Paras hevilaulaja NÄISTÄ?

Valkkaa eniten korvaasi miellyttävä ääni!

  • Ronnie James Dio

    Votes: 0 0.0%
  • Joe Lynn Turner

    Votes: 0 0.0%
  • Ian Gillan

    Votes: 0 0.0%
  • David Coverdale

    Votes: 0 0.0%
  • Rob Halford

    Votes: 0 0.0%
  • Ozzy Osbourne

    Votes: 0 0.0%
  • Blackie Lawless

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Meikäläisen ääni meni herra Diolle. Tykkään Dion Black Sabbath matskusta ja myös miehen soolomateriaalista.
 
Grimmie said:
Meikäläisen ääni meni herra Diolle. Tykkään Dion Black Sabbath matskusta ja myös miehen soolomateriaalista.

Tulin eilen kuunnelleeksi vähän tuota Dion Sabbathin aikaista matskua ja se iski kyllä todella kovaa. Heaven And Hell on varsinkin rautainen biisi. Menee vähän off-topiciksi, mutta jos nyt valitsisin ketä äänestää niin ääni menisi ehkäpä Diolle. Gillanille olen kuitenkin ääneni antanut ja sillä hyvä.
 
Ronnie James Dio

paras heviääni.
miehen ura on yhtä kun koko heavyn historia (rainbow-black sabbath-dio)

ääni on vielä yhtä hyvä, ellei parempi kun 70-luvulla (ota savut evil or devine 2002 dvd:stä)


highlights
Heaven and hell
stargazer
gates of babylon
Kill the king
die young
egypt (the chains are on)
don´t talk the stangers
Stand up and shout
falling of the edge of the world
UP THE RONNIE :banana:
 
^^ Tästä topicistä jätettiin Bruce pois käsittääkeni sen takia, että MF:llä oli samanlainen gallup ja äijä veti suunnilleen kaksi kolmasosaa äänistä.
 
DejaWu said:
Ja edelleen puuttuu Ex-Helloween kultakurkku Kiske! 8)
Hmm.. tästä päästäänkin siihen epäkohtaan, mikä minua vähän vaivaa. Itse nimittäin pidän Helloweenin kolmannen vokalistin, Andi Derisin äänestä enemmän kuin Kisken. Tiedä sitten, Kisken äänessä häiritsee eniten se lausuminen, tuntuu kuin mies ei olisi englantia ennen puhunutkaan. Saatika laulanut.
 
Aivan sama mitkä ovat vaihtoehdot, koska jos RJD on listalla, ääni kuuluu hänelle. Toiseksi parhaan äänestäminen olisikin sitten huomattavasti vaikeampaa.
 
Ääni meni Diolle ilman sen kummempia perustelu. Jotenkin se tuntu vaan oikealta ratkaisulta ja koviahan laulajia noi kaikki on. :) Vielä tohon Helloweenin laulajaan sen verran et ite pidän myös enemmän Deriksestä kuin Kiskestä. Sopii tyädellisesti sekä laulajana että henkilö ko bändiin.
 
Mulle oli helppo. Ian Gillan tottakai!! Kun Ian laulaa siinä mennään eikä meinata tautinen satakymbä lasissa (kummeli). Kullakin oma mielipide...
 
moi

ozzylle meni ääni LOL olen uusi tääl voisitteko kertoo mist tääl jutellaan yleensä :edmetal: :banana:
 
Kyllä, Dio! Bruce puuttui ja valinta oli selvä! Perusteluja en jaksa alkaa kirjottamaan, aika vähissä.
 
Back
Top