Metallican keikka 28.05.2004

Kilkenny

New Member
No niin....Ketkäs teistä maiden-hulluista on menossa toukokuussa stadionille Poptallicaa katsastamaan? Ittellä on lippu katsomoon E46 (toivottavasti on iso screeni).
 
Lähtisin kyllä, mutta taas peruuttamaton este kävi tielleni mun, niinkuin aina jokaisella kerralla kun keikoista kyse :x
 
Jep, kentälle oon menossa. Tosin jo ihan sen takia että soittavat hyvinkin paljon 80-luvun tuotoksia setissä. 8) Ja on Hammett jopa lisännyt livenä omat impro-soolonsa mm. Dirty Windowiin ja Franticiin! :metal: Ainakin noista impro-sooloista on kuulunut kovasti positiivistä juttua.
 
^ ai... noi improvisoidut soolot voi olla ihan kova juttu, kun muutenhan ei noissa uusissa sooloi löydy. Ja se pitänee paikkansa että setlisti koostuu hyvinkin vahvasti 80 -luku kamasta. :evil:
 
Täytyy katsella lähempänä kesää jos jostain saisi kohtuuhintaan lipun. Vituttaa kun nykyään keikkaliput tulee myyntiin 6kk ennen keikkaa. Johan keikka ehtii peruuntua 10 kertaa sinä aikana!
 
^ tuo on kyllä valitettavasti totuus... liput tulevat myyntiin aivan liian aikaisessa vaiheessa. Keikan peruuntumisriski kasvaa hirveesti...
 
Enpä taida mennä katsomaan. Pari ketaa olen nähnyt ja se riittänee Metallican osalta. Mua ei pahemmin sellaiset ns. nostalgia keikat kiinosta ( Eli ku uusi materiaali on on niin heikkoa turvaudutaan sitten vanhoihin biiseihin joilla kosiskellaan yleisöä.) ja uusi materiaali ei nappaa sit ollenkaan.
 
A katsomoon tulossa... se alkaa olemaan tälle sedälle sopiva paikka keikoilla, antaa nuorten heilua.
Sitä vanhempaa soundia odotan kovasti
 
rue morgue said:
Enpä taida mennä katsomaan. Pari ketaa olen nähnyt ja se riittänee Metallican osalta. Mua ei pahemmin sellaiset ns. nostalgia keikat kiinosta ( Eli ku uusi materiaali on on niin heikkoa turvaudutaan sitten vanhoihin biiseihin joilla kosiskellaan yleisöä.) ja uusi materiaali ei nappaa sit ollenkaan.

yhdyn täysin rue morguen mielipiteeseen :breakdance:
 
^Mitä sitä täällä kuulluttamaan jos ei kiinnosta/ole menossa keikalle? Ketä se kiinnostaa, jos kuitenkin suurin osa tätä topicia lukevista ihmisistä on sinne menossa?

Kysymys katsomopaikoista tietäville: onkä ylin rivi A katsomossa sellainen, että lavasta voi olla jotain peitossa tai näkyvyys lavalle on jotenkin mahdollisesti huono? Ihan kuin muistaisin, että Johanna & Maidendrifter olisivat Rollareiden keikalle olleet piippuhyllyllä (hyvillä paikoilla), mutta jotain esteitä näkyvyydelle oli ollut. Muistanko väärin?
 
Joo, siinä A-katsomon katoksen etureunassa on niitä selostuskoppeja ja ne pilaavat näkyvyyttä ihan kiitettävästi. Mähän onneksi sain tuolloin jo aika alkupuolella keikkaa hyvän paikan ihan alhaalta ja sitten olikin jo oikein mukavaa 8)
 
mariner said:
Jep, kentälle oon menossa. Tosin jo ihan sen takia että soittavat hyvinkin paljon 80-luvun tuotoksia setissä. 8) Ja on Hammett jopa lisännyt livenä omat impro-soolonsa mm. Dirty Windowiin ja Franticiin! :metal: Ainakin noista impro-sooloista on kuulunut kovasti positiivistä juttua.

Kyllähän ne soolot jokaiseen uuteen biisiin on tehty mutta jätettiin pois levyltä.. Ulrich (kirjotinko oikein) näin lausui. Mutta hyvä homma että soittaa ne sitten keikoilla. :banana: Ja kentälle on lippu mulla. Olis kyllä melkein ihan istumapaikoille voinu ostaa ku toi ennen keikkaa seisoskeleminen ei oikeen napaa... :cross:
 
Johanna said:
Joo, siinä A-katsomon katoksen etureunassa on niitä selostuskoppeja ja ne pilaavat näkyvyyttä ihan kiitettävästi. Mähän onneksi sain tuolloin jo aika alkupuolella keikkaa hyvän paikan ihan alhaalta ja sitten olikin jo oikein mukavaa 8)

Mä saan lipun maanantaina postissa, niin näen mikä rivi niin palaan Johanna keskusteluun et muistatko, miten ne kopit ovat siellä
 
Tokkopa siellä seisoskella täytyy. Kenttä on varmaan taas peitetty kevytpressulla ja siellä on ihan kiva istuskella - edellyttäen tietysti, ettei sada ;D
 
Tottahan toki sinne ollaan menossa. Näin itse asiassa viime yönä unta siitä keikasta, ja kolmantena lämppärinä toimi joskus 90-luvulla vaikuttanut brittipop-pumppu The Charlatans. :shock: :roll: Tiedä sitten, että mistä se siihen uneen tupsahti, kun en ole varmaan yhtään biisiä bändiltä koskaan kuullut.
 
jarmila, en muista tarkasti. Me oltiin aika lähellä lavaa, taisi olla kuudes katsomo ja toiseksi ylimmäisellä rivillä. Aika tuskaiset oltavat oli aluksi :|
 
Ajattelin tonne hypätä jos kaverini saisin mukaan. Se vain ei tuntunu olevan hirveen kiinnostunut ideasta :( Mutta onhan tässä koko kevät aikaa sitten puhua se ympäri.. Paljon sinne muuten edes maksaa liput?? Onko kalliimpaa kuin Maidenin keikoilla?
 
Back
Top