Matti Nykänen

QazKFD said:
Toki, mutta ei täytä koko stereotypiaa. Puuttuvat kunnon olutmaha vyötäisiltä. Muuten homma onkin hallussa, kun on jo juoppo, perusidiootti ja vaimonhakkaaja.

Tuon olutmahan, tuttavallisemmin kaljamahan (a.k.a. ajolihas), luultavasti korvaa säälittävä viinanhuuruinen kuolema. Tätä menoa Matti on pian tervetullut korkeintaan uuden eutanasian puolesta taistelevan säätiön esimerkkitapaukseksi; Matti on hyvä propagandan väline heille.
 
PomppoK said:
Tuon olutmahan, tuttavallisemmin kaljamahan (a.k.a. ajolihas), luultavasti korvaa säälittävä viinanhuuruinen kuolema. Tätä menoa Matti on pian tervetullut korkeintaan uuden eutanasian puolesta taistelevan säätiön esimerkkitapaukseksi; Matti on hyvä propagandan väline heille.
Tuossa olet kyllä totaalisen oikeassa, mikään muuhan ei voisi olla säälittävämpää, kuin olla Pro-Eutanasia -liikkeen tunnusmerkki. Tai no, voihan sitä kai olla vaan ihan perusnykänenkin.

Mutta lehdissähän on spekuloitu, että Matti tulee kuolemaan, (siis kyllähän me muutkin ajan kanssa) mutta vielä aika rivakkaan. Eli viina ja muutenkin fiksut elämäntavat ovat vieneet miehen ihan henkihieveriin. Kyllähän tuo raskas keikkatahtikin on vähän laiffipanosta syönyt.

Mitä veikkaatte, milloin ja mihin tulee Matti kuolemaan?
 
The Nomad said:
Kylläpä sain jännittävän keskustelun aikaan LOL
Pitäisi tietää, että Pandoran lootaa ei kannata availla.

Iron Constable said:
Ei sitä käsitä, kai se on geeneistä kiinni sekin, jollain pää kestää ja jollain ei. Toinen lapsuuden idoli Juha Mieto on onneksi pärjännyt VÄHÄN paremmin. Mutta se onkin pohojalaanen :edlighter:
No ei nyt Mietaan Juhaa kannata tähän dorkaan verrata, kun kesti kuitenkin käsittääkseni vaimonsakin kuoleman ihan hyvin. Propsit sinne.
 
Limelight said:
senkö mielipiteiden ilmaisu (ja niiden hyväksyntä toisilta) vaatii, että pystyy itse tekemään saman? Saanko sanoa että Kirk Hammett on paska kitaristi jos en itse pysty soittamaan yhta nopeasti?
No kärjistin ehkä hieman, myönnetään.

The Nomad said:
Ku viimmeks kattoon nii Suomi oli vapaa maa.
Tätäkään ei varmaan pitäisi sanoa, mutta alkoi niin helvetisti naurattamaan tuo kommentti, kun viimeksi noin olen kuullut sanottavan tarhassa.

QazKFD said:
Taisi osua arkaan paikkaan, mutta ei se minulta ole pois jos jonkun idoleihin kuuluu Matti Nykänen.
Uuu! Näen jo Seiskan etusivun: "Pertti Keinosen arka paikka - Matti Nykänen!" :shock: Eiei, kyllä monta arkaa paikkaa löytyy, mutta ei niihin kyllä Nykänen kuulu. Et selkeästikään ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitin. Mutta annetaan olla, en jaksa kinata.
 
Pertti Keinonen said:
Uuu! Näen jo Seiskan etusivun: "Pertti Keinosen arka paikka - Matti Nykänen!" :shock: Eiei, kyllä monta arkaa paikkaa löytyy, mutta ei niihin kyllä Nykänen kuulu. Et selkeästikään ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitin. Mutta annetaan olla, en jaksa kinata.
Huomasitko Pertti miten angsti kasvoi postauksesi alusta loppuun, lopulta päättyen sopuun? :p

Ei kannata niin tosissaan ottaa ;)
 
QazKFD said:
Ei kannata niin tosissaan ottaa ;)

Ei, paitsi että Kirk Hammett on oikeasti paska kitaristi. Mies ei osaa edes kompata, kuunnelkaa niitä onnettomia live-rävellyksiä.

Ja ettei mene täysin off-topiciksi: Matti Nykänen, mäkihyppy, Paavo Petäjä.
 
PomppoK said:
Ei, paitsi että Kirk Hammett on oikeasti paska kitaristi. Mies ei osaa edes kompata, kuunnelkaa niitä onnettomia live-rävellyksiä.
Jos kuvittelit provoavasi, tai kirjoittavasi sarkastisesti, et onnistunut. Tuohan pitää vaan paikkansa.
 
Taas verta ja kyyneleitä

Nykästen mäkiviikko alkoi katastrofaalisesti. Taas oli matti päässy seiskan kanteen. On se kyllä aika halpa julkkis. LOL
 
Re: Taas verta ja kyyneleitä

The Nomad said:
Nykästen mäkiviikko alkoi katastrofaalisesti. Taas oli matti päässy seiskan kanteen. On se kyllä aika halpa julkkis. LOL
Hahah, itse kun näin kaupassa lööpin, ajattelin että Matti katsoo mäet telkkarista Mattisiideriä vetäen, mutta kunto ei kestä! :D

Way to go Nyksy.
 
