Helsingin keikka 21.12

Silver-Wing said:
Minkäslainen äänenlaatu bootlegilla on??

Aivan loistava yleisöäänite. Kyseessä on sama nauhoittaja joka teki Give Me Ed Helsinki bootin, ja nyt äänenlaatu on parempi ja selkeästi kirkkaampi.

Ja kuuluu siellä välistä yhden tämän Suomi-osion moderaattorin kiivas ja fanaattinen hoilaaminen... :D
 
asa said:
Siis kuka? Sinä vai?

Ei, mä olin kentällä mesoamassa. Kuitenkin tuo taitanee olla Parza joka siellä hoilaa... :D

Ei ollu Parza, tarkistettu. -TompSa

Jeps. Se on sitten joku innoikas fani vain. :D

-mariner
 
Todella hyvä keikka oli. Vaikka olinkin eturivissä, niin en sen korokkeen takia nähnyt taustakankaita. :( No More Lies ja Paschendale olivat minulle ne kohokohdat.
 
Olisiko kellään rahkeita jakaa sitä netissä? Niin kuin se joku kaveri maiden666.comissa teki Milanon keikalle.

Itse olen todella kiinnostunut.
 
ploughman said:
Olisiko kellään rahkeita jakaa sitä netissä? Niin kuin se joku kaveri maiden666.comissa teki Milanon keikalle.

Itse olen todella kiinnostunut.

... niin olen minäkin.
 
Ja mulle saa edelleenkin laittaa niitä treidaustarjouksia tästä keikasta.
Myös videobootleg (dvd) on olemassa, ette varmaan tienneet :D
 
Mä haluasin kyllä myös tuon bootlegin, jos joku voi ircin kautta treidata niin erittäin hyvä. Jos ei sillä onnistu niin kai se on uhrauduttava 2-1-treidiin. :D
 
Kepuli_Celmi said:
Onko teillä kenelläkään kuvia lämppäristä? Kaverini olisi kiinnostunut niistä.
Täällä taisi olla peräti kolme kuvaa Poisonblackista. Voi olla, ettei kovin montaa enempää ole välttämättä jaossakaan.
 
Hellworks said:
... niin olen minäkin.


...kuin myös...

Ai niin siitä keikasta...No mielestäni keikka oli helvetin hyvä, parempi vielä kun kesän keikka. Uudet biisit toimi kaikki todella hyvin, paitsi Rainmaker kuten jo todettu...Varsinkin Dance of Death ja Paschendale olivat uusista aivan loistavia! Wrathchild yllätti minut ja Hellworksin mutta se oli loistoyllätys, parhaita Maidenin livebiisejä. Can I play With Madness ja Lord Of The Flies toimivat hyvin vaikken olisi ihan uskonutkaan ja LOTF oli yllättävänkin hyvä, paitsi etten sanoja muistanutkaan,..Valonjen pysyessä kiinni toivoin jo että nyt tulee 2 min tai joku muu lisäencore...perkele...Muuten minulle kuulosti että Daven kitara oli reilusti lujemmalla kuin toisten, ja Janickin sooloja ei kuulunut lainkaan.
 
Back
Top