Treidausta

asa

Member
Tänne voivat halukkaat bootleggien omistajat ilmoittautua treidaamista varten. Tässä threadissa voi myös puhua bootlegeista yleisesti. Minulta saa listani kun sähköpostitse pyytää, 2/1 treideihin mulla ei ole valitettavasti aikaa, joten turha kysellä.
 
Juu juu, olen polttanut melkein puolet jo, loput aion polttaa maanataihin mennessä. Toivottavasti sinäkin.
 
Jaahas.... Pojat käy kohta kuumana koska mulle on tulossa toi sunnuntain keikan bootleg. :D

Niin ja jos sitä mun sivua pitää katella niin "www":tä painatte.
 
jarmila said:
suomen 84 ja 90 keikat kiinnostaa ...

Tuosta 1984-keikasta ei taida olla bootlegiä, ei ainakaan levityksessä. Voi olla, että nauha on olemassa mutta sen nauhottaja haluaa pitää sen vain itsellään kuten Kuusrock '80:n omistaja.

PS. Multa löytyy Helsinki 1990 :wink:
 
timbe said:
Tuosta 1984-keikasta ei taida olla bootlegiä, ei ainakaan levityksessä. Voi olla, että nauha on olemassa mutta sen nauhottaja haluaa pitää sen vain itsellään kuten Kuusrock '80:n omistaja.

PS. Multa löytyy Helsinki 1990 :wink:


ai et 80 kuusrock olis jollain...no empä ollut sielä niin harmita vaikken saiskaan...tai no tarkemmin ajatellen niin olishan se kuiteskin suomen keikka.. toi 90 kyl kelpais.. laitoin yv:tä sulle...vai mikäs se tääl olikaan
 
Mua kiinnostaa myös tää viimeisin keikka.
Kuulin vähän semmosta huhua että sen nimi olis Santa Claus Playing Guitar :shock:
 
harvester said:
Mua kiinnostaa myös tää viimeisin keikka.
Kuulin vähän semmosta huhua että sen nimi olis Santa Claus Playing Guitar :shock:
Niin, sellaistahan olisi suunnitteilla. Bruce kun niin sattuvasti lauloi BNW:n noin :D
 
Jep.. Eli ole uusi treidauksessa. Jos jotain kiinostaa 2/1 treidaus tai vaikka ircissä lähettäminen niin PM:vaan

Tällä hetkellä kiinostaisi lähinnä: Vanhat bootlegit, eli 79 - 85 välille sattuvat.


:cross: <- rok :)
 
Löysin minäkin onneks tieni tänne... :)

Stadin 21.12. keikkaa kaipaan, laittakaa YV:ta tulemaan.

EDIT: Joko minä kättelin homman tai joku poisti linkit tästä postista mut tässä ne on nyt uudestaan.... (säännöistä ei kieltoa löytynyt, eikä yhden modenkaan mielestä o kiellettyä...Jos on ni korjatkaa!)

Eli bootsilista on TÄÄLLÄ
 
Eli 30.6 ja 21.12 hesan keikat puuttuu/haluaisin joten yv:tä tai ircis voi myös tulla sopimaan. Kiva kiitti kiitos np mo!
 
Mullakin olisi kiinnostusta noihin kesän ja joulun keikkoihin. Koska mulla nyt ei yhtään boottia ole, niin se 2:1 treidi on mun kohdalla ainoa vaihtoehto :cry: . Toivottavasti joillekin kelpaa se, sillä jotku on jo sanonu ettei tyhjät levyt kelpaa.
 
Mua kiinnostais toi 30.6 2003 keikka. Tapahtuuko tämä vaihto silleen, että lähetän postitse jollekin tyypille cd:n mihin hän polttaa kyseisen keikan, ja lähettää minulle takaisin? Veloitetaanko tästä maksua?

Anteeksi tietämättömyyteni :?
 
Back
Top