Ozzyn paras kitaristi?

Ozzyn soolotuotannon paras kitaristi on...

  • Randy Rhoads.

    Votes: 0 0.0%
  • Jake E. Lee.

    Votes: 0 0.0%
  • Zakk Wylde.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Tämä oli mulle todella helppo. Jake E. Lee ehdottomasti. Jo yksistään Bark at the Moonin takia. Miehen tyyli on kuin minun makuuni tehty. Pidän Jaken muistakin projekteista.

Randy on aivan kannassa, Zakkin tyyli on näistä kolmesta minulle vierain. Äijähän se on, mutta soitossakin on liikaa äijää minulle.
 
Kyllähän se Randy paras on, jonka jälkeen tulee Jake E. Lee.
Vähiten pidän Zakkista vaikka ei se huono kitaristi ole lainkaan, jotenkin hänen tapa "ulisuttaa" kitaraa lähes koko ajan alkaa aina ärsyttämään.

Olettehan kuulleet että Randy pääsee ensi vuonna Hollywoodin Rockwalk of Famelle, tunnustus jonka hän on ansainnut mielestäni 100%:sesti. Randya kun ei koskaan olla huomioitu liiemmin muuallla kun musiikkipiireissä.
 
JiiVee said:
Randy Rhoads! Ei Zakk Wylde tai Jake E. Lee huonoja ole. Sitäpaitsi Randyn aikana Ozzy oli kovimmillaan.
My words exactly. Randy Rhoads ehdottomasti silti, hyvin näkyy jakaumassakin.
 
Randy Rhoads tietenkin, ei ole hänen kuoleman jälkeen ozzylla ollut ketään lähellekkään yhtä hyvää, poor ozzy
 
harvester said:
Ozzy nukkui bussissa ja Randy halusi mennä lentokoneella sen yli. Ihan vaan huvikseen, sitten se putosi.

Tuskinpa Randy sitä halusi, hän kun poti lentopelkoa. Lentokoneen siipi osui bussin kattoon tuossa pelleilyssä ja kone lensi päin lähellä sijainnutta rakennusta, josta seurasi tulipalo. Netissä oli hyvin asiaan paneutunut saitti mutta en kuollaksenikaan muista osoitetta. Kuuklettamalla luulisi löytyvän jos kiinnostaa tarkemmin.
 
Siinähän kävi niin että kiertuebussin kuskilla(Andrew Aycock?) sattui olemaan lentolupakirja(joka tosin oli mennyt vanhaksi) ja päätti sitten ruveta lennättämään mukana olevia pienkoneella jonka lentäjä otti luvatta hallista, joka kuului heidän parkkipaikkanaan toimivan tontin omistajalle. Lennätettyään ainakin bändin basistia (Rudy Sarzo?), kuski pyysi Randyn ja Rachel Youngbloodin(kiertueen meikkaaja/puvustaja) mukaan lentämään. Jostain syystä Randy päätti mukaan lähteä, vaikka hän tiedettävästi pelkäsi lentämistä.
Lenneltyään aikansa lentäjä päätti yrittää mahdollisimman läheltä bussia, jolloin koneen siipi osui bussiin ja kone tästä lensi lähellä olevan talon autotalliin ja räjähti/syttyi tuleen, tappaen kaikki koneessa olleet. Myöhemmin selvisi että lentäjä oli aineissa ja humalassa.
Tästä johtuen pidän kappaletta Flying High Again äärimmäisen ironisena ja ainakin itse ajattelen laulun sanoja täysin eri tavalla.

Lisää tietoa tapauksesta pitäisi löytyä ainakin The Day The Music Died sivulta ja Ozzyheadista
 
Randyn aikaan on tehty liikaa hyviä biisejä eli Randy on paras...Livenä taas Zakk on omaa luokkaansa...Jotenkin Randylla ja varsinkin Jakella tulee paljon virheitä...Siis ainakin niillä keikoilla mitä oon ite kuullu...
 
Kun kuuntelee blizard of ozzya niin puutoo penkistä kitarasoolojen kohdalla.... Randy Rhoads...... Jumala siunatkoon...... yks parhaita kitaristeja, ikinä :evil:
 
Back
Top