Maidenin vinyyleistä.

UTI

New Member
Mistä saisin jonkinlaisen listan Maidenin julkaisemista vinyylipainoksista?Helpottaisi tuota keräilyharrastusta aika tavalla.En välttämättä tarvitse listaa kaikista eri valtioiden versioista,vaan kaikki biisit joista on jonkinlainen vinyylisinkku saatavilla.Albumeistahan on kai kaikista vinyyliversiot?

Perhana,kuulin että vahvistimessa pitäis olla nimenomaan phono-liitäntä,että levaria voi ylipäätään käyttää.Pitääkö paikkansa?mun vahvarissa ei ainakaan kyseistä paikkaa ole..
 
Tai sitten ostat loistavaakin loistavamman keräilijäraamatun Iron Maiden Companion By N.Visintini & M.Camba. Sisältää lähes kaiken mitä maidenista on koskaan julkaistu. Pitäisi olla saatavilla ihan Suomalaisesta Kirjakaupasta tilaamalla.

IMC01.JPG
 
UTI said:
Mistä saisin jonkinlaisen listan Maidenin julkaisemista vinyylipainoksista?Helpottaisi tuota keräilyharrastusta aika tavalla.En välttämättä tarvitse listaa kaikista eri valtioiden versioista,vaan kaikki biisit joista on jonkinlainen vinyylisinkku saatavilla.Albumeistahan on kai kaikista vinyyliversiot?
Täydellistä listaa et löydä mistään. Kannattaa nyt ensin ostella levyjä mitä ei itsellä ole. Complete listan/kirjan tarve tulee vasta vuosien keräilyn jälkeen.
 
Mun mielestä jonkinlainen lista / kirja on ihan hyvä aluksikin. Maidenillä on niin hirvee määrä levyjä, että on hyvä saada joku juttu josta aloittaa. Ensin vaikka viralliset LP:t sitten 7" sinkkuja etc...

Mulle helpointa oli aloittaa sinkkujen keräily kun LP:t jo oli. Pohjana käytin RecordCollection lehteä jossa oli Maidenin julkaisua. Ne tais olla just noi viralliset ja olipa vielä suositushinnatkin... Näin oli helppo aloittaa. Myöhemmin tai vaikka samaan aikaan voi ostella mitä lystää mitä ei oo jos rahaa on. Listojen kattomisissa on myös se hyvä puoli että jos sattuu jotain harvinaisempaa eteen, on jotain hajua hinnasta mikä mistäkin tulis maksaa.

Keräily on kivaa mutta vie miehen/naisen perikatoon LOL
 
DejaWu said:
^ Muuten kiva lukee, mutkirjotatvälillätälleen... :)

joo, oon huomannu. Homma johtuu kannettavan ÄLYTTÖMÄN loistavasta välilyönti napikasta. Koitan parantaa osumatarkkuutta.
 
Back
Top