MS:n ja kumppaneiden uudet sivut

MS

Member
Maidenfinlandin sivuille oli koottu Suomen konserteista arvosteluja yms... Osa materiaalista kuten vanhat kuvat sekä vanhat artikkelit ovat harvinaisia ja vaivaa oli nähty niiden verkkoon saattamiseksi. Kysyn Alexilta josko saisin datan käyttöön ja pistän kootun materiaalin näkyville verkkoon.

Olisiko täällä kiinnostusta alkaa pyörittämään Maidenfinladin kaltaista vastaavaa sivustoa? Foorumi voitaisiin pitää täällä. Tarvittaisiin domainnimi ja luottettava paikka sivuille jollain serverillä. Idena olisi aluksi suomenkielieset sivut. Toiseksi tarkoituksena olisi, että sivujen päivittyksestä yms... vastaisi useampi henkilö eli homma ei kaatuisi yhden henkilön niskoille. Jos joku ei juuri sillä kertaa ehtisi päivittämääm www-sivuja niin joku toinen tekisi sen.

Verkossa on lukuisia Iron Maiden sivuja. Miedän valttina olisi sivujen laadukkuus, aineisto, paikallisuus ja ajankohtaisuus. Ideana olisi keskittyä pelkästään Suomeen. Pidemmän ajan projektina olisi vanhojen artikkeleiden, levyarvosteluiden ja haastteluiden skannaaminen verkkoon muiden nähtäväksi.
 
Minä lähetin monta vanhaa artikkelia Alexille kokoelmistani, joten toivon että alex antaa ne eteenpäin.
Toivottavasti joku jaksaisi alkaa pyörittämään uusia sivuja, itselläni ei taidot riitä sivujen ylläpitoon, mutta valvojaksi/modeksi ilmoittaudun sitten vapaaehtoiseksi.
 
Joo, tuota mäkin eilen ajattelin.Mutta nimi ei voi olla maidenfinland.com, ainakaan mun mielestä.Joku vaikka finnisheddie jne.
 
Ehdottomasti uusi "maidenfinland" pystyyn.

Tuntuu niin tyhjältä ilman MF ja MFF :(

Voisin yrittää tehdä myös jotain sivustojen hyväksi.
 
Re: www.Maidenfinland.com - uudet sivut & omistajat?

MS said:
Olisiko täällä kiinnostusta alkaa pyörittämään Maidenfinladin kaltaista vastaavaa sivustoa?

Ehdottomasti olisi, mutta tuo osaamis/tietotaito-puoli... Siis ainakin meikäläisen kohdalla.

:bananallama: MF never dies!
 
Jos osaisin taidon niin lähtisin heti pyörittämään sellaista sivustoa.
Sääli vaan ku en ole ikinä alkanut treenailemaan sivujen tekoa. Mulla ei ole hajuakaan miten näitä sivustoja tehdään. :(

Joo toivottavasti Alex antaa niitä keikka juttuja sit ku joku ottaa kontolleen sen sivun rakentamisen.
 
Mozzarella said:
Mutta kuka/ jaksavat panostaa sellaseen juttuun?

Juurihan tässä haetaan sellaisia. Itse kun en ole html-hemmo enkä tiedä muutenkaan webbisivuista persustakaan (tässä taidonnäyte ala-asteelta. :D Varokaa pop-upeja.) ja aika ei riitä, niin en itse tähän hommaan ala. Mutta olisihan se mahtavaa. Ei ehkä Maiden Finlandin kokoista sivua (siis käyttäjämäärältään), mutta samantasoista, kiitos.
 
rue morgue said:
Jos osaisin taidon niin lähtisin heti pyörittämään sellaista sivustoa.
Sääli vaan ku en ole ikinä alkanut treenailemaan sivujen tekoa. Mulla ei ole hajuakaan miten näitä sivustoja tehdään. :(
Löytyykö sinulta skanneria ja vanhoja artikkeleita?
 
Late said:
Joo, tuota mäkin eilen ajattelin.Mutta nimi ei voi olla maidenfinland.com, ainakaan mun mielestä.Joku vaikka finnisheddie jne.
Maidenfinland ei käy, muitta esim. Maiden Finland FC käy.
 
Mä ehdin lähettää just tuon viime viikkoisen keikan kohdilta lähettää Alexille kuvia, ja taisi sinne lippuskannikin mennä. Hesarin artikkelin skannia en ehtinyt ihan tehdä vielä... Sitten yhtäkkiä eilen iski tämä sivustosulkeminen. Mutta kuitenkin noita artikkeleita mitä siellä ole, niin on tullut luettua useastikin uudelleen ja uudelleen, eli olisi erittäin mukavaa jos kaiken tuon saisi järjestettyä uudelleen. 8)
 
asa said:
Minä lähetin monta vanhaa artikkelia Alexille kokoelmistani, joten toivon että alex antaa ne eteenpäin.
Toivottavasti joku jaksaisi alkaa pyörittämään uusia sivuja, itselläni ei taidot riitä sivujen ylläpitoon, mutta valvojaksi/modeksi ilmoittaudun sitten vapaaehtoiseksi.
Skanneri sinulla ilmeisesti on ja vanhoja lehtiä hyllyssä? Mistäs jos alkaisit toimittamaan materiaalia sivuille, kuten vanhoja suomalaisia haastatteluita ja levyarvioita yms...?
 
Mulla on skanneri, muttei artikkeleja kovin paljoa. Skannaan kyllä kaiken vastaan tulevan maidenaineiston, ja voin auttaa sillä saralla. WWW-systeemit on aika vieraita.
 
johnas- said:
Osaan koodata HTML:ää jonkun verran, mutta taidot eivät riittäisi saaman sivuja ent. www.maidenfinland.com in tasoisiksi :(
Sama juttu. HTML menee/meni jotenki (pariin vuoteen tehnykkää sivuja), mutta java/javascriptit sun muut hienoudet on sitten täyttä hepreaa :? .

EDIT: Toivon todella paljon että saadaan tämä projekti pystyyn ja löytyy sopivia henkilöitä siihen. Itellä pukkaa armeija nyt tammikuussa, joten aikaa ei luultavasti (ainakaan heti) siihen riittäisikään. Lukemisia ja postauksia tosin senkin edestä :evil:.
 
Back
Top