Iced Earth

Kiinnostais vaan tietää että ei kai tolle Iced Earthin keikalle ole mitään ikärajaa? Kun satun tällainen alaikäinen "pojankloppi" vielä olemaan.. Muuten saattaisin ehkä jopa itseni tuolle keikalle työntää.
 
Hellworks said:
Kiinnostais vaan tietää että ei kai tolle Iced Earthin keikalle ole mitään ikärajaa? Kun satun tällainen alaikäinen "pojankloppi" vielä olemaan.. Muuten saattaisin ehkä jopa itseni tuolle keikalle työntää.

En usko, kunhan pysyy baarin ulkopuolella. Joku hiukan paremmin Nosturin politiikan tunteva voisi vahvistaa, mutua kun tämä mun löpinä on.

Ja Graveheart, ihan oikeassa olet, eihän sillä genre-nimellä ole mitään väliä kun musiikki potkii. Ja ei, en sittenkään taida lähteä täältä kävelemään Häslinkiin, pitäisi nyt jo lähteä ja kuluisi pirusti rahaa kun täytyisi aina muutaman sadan kilometrin ostaa uudet kengät kun entisistä on pohjat kuluneet. :D
 
Eikös uus levy pitäis ilmestyä 12. tammikuuta (eli pe 9. tammikuuta kaupoissa), jos oikein muistan? Kuinka moni aikoo käydä sen hakemassa levyhyllyyn? Meikäläinen ainakin poikkeaa perjantaina airon musiikissa :headbang:
 
poolrules said:
Eikös uus levy pitäis ilmestyä 12. tammikuuta (eli pe 9. tammikuuta kaupoissa), jos oikein muistan? Kuinka moni aikoo käydä sen hakemassa levyhyllyyn? Meikäläinen ainakin poikkeaa perjantaina airon musiikissa :headbang:

Minä ennakkotilasin! :metal:
 
Spawn said:
Minä ennakkotilasin! :metal:
Itse ennakkotilasin P2P-verkosta, ja hiukan kuuntelin, kunnes meni hermo. Täytynee ottaa uusi yritys vähän ajan sisään. Alkujaan kuulosti kyllä aika väkilannoitteelta.
 
Minuun ei "Ripper" Owensin laulanta iske, ei sitten pätkääkään!

Itse tutustuin IE:iin "Horror Show" -albumin kautta. Kaveri oli toki soitellut paria kolmea levyä tenuiltoina, ja hämärän joskin hyvän mielikuvan ne olivat jättäneet. Tuo "Horror Show" on minulle edelleen se IE-levy. "Dracula" oli 1. biisi jonka siitä kuulin ja se on edelleen se IE-biisi. Matt Barlowia ei helpolla unohda. Todella omanlaatuisensa laulaja.
 
Lane said:
Minuun ei "Ripper" Owensin laulanta iske, ei sitten pätkääkään!

Itse tutustuin IE:iin "Horror Show" -albumin kautta. Kaveri oli toki soitellut paria kolmea levyä tenuiltoina, ja hämärän joskin hyvän mielikuvan ne olivat jättäneet. Tuo "Horror Show" on minulle edelleen se IE-levy. "Dracula" oli 1. biisi jonka siitä kuulin ja se on edelleen se IE-biisi. Matt Barlowia ei helpolla unohda. Todella omanlaatuisensa laulaja.
Horror Show on hyvä, mutta en löydä siitä muita erinomaisia biisejä kuin Wolf, Dracula ja The Phantom Opera Ghost. Muut biisit on aika peruskamaa.
 
Back
Top