www.rautaneito.com

DevilLook said:
Jahas jahas... kieltämättä tuossa saattaa olla pieni kilpailun kipinä. Toivottavasti minäkin olen väärässä, mutta... No kilpailussa on ainakin se hyvä puoli, että silloin on "pakko" panostaa laatuun ja sisältöön "toisen päihittämiseksi". Tosin fani asioissa kilpailu on taas ihan hanurista! Joten jos sellaista havaitsen, itse skippaan molemmat.
Mitään kilpailua ei ole eikä tule.

Ja mitä noihin hintoihin tulee... Tottakai rahalla saa mutta joskus omistautuminen asialle on parempi ja silloin taas rahalla ei ole väliä. En esimerkiksi halua ikinä edes ajatella kuinka paljon olen syytänyt rahaa Iron Maideniin. Joka tapauksessa se on hirveä summa ja siinä muutamat sadat eurot on vain juomarahoja...
Omistautuminen ei auta, jos sivut menevät esim. liiallisen liikenteen takia kiinni.

Ja vielä... mitä sitten jos joku omistautunut ei sitten muutaman vuoden kuluttua jaksakkaan enään pitää sivuja yllä... Sittenhän joku uusi halukas saa mahdollisuutensa... niinkuin nytkin...
Sama rumba taas uusiksi ellei herra Keinonen ole valmis luovuttamaan sivuston ja domain-nimen hallintaa uudelle yrittäjälle. Siksi ehdotinkin, että Keinonen hankki itselleen luotettavan ryhmän, joka tarvittaessa osallistuu kuljen kattamiseen ja josta saadaan tarvittaessa luotettava sivujen/projektin vetäjä. Minä en ole siinä ryhmässä mukana. Työn puolesta ei ole mahdolllista.
 
MS, ota nyt kuule ihan rauhallisesti vaan, sulta ei oo kukaan kysynyt yhtään neuvoa, eikä varsinkaan minkäänlaista apua rautaneito.com-sivujen suhteen. Miksi sun pitää jatkaa jauhamista??
 
TompSa sen sanoi. Websitea voi tehdä niin monin eri tavoin, ei ole vain yhtä ainoaa, oikeaa ja toimivaa tapaa. On niin ihmisistä ja käyttäjistä kiinni, mikä kenellekin sopii.

Eiköhän näitä fanisivuja maailmaan mahdu 8)
 
Kyllä kaikille tilaa riittää.

Tiimi on kasassa, juttua tulee tuutin täydeltä kunhan kaikki saadaan toimimaan, nyt pystyy jo jutskaamaan.

Eli ei muuta kuin www.rautaneito.com/bb ja rekisteröitykää käyttäjiksi. Meitä on jo 21 ja lisää mahtuu.

RAUDAT KATTOON :banana:
 
Noniih, nyt päästin itse asiaan. :) Miksi muuten pitää odottaa käyttäjätunnusten käsittelyä? Mielestäni paljon parempi että suoraan tiedot täytettyä saa painua jauhamaan Maidenista. Tai sitten olen vain liian kärsimätön :D

edit: En sanokaan mitään. Nopeastihan tonne pääsi :)
 
MS said:
QazKFD said:
Hmm.. olenko se vain minä, vai aistivatko muutkin MS:n teksteistä kyynisen ja ylimielisen asenteen Keinosen projektia kohtaan?
Kannattaa löysätä sitä ruuvia hieman... Annoin asiallista komenttia.
Ööö... miksi ihmeessä pitäisi löysätä vielä? Itse kuuluisin pehmustettuun huoneeseen jos tämän rennommin ottaisin. Vai kuvitteletko tosissasi, että yhdet Maidensivut tekee minut hermoraunioksi? Voi voi, väärässä olet, pidättelin lähestulkoon nauruani yöllä kirjoittaessa. Joten jos jonkun on löysennettävä, niin se olet ennemmin sinä.

Ja jotta lukeminen olisi helpompaa joillekkin, niin: :) LOL 8) :suck: :D <- riittänevät alkuun.

EDIT:

TompSa said:
MS, ota nyt kuule ihan rauhallisesti vaan, sulta ei oo kukaan kysynyt yhtään neuvoa, eikä varsinkaan minkäänlaista apua rautaneito.com-sivujen suhteen. Miksi sun pitää jatkaa jauhamista??
Löysääpäs nyt TompSa vähän...

