Brucelta levyä

Limelight said:
Oli se mukana jo Resurrectionin teossa. Eikä ollenkaan huonoin tuloksin, vaikka vähän epätasainen levy onkin.

Tiedän, tiedän, mutta Roy oli tekemässä Cruiciblea kun Bruce olisi halunnut tehdä sooloalbumin. Resurrection on mahtava! :metal:

Välttääkseni spammin, sanon Limelightille vaan, että "Lekaseppä" LOL -Spawn
 
^Eikun niin tietenkin joo, sitähän sinä tarkoitkin. Anteeksi tyhjäpäisyyteni.

Edit: Sitä ollaan niin vitsikkäitä, niin vitsikkäitä... :D
 
Hienoo hienoo!!!
Luvassa on aika varmasti todella tykki levy jos Bruce ja kumppanit sen nyt sit väsää :suck: Adrian ois kyl kiva kans saada levyntekoon mukaan!
 
Brucen sooloalbumeilta olen kuullut pari biisiä jotenka paljoa tuosta musasta oo sitte hajua... Mutta kuulostaa tosi hyvältä parilta! 8)
 
poolrules said:
Kyllä tuntuu brucesta virtaa löytyvän jos ei meinaa lomailla vaan pukkaa sooloa kehiin.
Työnarkkikset ei lomaile, vaan työstää! Kyllähän, kuten sanottu, tuota mielellään varmasti kuuntelisi. Livekeikkojakin olisi kiva nähdä, kun ei ole kuin tuo 1998 Pakkahuone alla vasta. Tuskaan kun en perkele päässyt käymään.

Ehkä ensi kerralla sitten.
 
Tässä tulikin sitten yksi loppuvuoden parhaista uutisista! :D Ei muuta kuin ensi vuotta odottelemaan hyvin mielin.
 
Millonkohan tuota levyä vois odotella? Jos ne nyt alkaa biisitalkoisiin niin tuskin ihan heti. Ja tuntuu toi kesäkin jo aika nopealta tahdilta. CW oli loistava levy ja mitä niukasti vanhempia kuulleena, laatu on todellakin parantunut. Odotan kanssa levyä mutten ehkä niin pipo huurussa kun DOD:tä.

...ja ainahan kaikki sanoo kaikkea levyjensä tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Parempi vaan odotella levy-yhtiön virallista ilmoitusta asiasta ja aloittaa se päivien laskeminen sitten siitä. No joo... taidankin jo vähän odottaa ko. levyä. :wink:
 
DevilLook said:
Jos ne nyt alkaa biisitalkoisiin niin tuskin ihan heti.
Muutamissa Brucen ja Roy Zetan haastatteluissa on sanottu, että materiaalia on jo valmiina ja Royn mukaan se olisi jopa parempaa kuin Chemical Weddingilla (voiko olla edes mahdollista :shock: ?). Ehkä kesä tosiaan tulee liian aikaisin tälle julkaisulle, mutta mitä olisikaan pimenevä syksy tumman ja raskaan Brucen sooloalbumin tahdeissa. Hui.

Toivottavasti Adrian lähtee mukaan tähän keitokseen mausteeksi. Ilman häntä touhusta puuttuu se viimeinen silaus.

DevilLook said:
Odotan kanssa levyä mutten ehkä niin pipo huurussa kun DOD:tä.
Odottelen näitä levyjä samalla lapsen innolla melkein aina, että välillä oikein itseäkin naurattaa.

DevilLook said:
Parempi vaan odotella levy-yhtiön virallista ilmoitusta asiasta ja aloittaa se päivien laskeminen sitten siitä.
Onhan se niinkin, mutta informaatiota tuppaa internetin aikakaudella saamaan aina jostain aikaisemmin kuin virallisilta tahoilta.
 
Niin... levyjä on niin kiva aina odottaa ja sitten malttamattomana joka viikko tai päivä kirota ja vinkua kun se ei vieläkään tullut. Mulle on vaimo sanonu (turhankin usein) että olen kuin pikkulapsi karkkipäivänä kun uutta levyä oottelen. Nyt sitten alan minäkin innostumaan tuosta tulevasta. Ja laitankin CW:n heti soimaan...

Kyllä hehkuttaminen on sitten siistiä!!! :cheers:
 
Pertti Keinonen said:
Odottelen näitä levyjä samalla lapsen innolla melkein aina, että välillä oikein itseäkin naurattaa.
Hmm.. itse en edes muista milloin olisi jotain julkaisua todella odottanut. Varmaankin Brave New Worldia olen viimeksi tosissani odottanut, DoD oli vaan jotenkin rutiiniostos, vaikkakin BNW:tä palljon parempi. Tiedä sitten johtuuko tuo siitä, että ei odottanut liikoja(?).
 
Kyllä minäkin ootan kovasti tuota uutta Brucen soolo levyä. DoDia tuli odotettua kyllä todella paljon.. ikinä en ole mitää levyä odottanut noin paljoa kuin odotin Dance of deathia. :suck:
Offtopic: Vuoden 2003 viimeisessä Suosikki lehdessä, joka taitaa olla muuten myös uusin suosikki, on iso maidenin juliste.
 
Todellakin odotetaan myös täällä! Ensimmäistä kertaa odotan Brucen levyä, kun niin vähän aikaa vasta fani olen ollut. Itsekkin odotin DoDia kuin 5 vuotias kakara joulupukkia. :p
 
Luin jostain Soundista, että Brucen sooloalbumi olisi pitänyt ilmestyä aikaisemmin, mutta RoyZ oli tekemässä Halfordin levyä ja siinä meni jotain pieleen tai jotain... Bruce ei halunut kommentoida enempää...
 
Adrian tuskin lähtee mukaan, mutta toivottavasti Eddie ja Dave saataisiin. Turha kuitenkaan odotella mitään Chemical Wedding pt2:sta, vaan musiikki tulee kehittymään johonkin suuntaan, niinkuin se on joka Brucen soololla tehnyt.
 
Back
Top