Yleistopic

Mercenary said:
Katellaan mitä illan aikana tapahtuu. :cheers:

Ilmeisesti raketti räjähtää silmillesi.
Itse vietän vain rauhaisan uuden vuoden katsellen tv:tä, etsien elämää internetistä ja räjäyttäen paketin raketteja. Niin se menee. Enintään juon vain suorastaan tavaramerkikseni kohonnutta Pirkan Light Päärynä -siideriä.
 
Joo, kai sitä täytyy humalasaaret etsiä ensin, ja sitten vasta katsoa maailmaa. Uusin kirkkain silmin. Voi olla, että ei aamulla tarvitse katsoa, jos on sattunut

A) Juomaan tinneriä
B) Kosauttamaan silmänsä roomalaisella

Mutta ei siinä, hyvää uutta vuotta 2004 kaikille.
 
PomppoK said:
(blah blah blah...) koska meni leikkaamaan takatukkansa Tähtiporttia varten, eikä se ole edes hyvä sarja.


Mitääääääääh? :shock: Haukutaanko täällä Tähtiporttia, lempo soikoon? Häpeä! :evil:


;) Ei vaineskaan. Varmaan se näyttäis Tähtiportissa aika tyylikkäältä takatukassa. :D :bananarock:
 
Jaa, siitä uudenvuoden viettämisestä. Todennäköisesti teen mitä ennenkin, eli olen kotosalla ja katselen raketteja ynnä muita ilotulitteita, ja räjäytän itsekin pari. Saatan ehkä nauttia lasin tai kaksi jonkinlaista virvoketta. Ei mitään radikaaleja suunnitelmia siis. :)
 
metal said:
Mitääääääääh? Haukutaanko täällä Tähtiporttia, lempo soikoon? Häpeä!
Itseeni ei kyllä tuo Stargåte ole yhtään myöskään iskenyt, oikeastaan ainoa sarja mikä kolahtaa tosi lujaa on X-Files, eli Salaiset Kansiot. Siinä vaan on sitä jotain.
 
PomppoK said:
Maailmaan mahtuu useampiakin takatukan leikanneita...
TV:stä katsellaan Levyraati, täts it.
Minä _Q/

Eikä ole kauaakaan aikaa. Ja levyraatia ei tueta, täts it. Frendit ja Conanin katson jos jotain tölsystä nykyään. Conani alkanut pääsemään jo tavaksi.
 
QazKFD said:
Itseeni ei kyllä tuo Stargåte ole yhtään myöskään iskenyt, oikeastaan ainoa sarja mikä kolahtaa tosi lujaa on X-Files, eli Salaiset Kansiot. Siinä vaan on sitä jotain.


Seurasin itsekin Salaisia Kansioita niin usein kuin mahdollista silloin kun se vielä tuli telkkarista. Harmi, ettei sarjaa enää tehdä.
 
Onko tämä hemmo suomalainen vai muusta maasta? Aika törkeetä... vois nyt ottaa selvää etukäteen, ja JOHNAS! vaihda jookosta avatarisi! Sama kun mulla :x
 
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!!! :cheers:

Onkos 1600€ kaupungin ilotulitusbudjetiksi paljon? Ku tässä vaan mietin että Helsinki joskus oli pamauttanu ilmoille reilut 500 000 (tai 800 000, en oo ihan varma) Se tais olla markkoina. Silti se tekee euroissa 84 000 tai 134 000 ja rapiat päälle..
 
Aika vähän, lehdessä oli juttu että se rakettihintahaitari on 4000-5000€ yleensä, paitsi joensuussa on kaupungin vuosijuhlan kunniaksi 8000-10000€ tulitus.
 
Kotona aatto selvinpäin.Korkeintaan kännissä vähän.Ja tähtiportti on hyvä.Menestyksekästä tulevaa vuotta 2004 kaikille hevikansan edustajille!
 
Haluanpa vain sanoa, hyvää uutta vuotta! :banana: :bananallama: :edlighter:
Vuoden 2004 ensimmäinen postaus tälle forumille :D
 
Kaverille soitin vastikään ja päissään se oli kuin käki. Ja olipa meinannut paleltumiskuolemankin kärsiä. Elikkäs hyvät uudet vuodet kaikille ja kärsikää krapulastanne! :metal:
 
Back
Top