Jätetääs nyt suosiolla ne erimielisyydet vaikkapa yksityisviesteihin ku ei tunnu loppua tulevan tuosta.. -trooper^^
 
Ja vielä Keinoselle poartia koskien, kun ei admin osaa e-mailia esillä pitää... Kokeilin tuonne rekisteröitymistä, ja kävi varmaan samalla tavalla kuin tänne aikoinaan rekisteröityessä. Eli page full of errors eikä mailia ja vahvistusosoitetta missään. Uudelleenrekisteröinti ei tee mitään muuta kuin valituksen varatusta nimimerkistä, ja loggaus kertoo tilin olevan passiivinen.

Mikä neuvoksi?
 
QazKFD said:
Ja vielä Keinoselle poartia koskien, kun ei admin osaa e-mailia esillä pitää... Kokeilin tuonne rekisteröitymistä, ja kävi varmaan samalla tavalla kuin tänne aikoinaan rekisteröityessä. Eli page full of errors eikä mailia ja vahvistusosoitetta missään. Uudelleenrekisteröinti ei tee mitään muuta kuin valituksen varatusta nimimerkistä, ja loggaus kertoo tilin olevan passiivinen.

Mikä neuvoksi?

Minulle kävi ihan sama homma. Ei kiva. :|

Edit. Foorumin etusivu kyllä näyttää viimeeksi rekisteröityneeksi henkilöksi T-Bone (eli minä).
 
QazKFD said:
Ja vielä Keinoselle poartia koskien, kun ei admin osaa e-mailia esillä pitää... Kokeilin tuonne rekisteröitymistä, ja kävi varmaan samalla tavalla kuin tänne aikoinaan rekisteröityessä. Eli page full of errors eikä mailia ja vahvistusosoitetta missään. Uudelleenrekisteröinti ei tee mitään muuta kuin valituksen varatusta nimimerkistä, ja loggaus kertoo tilin olevan passiivinen.

Mikä neuvoksi?
En tiedä, mitä ihmeen marinaa tämä on jo ennen kuin olet kirjoittanut riviäkään rautaneito.comiin, mutta kuten huomaat, klo 6.20 otin asiakseni aktivoida juuri sinun käyttäjätunnuksesi. Toivottavasti osaa arvostaa edes hitusen vaatimatonta harrastustamme ja olla sen verran nätisti, ettei tarvitse heti ärähtää.

Mail osoitteeni on pertti.keinonen@rautaneito.com
 
Toivottavasti osaa arvostaa edes hitusen vaatimatonta harrastustamme ja olla sen verran nätisti, ettei tarvitse heti ärähtää.
Olen pahoillani, jos kirjoitusasustani tuli tällaista ilmi, tarkoitus nimittäin ei ollut.

Pertti Keinonen said:
En tiedä, mitä ihmeen marinaa tämä on jo ennen kuin olet kirjoittanut riviäkään rautaneito.comiin, mutta kuten huomaat, klo 6.20 otin asiakseni aktivoida juuri sinun käyttäjätunnuksesi.
Kylläh kylläh, enkä edelleenkään ole riviä kirjoittanut ko. saitille sattuneesta syystä. :)

Eikä mitään marinaa, vaan pelkästään selvitystä siitä, että kun painoin "Lähetä" -nappia, tuli sinne sivun yläreunaan koodinpätkiä selkeänä vihjeenä jonkinlaisesta virheestä, kuten foorumeilla on tapana. Odotin kuitenkin välitöntä sähköpostia (kuten tavallisesti), että aktivoi tilisi blaa blaa osoitteessa. Mutta kun sitäkään ei kuulunut, niin ajattelin jotain menneen vikaan, samalla tavalla siis kuin kohdallani pääsi tässäkin boardissa käymään.

No offence.

EDIT: Excellent. Nyt tili toimii, hyvä homma.
 
MS said:
Nebulan peruspaketti maksaa n. 308e/vuosi, jos oikein laskin. Mukana on MySQL-tietokanta foorumia varten. Kaistaa on riittävästi, hommat todellakin toimivat, palvelu ammattimaista ja tuki toimii yms... Nebula ei ole välttämättä halpa, mutta rahalle saa vastinetta.

Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia Nebulasta. Tiedän että tuosta hinnasta voi tinkiä huomattavasti. Sähköposteihin on vastatattu 5 min sisällä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Ihme juttu kun vastaaja on kuitenkin aina ollut sama (lienee pysyvästi kiinni verkossa).
 
Jos täällä käy ko. sivuston modeja, niin joku heistä voisi kertoa onnistuiko nickini (T-Bone) rekisteröinti foorumiin, mitään vahvistusmailia ei ole kuulunut. Silloin rekisteröinin kanssa oli hieman ongelmia, mutta kuitenkaan uudelleen rekisteröinti samalle nickille ei onnistu, sillä foorumi ilmoittaa että nicki on jo käytössä... :?
 
Back
Top