Live After Death (novo izdanje)

Gul_Ranek

Da ne mijesamo postove o novoj turneji (Somewhere On Tour 2008) sa onima o novom DVD-izdanju Live After Deatha, evo novog topica. :D

Kevin Shirley je u svom dnevniku napisao ovo o 5.1 mixu kojeg je napravio:

Live After Death is an awesome concert and DVD. I never wanted to touch Martin Birch's original mixes, which I thought were great, but the cool thing was I discussed the nature of the 5.1 mix with Steve Harris, who wasn't at all concerned with the surround mix reflecting the original stereo mix - so I had Carte Blanche and I think the result is a huge, warm sound which I was very happy with. The tapes were in astounding condition. All the instruments sounded huge, and there's something about just having 2 guitar players that creates a wonderful space, thats hard to achieve with 3. Also, the guys didn't have those horrible distortion stomp boxes they rely on now, which I can't stand, and try very hard to minimilize during album recordings (at the very least) but which seem to ALWAYS creep back into the signal chain, and I guess that's just part of the new Maiden sound now! But I do love a slightly cleaner guitar tone and have always loved Malcolm Young's and Jimmy Page's tones, which sound ballsier to me. I may need my whips in the future........

Evo i najbitnijeg o izdanju:

Preview od 24 minute je ovdje.

Sadržaj - dva DVD-a:

Disc 1 -- LIVE AFTER DEATH
Live After Death concert with Stereo and Dolby Digital 5.1 Audio (90 minutes)

Set list --
Churchill Speech/Aces High
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Revelations
Flight of Icarus
Rime of the Ancient Mariner
Powerslave
Number of the Beast
Hallowed Be Thy Name
Iron Maiden
Run to The Hills
Running Free
Sanctuary

Disc 2 -- DOCUMENTARY / BONUS CONCERT FOOTAGE

1.The History of Iron Maiden -- Part 2 (60 mins) -- Documentary.
Band members, crew, friends and associates talk about the period in the band's career which saw the writing, recording and release of the Powerslave album, and later Live After Death, and the subsequent massive touring. And not just the serious side!!

2. Behind the Iron Curtain ( 57 mins approx) Documentary and Live -- shot during Maiden's historic tour of Poland and other parts to the Eastern Bloc in 1984 featuring interviews, live and offstage footage capturing the atmosphere of this remarkable journey behind the Wall at the height of the Cold War.

3. Live Footage - Rock in Rio '85 (50 mins approx)
The full Maiden set supporting Queen on the first day of the first Rock in Rio in front of 300,000 manic metal fans. A bloody and stirring performance!!
Songs performed include Aces High, 2 Minutes to Midnight, The Trooper, Revelations, Powerslave, Iron Maiden, Run To The Hills, Running Free

4. Ello Texas -- 15 minutes -- Interview and live. Caught by a film crew in 1983 at the Alamo and sound checking their show in San Antonio.

5. Artwork Gallery, Tour Programme, Tour dates and photo gallery

6. Promotional clips for Aces High and 2 Minutes to Midnight

Opširnije na službenom sajtu.

dobro je da izdaju ovo....kupit će se čim izađe....ipak to mi je jedan od najdražih koncerata

Valjda su se predomislili oko toga, shvatili da se vise para da namaknuti ako se umjesto jedne turneje i jednog dvd-a naprave dva odvojena izdanja i mozda cak dvije odvojene turneje. Ovo oko jos jedne turneje je moje nagađanje, ali na sluzbenoj stranici se na slici benda u pozadini vise ne vide Eddieji sa SIT-a i SSOASS-a, nego su umjesto njih ostavljene one egipatske figure. Vidi ovdje.

Pretpostavljam da ce naknadno izaci DVD sa Maiden Englandom i dokumentarcem o eri SIT-a i Seventh Sona...

maiden

pa ranko,sram te bilo..opet nase heroje pokazujes kao ljude zeljne para...pa tko ce lauren financirati novi album nego ti i ja LOL LOL
drago mi je da izlazi ovaj dvd..iskreno..zvuk na ploci mi nije bas bio "metalski"

hm.... a zamislite slučajno da su stavili sve na tri dvd-a ispalo bi sranje, ne bi sve stalo. Zar ipak nije bolje da na onom drugom bude 12 wasted years, maiden england, donnington 1988, te još neke snimke iz SIT faze.

Znaš, lova je lova, ali iskreno, ja sam zadovoljniji ako za ovakva dva izdanja dam 300kn više, nego ako imam sve polovično u jednom DVD-u. Vjerujem da mnogi fanovi diljem svijeta misle slično. Što vi kažete?

Sve to super,kupit će se naravno,kao i sve dosad....ali ja sam iskreno već zbunjen od svega toga :? Hoće li biti Ed.pt.2 ili šta, ili je to sve u sklopu toga,joooooj nema me na netu 2 tjedna i više ne hvatam niš....najavljen je i Donington(ovogodišnji)....ajde ako netko ima volje nek malo objasni to s tim dvd-ima :D

Pise ti sve u drugom postu :D

Ali evo ti, jos jednom:

Disc 2 -- DOCUMENTARY / BONUS CONCERT FOOTAGE

1.The History of Iron Maiden -- Part 2 (60 mins) -- Documentary.

bolje je ovako odvojeno. Meni neka logika govori da bi prema tome trebale biti i odvojene turneje, što je kikes!!!!

kupujem čim izađe ;)

:) opet vezano za tu maðarsku knjigu..cover je stavrno pre pre zakon,nego tko je u biti Christian Rosencrautz?Ma šta to nije lik iz Shakespeareovog Hamleta?Èitav dan razmišljm,luda sam...Kakve to ima veze sa coverom,zna možda netko???

I mi bi u Europu!

Zovem je Dancing Bear i Croatiu Rec. vec danima i pitam jel došao Live After Death a oni pojma nemaju da to treba izaci sve do danas,kažu doèi èe iduèi tjedan pon,uto,možda do 15 sigurno a i kad dodje pitaj boga kolko ce tražit,NEVJEROVATNO.

Back