Ozzyn paras kitaristi?

Ozzyn soolotuotannon paras kitaristi on...

  • Randy Rhoads.

    Votes: 0 0.0%
  • Jake E. Lee.

    Votes: 0 0.0%
  • Zakk Wylde.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

Osmaani

New Member
En tiedä onko tää jonkin sortin off-topic, mutta pitäshän kaikkien vähänkin heavymetalliin tutustuneiden tuntea nää kolme äijää. Eli siis kysyn teiltä, kuka on Ozzyn soolotuotannon paras kitaristi. Itse en pysty tuohon kysymykseen vastaamaan, on kolme niin yksilöllistä ja kovaa soittajaa... Mutta entä te?
 
Kyllä se on se Randy, se muhun on varmaan eniten vaikuttanut ja hänellä oli loistavimmat soolot...Mr. Crowley on hyvänä esimerkkinä hänen tyylistään.Jake E. Lee ja Zakk Wylde ovat molemmat myös loistavia! :metal:
 
Kallistun Wylden puolelle. lähinnä sen vuoksi, että äijä tekee aika vitun kovaa kamaa myös BLS:n kanssa. Muutenkin on asenne kohdallaan.
 
Randy Rhoads! Ei Zakk Wylde tai Jake E. Lee huonoja ole. Sitäpaitsi Randyn aikana Ozzy oli kovimmillaan.
 
Kyl mä tykkään kyl kaikista..Randya äänestin mut oisin voinu antaa ääneni kelle vaan noista kolmesta. Randy & Zakk aika samantyylisiä ja Jake on vaan loistava. Kuunnelkaa vaikka Bark at the Moonia!
 
Randylle annoin minäkin ääneni. Joskus pidin häntä liian tilulilu-kitaristina, mutta kyllähän hän teki komeita soolojakin (Mr. Crowley nimenomaan ja oikeastaan ne kaks levyä molemmat... 8) ). Jaketsu puolestaan on loistava peruskitaristi, mutta pidän myös Wylden rujosta tyylistä, siinäkin on sitä jotakin.

Tosiaan erittäin pirullinen kysymys, kolme kitarapersoonaa jotka kaikki ovat soitannoltaan makuuni... :bananallama:
 
Kyllä se (tällä kertaa) ääni menee Wyldelle. Kuten sanottua, tekee myös BLS kanssa kunnon musiikkia. Tyyli kohdallaan, asennetta löytyy. ÄIJÄ! :edmetal:
 
Randylle ääni meni. Sääli vaan että hänen elämän taival päättyi liian varhain hänellä olisi ollut paljon annettavaa musiikki maailmalle.
 
^ Offtopic: Mitenkä se nyt menikään? Lentokoneonnettomuudessako siltä nirri meni? Eikö se ollu kun reilu parikymppinen?
 
^ Joo ikää en tarkkaa muista mutta muistaaksen yli 20 vuotta hän oli. Lento-onnettomuushan se oli joka tappoi hänet. Muistaakseni Randy oli menossa keikalle kun se kone putosi.
 
^23 vuotta taisi miehellä ikää olla kun pienkone tippui. Maailma menetti yhden suurimmista muusikoista. Liian nuori kuolemaan.

May you rest in peace, Randy! :metal:
 
Olin jo vastaamassa Randy kun vaihdoinkin Zakk:iin, en tiedä.. molemmat loistavia, ehkä siksi kun mulla on toi Mama i am coming home ja siinä oli zakk ja se on mun lempi biisi ozzyltä.. eikä Leekään surkea ole. :headbang:
 
Back
Top