Hellworks said:Kiinnostais vaan tietää että ei kai tolle Iced Earthin keikalle ole mitään ikärajaa? Kun satun tällainen alaikäinen "pojankloppi" vielä olemaan.. Muuten saattaisin ehkä jopa itseni tuolle keikalle työntää.
poolrules said:Eikös uus levy pitäis ilmestyä 12. tammikuuta (eli pe 9. tammikuuta kaupoissa), jos oikein muistan? Kuinka moni aikoo käydä sen hakemassa levyhyllyyn? Meikäläinen ainakin poikkeaa perjantaina airon musiikissa :headbang:
Itse ennakkotilasin P2P-verkosta, ja hiukan kuuntelin, kunnes meni hermo. Täytynee ottaa uusi yritys vähän ajan sisään. Alkujaan kuulosti kyllä aika väkilannoitteelta.Spawn said:Minä ennakkotilasin! :metal:
Horror Show on hyvä, mutta en löydä siitä muita erinomaisia biisejä kuin Wolf, Dracula ja The Phantom Opera Ghost. Muut biisit on aika peruskamaa.Lane said:Minuun ei "Ripper" Owensin laulanta iske, ei sitten pätkääkään!
Itse tutustuin IE:iin "Horror Show" -albumin kautta. Kaveri oli toki soitellut paria kolmea levyä tenuiltoina, ja hämärän joskin hyvän mielikuvan ne olivat jättäneet. Tuo "Horror Show" on minulle edelleen se IE-levy. "Dracula" oli 1. biisi jonka siitä kuulin ja se on edelleen se IE-biisi. Matt Barlowia ei helpolla unohda. Todella omanlaatuisensa laulaja.