The Prisonerin bootleg-foorumi sulkeutuu!

Status
Not open for further replies.

ThePrisoner

New Member
Suljen foorumin mielenkiinnottumuuden vuoksi.
Viimeisen 2-3 kk:n aikana lähes ainoa postailija olen ollut minä.

Foorumi sulkeutuu ensi perjantaina (9.01.2004) ja siihen saakka, mikäli tarvetta on, voitte käydä tsekkaamassa treidaajien yhteystietoja/bootleglistojen linkkejä.

Kiitos kaikille jäsenille/vierailijoille.
 
Tulihan tuolla aina silloin tällöin käytyä, mutta kun sinne ei koskaan tullut uusia viestejä. Sääli sinänsä.
 
Itse asiassa tuohan olisi voinut sulkeutua heti kun Proboards olisi huomannu sivuston kielen. Tuonnehan ei käsittääkseni suomenkielisiä sivustoja saisi pykätä. Varmaa tietoahan ei ole, mutta näin sain käsityksen kun noita proboard -virityksiä sai katsella sattuneesta syystä.

Harmi sinällään tosiaan, ei taida Suomalaista boottipoartia oikein ollakkaan, ainakaan yleistä sellaista.

EDIT: Offina vielä asalle, mitä helvettiä sä täällä joka yö kuhkit? LOL
 
QazKFD said:
EDIT: Offina vielä asalle, mitä helvettiä sä täällä joka yö kuhkit? LOL

Mitä muutakaan sitä tekisi? Mennä nukkumaan vai? Älä nyt unta näe. Tällä viikolla tekosyynä tosin yövuorot töissä, mutta olisin täällä muutenkin vaikken töissä olisi. Nukkuminen on homojen hommaa, kuolema kuittaa univelat. 8)
 
asa said:
Älä nyt unta näe
No en ollut näkemässäkään vähään aikaan vielä. Kasin / ysin välillä nousin itsekin illalla. Tekosyynä unirytmin päin helvettiä oleminen. Hmph, pitäisi kyllä jossain välissä vähän nukkuakin, kun tarttis huomenna ryypiskelläkkin. Mutta se offtopicista, jatketaan vaikka Yleisessä jos siltä tuntuu.
 
Aika tyly kommentti, mutta foorumin käyttöliittymä mainoksineen päivineen lähinnä karkottaa käyttäjiä. Loistava idea, mutta harmikseen toteutus ei ollut ihan paras mahdollinen.

Mut harmi todellakin, että lopettaa. :|
 
Ilmaisfoorumin kirous toi mainospolitiikka.... No can do.
Mikäli joku on niin jurpo että luopuu itseään kiinnostavasta foorumista jonkun mainoksen takia niin onnea ja menestystä vaan elämässä. Joutuupa sitten luopumaan varmaan aika monestakin asiasta. LOL

Kaikki on siitä kiinni et mitä haluaa ja mitä on valmis sietämään sen saavuttaakseen.
 
No.. Ehkä henkilökohtaisesti ei asia niin paljoa kiinosta. Ehkä olen liian mukavuudenhaluinen. Mut myöhäistä sitä on enää puida, kun foorumeille niskalaukaus perjantaina annetaan.
 
Tuo bootleg foorumi oli todella hyvä idea ja ite olin sinne kans liittynyt ja olin jopa mode... kyllä siellä käväsin lähes päivittäin, mutta kun ei niitä uusia viestejä sinne tullut eikä uusia nickejä rekisteröitynyt niin turha kai sitä on pitää pystyssä :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top