Mitään kilpailua ei ole eikä tule.DevilLook said:Jahas jahas... kieltämättä tuossa saattaa olla pieni kilpailun kipinä. Toivottavasti minäkin olen väärässä, mutta... No kilpailussa on ainakin se hyvä puoli, että silloin on "pakko" panostaa laatuun ja sisältöön "toisen päihittämiseksi". Tosin fani asioissa kilpailu on taas ihan hanurista! Joten jos sellaista havaitsen, itse skippaan molemmat.
Omistautuminen ei auta, jos sivut menevät esim. liiallisen liikenteen takia kiinni.Ja mitä noihin hintoihin tulee... Tottakai rahalla saa mutta joskus omistautuminen asialle on parempi ja silloin taas rahalla ei ole väliä. En esimerkiksi halua ikinä edes ajatella kuinka paljon olen syytänyt rahaa Iron Maideniin. Joka tapauksessa se on hirveä summa ja siinä muutamat sadat eurot on vain juomarahoja...
Sama rumba taas uusiksi ellei herra Keinonen ole valmis luovuttamaan sivuston ja domain-nimen hallintaa uudelle yrittäjälle. Siksi ehdotinkin, että Keinonen hankki itselleen luotettavan ryhmän, joka tarvittaessa osallistuu kuljen kattamiseen ja josta saadaan tarvittaessa luotettava sivujen/projektin vetäjä. Minä en ole siinä ryhmässä mukana. Työn puolesta ei ole mahdolllista.Ja vielä... mitä sitten jos joku omistautunut ei sitten muutaman vuoden kuluttua jaksakkaan enään pitää sivuja yllä... Sittenhän joku uusi halukas saa mahdollisuutensa... niinkuin nytkin...