Kauanko olette kuunnelleet maidenia?

On aina kiva muistella menneitä. Eli se oli edelleen syyskuu 1983 ja ikää oli huikeat 13 vuotta. Radiosta tuli The Trooper ja se oli siinä.

Vuotta aikaisemmin olin jo ihmetellyt Maiden-selkälippuja joissa teemana The Number of the Beast, mutta silloin ei vielä lähtenyt.

Elikkäs täysi ventti, 21 vuotta, tulee ensi vuonna täyteen. Katsotaan paljonko saan plakkariin ennenkuin pojat vetäytyy aktiiviuralta. Ja sehän ei lopeta mun diggaamista sekään :trooper:
 
Vuoden:alkoi siitä, kun kaveri lainas kirjastosta Powerslaven, kehui sitä, palautti sen ja mä lainasin sen sitten kirjastosta ja Aces High kirjaimellisesti räjäytti mut.Kyseinen biisi on vieläkin mun lemppareitani ja Powerslave on myös eräs lempialbumeista!
 
Onhan tuota tullut kuunneltua 90-luvun puolivälistä lähtien. Ensimmäiset kuulemani levyt taisivat olla Piece Of Mind ja Seventh Son jotka serkku tuolloin minulle nauhoitti. The X Factor oli ainakin tuolloin uusin levy, tai itseasiassa kun vähän tarkemmin muistelee niin eihän tuo tainnut olla vielä ilmestynyt ollenkaan.
 
aarzie said:
Nii elikkäs kauanko ootte kuunnellu maidenia? :wiggle: Tää jäi tuolla maidenfinlandin forumissa vähä kesken, nii aattelin pistää sitte tännekki tän saman kyselyn. :)


Noin seitsemän vuotta. Olin silloin yläasteen alkupäässä ja kaikki alkoi siitä kun yksi luokkatoveri kertoi jostain Iron Maidenista, ja kopioi minulle kasetille jotain sekalaisia biisejä. Ensimmäisten kappaleiden joukossa taisi olla ainakin Run To The Hills ja Bring Your Daughter To The Slaughter. Siitä se sitten lähti ja aloin vähitellen keräämään kokoelmaani kaikki Maidenin levyt. Silloin yläasteella ensimmäinen bändiviritelmä, jossa olin mukana, nimettiin Invaders-biisin mukaan. :D
 
Vuonna ´92 veljeni osti Fear of the darkin, johon aikani kuunneltuani jäin koukkuun. Vuosi siitä eteenpäin, olin ostanut kaikki levyt ja diggasin kybällä. Sitten Dickinson jättikin jo bändin. :cry:
Eli sellaisen 12 vuotta tullut luukuteltua Maidenia, lähes aina selkeänä ykkösbändinä.
 
Vuodesta ´99. The Number of the Beast valaisi minut, ja sitten ostin Best of the Beastin. Holocaust continues! 8)
 
Kaveri nauhoitti Killersin kasetille v-81 se nauha pilas mut loppuelämäksi :D , ensimmäinen ostettu levy oli TNOTB kun sain ruinattua vanhemmat hankkimaan stereot eli ikämies kaartia ollaan.

(MF-Foorumilla olin Ancient Mariner)
 
"löysin" maidenin vasta tänä kesänä joten puolisen vuotta oon kuunnellut.totaalisesti koukussa oon ja kotoo löytyy kaikki studioalbumit
 
Vuosi 1996 jää omalta osaltani historiaan.

Kaverini laittoi paikallisessa kirjastossa kuulokkeet korvaani ja sieltähän jyrähti aces high. Takaisin ei ole enää paluuta...
 
Vuosi oli mitä todennäköisimmin 1993, milloin oltiin todella nuoria ja saatajan hurjia. Naapurin isommalta pojalta otin lainaan kasetin mistä löytyi 7th Sonin biisejä, nimibiisi, Moonchild, Prophecy ja ainakin Can I Play With Madness oli siinä. Joku em. biiseistä sitten oli ensimmäinen kuulemani. Koukussa alusta asti.
 
Back
Top