kunnon template :banana: Saa jotain selvääkin tästä. Modien nimet näkyy tosin valkoisina tässä, hieman hassua mutta ehkä kestämme :mrgreen:
 
Johanna said:
Jesh, nyt on kunnon template :banana: Saa jotain selvääkin tästä. Modien nimet näkyy tosin valkoisina tässä, hieman hassua mutta ehkä kestämme :mrgreen:

Ehkä kaikkien ei tartte nähdä sitä. LOL
 
Back
Top