Yleistopic

^ Mä olen ehtiny jo hajoamaan tähän. Tai oikeastaan vain tuohon brittien puoleen. Samoin on tehnyt Limelightkin.

Kinaakin on käyty: http://www.maiden-world.com/forum/topic798.html

edit: Hei come on! Ne keskustele jostakin niiden iki omasta spamflooderihq Fresteristä joka on muka joutunu vankilaan (mutta joka paljastui pelkäksi vitsiksi. Sanonpa vain että ei noilla ulkomaalaisilla oikein hyvää huumorintajua ole.). Kolme threadillista sitä.

[ ] Kiinnostaa [ ] Ei kiinnosta

Rasti ruutuun!

edit 2: Ja tarkemman laskutoimituksen mukaan Frester-threadeja on viisi.
 
Tsih, tuo threadhan on vallan mainiota viihdettä :lol: Jospa suomenkielisellä puolella homma sitten pysyisi hanskassa paremmin 8) Ei IHAN sitä tiukkismenoa, mutta ei kyllä tuotakaan...
 
Vittu tuo nyt on viihteestä kaukana, hymiöt vois muutenkin tunkea sinne minne valo ei paista. Ei välttämättä tekstisellaisia, mutta noi animoidut.

Saikos tässä softassa niitä pois päältä? PHPBB:ssä ei tainnut saada, VBulletinissa tainnut ollakaan, ja Jive antaa kanssa vaihtoehdot.
 
Kehitetäänkö samaa viihdettä tännekin ;) Mulla ei ole mitään kuvahymelöitä vastaan, IMO Limey tuossa kirjoitti presiis sen mitä pitikin.
 
Johanna said:
Kehitetäänkö samaa viihdettä tännekin ;) Mulla ei ole mitään kuvahymelöitä vastaan, IMO Limey tuossa kirjoitti presiis sen mitä pitikin.
Joo, ehkä jos kumminkin jättäisimme kehittämästä. Seuraa vain tätä:
bangin.gif


Sitten minä olen jotain ihan muuta kuin:
lach.gif
 
Hmm.. taidanpa regata itselleni alterin, nickillä Bronxchick. Capsien vaihtelua nickissä en nyt muista.
 
:withstupid:

Teen lupauksen... aloitin postaus-urani animoidulla hymiöllä ja sellaisen myötä tulen myös lopettamaan. Tästä ei tingitä.
 
Mitä? Uuden vuoden aattona pitää tietenkin olla kännisä ja tehdä jotakin tyhmää, kuten ajaa autolla kunnan-/kaupungintalon seinään, ellei sitten ole sattunut kairaamaan läheiseen järveen reikää, jonne avaimet on tiputettu kaiken varalta, koska nostoyrityksen estäisi hauki puraisemalla molemmat peukalot poikki, jotta auton starttaaminen ei onnistuisi kuin MacGyverilta, joka sekään ei enää pysty mihinkään, koska meni leikkaamaan takatukkansa Tähtiporttia varten, eikä se ole edes hyvä sarja. Melkein unohdin, että avaimet ovat joka tapauksessa vielä järvessä.
 
^ Nyt ollaan asian ytimessä! :D

Nojoo... Huomenna mennään porukalla kaverin luo juopottelemaan ja sen jälkeen maakuntakierrokselle. Katellaan mitä illan aikana tapahtuu. :cheers:
 
Back
Top