Itse oon aina vihannut Mattia, mutta en niin paljon nykyään ku ennen, eli sillon kun äijä voitti aina mäkihypyssä kaikki mun suosikit ( Jens Weisflog, Ernst Vectori ja muut suomalaiset ) mennen tullen. Nykyäänhän mies on vain kävelevä vitsi niin monen muun turhan julkkiksen tapaan etten jaksa koko äijää ees noteerata enää. Jokatapauksessa mielipiteeni on se, että maailma olisi parempi paikka mikäli Matilta leikattaisiin kyrpä ja poltettaisiin roviolla :cross:

Tuo viimeinen oli hieman asiatonta tekstiä, pysytään nyt asialinjoilla kuitenkin... -Asa-
 
Pertti Keinonen said:
Uuu! Näen jo Seiskan etusivun: "Pertti Keinosen arka paikka - Matti Nykänen!" :shock: Eiei, kyllä monta arkaa paikkaa löytyy, mutta ei niihin kyllä Nykänen kuulu. Et selkeästikään ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitin. Mutta annetaan olla, en jaksa kinata.

MUHAHAHAAHAAA!!Aargh, vatsaan sattuu!! Vittu mikä topic. En oo aikoihin nauranu yhtä paljon.... :banana:
 
ThePrisoner said:
MUHAHAHAAHAAA!!Aargh, vatsaan sattuu!! Vittu mikä topic. En oo aikoihin nauranu yhtä paljon...
Hei, nyt kuosiin siellä. Muistattehan, että asia on vakava.

Niin, ja itse veikkaan vuotta 2005 ja joku traaginen tapahtuma (liikaa viinaa) sen Nykäsen korjaa.
 
Tuntuu, että kovinkaan moni täällä ei arvosta tarpeeksi Nykäsen Matin mäkisaavutuksia. Helkkari sentään, onhan Matti kuitenkin kautta aikojen kovin mäkimies. Itse arvostan suuresti Matin mäkihyppyuraa ja niitä saavutuksia, mitä hän hyppäämällä saavutti. Ei pärjännyt norjalaiset, eikä Weisflogit tai muut kovan luokan tekijät, vaan Suomen Matti näytti miten mäkeä hypätään. On toki totta, että Matti on toilaillut aika lailla uransa jälkeen, mutta eihän se himmennä yhtään hänen saavutuksiaan. :x
 
Kyllähän Matti on kieltämättä maailman paras mäkihyppääjä kautta aikain, mutta nykyään vähän turhan usein Seiskan(ja muidenkin lehtien) kannessa toilailuidensa takia. :roll:
 
Joskus vaahtosammuttimen kokosena mulla oli Matti Nykänen-tarra lompsassa. Vaikka se mäkimiehenä onkin legenda, ei tämä mediapersoona mikään hurraamisen arvoinen ole... Tuntuu kuin se oikein hakis syitä, että sais pärstänsä Seiskaan yms. "laatulehtiin".
Hyi Matti!
 
Hammer said:
Tuntuu, että kovinkaan moni täällä ei arvosta tarpeeksi Nykäsen Matin mäkisaavutuksia.

Minä en jaksa arvostaa henkilöa lähes 20 vuoden takaisten tekemisten perusteella. Matti oli paras, nykyään vain naurettava mediapelle.
 
asa said:
Minä en jaksa arvostaa henkilöa lähes 20 vuoden takaisten tekemisten perusteella.
Entäs jos käännetään kysymys vaikkapa Adrian Smithiin? Jos ukko olis muutaman vuoden päästä alkkis naisten hakkaaja ja usein lehtien etusivulla (a la Masa), niin kääntäisitkö selkäsi vai löytyisikö tietynlaista sympatiaa ja arvostusta? Ei kai se mitä ihminen tekee nykyään mitätöi menneitä saavutuksia?
 
Riippuu toki vähän siitäkin, mitä ihminen nykyään tekee ja mitkä ovat ne menneet saavutukset. Laajennan vaan vähän tätä pohdintaa, esim. Kurt Waldheimia ei uusi aika pessyt puhtaaksi menneestä. Se nyt on kuitenkin vaan esimerkki, IMO Nykäsen viat ovat kuitenkin niin pieniä, etteivät ne mun silmissä mitätöi hänen aiempia saavutuksiaan. Kaikilla vaan ei pää kestä. As simple as that. Löytyyhän noita musapiireistäkin esimerkkejä pilvin pimein.

Enemmän mua itse asiassa ihmetyttää, mistä aina löytyy riittävän tyhmiä akkoja yrittämään yhteiseloa sen jätkän kanssa. Jos tyyppi on tollo, niin vielä tollompi on se, joka sen kanssa haluaa olla ja uskoo 'parantavansa' sen.
 
Pertti Keinonen said:
Entäs jos käännetään kysymys vaikkapa Adrian Smithiin? Jos ukko olis muutaman vuoden päästä alkkis naisten hakkaaja ja usein lehtien etusivulla (a la Masa), niin kääntäisitkö selkäsi vai löytyisikö tietynlaista sympatiaa ja arvostusta? Ei kai se mitä ihminen tekee nykyään mitätöi menneitä saavutuksia?

Ai saatana... Jätkä löi vyön alle. 8) Kyllä täytyy todeta että Adrian saa töppäillä todella pahasti ennen kuin hänen arvostus silmissäni laskee. Onneksi kuitenkin tämä on arvailuleikkiä, sillä tuo jumala-of-a-man tekee edelleenkin suurta taidetta kitaran soitosta, odottelen innolla Brucen uutta sooloa.
Nykyisyys ei mitätöi menneitä, mutta miksi kukaan ei arvosta vaikka Charles Mansonia muusikkona? Michael jackson on samoin hyvä esimerkki. Äijä teki 80-luvulla pari hittilevyä, mutta sen jälkeen ei ole saanut aikaan mitään muuta kuin kohun seksiskandaaleilla ja muodonmuutoksellaan. Juuri katselin telkasta worst of the 90´s listaa ja Michael jackson oli oikeutetusti Nro 1.
 
Back
Top