Samson

poolrules

New Member
Onko kukaan tutustunut tähän brucen entisen bändin tuotantoon? Eli millaista musaa ois tarjolla? kannattaako laittaa hankintaan? :?
 
Miten sitä nyt tulkitsisi...? Sellaista hard Rockia blues vivahteilla(ko)? Olen pari levyä kuullut, mutten syttynyt siitä sen kummemmin. Riding with the angels taitaa olla niitä parhaita biisejä. Not my cup of piss.
 
Eipä ole minuakaan sytyttänyt tuo Samson sen kummemmin. Mutta tuosta Brucen vielä aikaisemmasta bändistä nimeltä Speed, olen kuullut pari kappaletta ja ne olivat ainakin ihan hyviä.
 
Readingin '81 keikka Samsonilta on meikäläisellä koneella (waretus on syntiä, tiedetään... :roll: ) ja se on ihan mukavan kuuloinen. Bruce osasi jo tuolloin huudattaa yleisöään. Kyllä jos Maidenista pitää, luulisi Samsoninkin uppoavan.
 
aarzie said:
Mutta tuosta Brucen vielä aikaisemmasta bändistä nimeltä Speed, olen kuullut pari kappaletta ja ne olivat ainakin ihan hyviä.

Mä oon kuullu Speedin Man in the Streetin. Vähän purplehtavaa meininkiä, mutta yllättävän hyvää.

Samsonia en ole vielä kuullut.
 
Kiitos vinkeistä, semmoinen johto päätös varmaan pitää tehä että hommais jostain (eli dc++ käyntiin :oops: ) muutaman biisin kuunteluun kun ei tunnu olevan aivan samaa tasoa kuin muu herra dickinsonin tuotanto.
 
Back
Top