Kauanko olette kuunnelleet maidenia?

aarzie

Member
Nii elikkäs kauanko ootte kuunnellu maidenia? :wiggle: Tää jäi tuolla maidenfinlandin forumissa vähä kesken, nii aattelin pistää sitte tännekki tän saman kyselyn. :)
 
"Vain" n. kaksi vuotta. Alkoi siitä kun "pöllin" isoveljeni Maiden-debyytin. LOL

edit: Mutta polvenkorkuisena olen kuullut Maidenia jo -80 luvun lopussa ja -90 luvun alussa isoveljeni soittamana. (eli isoveli soitti kasetilta, ei soittimella. Paitsi kasettisoittimella.... no prkl..)
 
Ensimmäisen kerran Maidenia kuulin ehkä joskus vuonna -95, mutta aktiivisesti olen kuunnellut edelleen vain ne hikiset 3 vuotta (ja kolme kuukautta, jos tarkkoja ollaan).
 
6 vuotta on tullut jo kuunneltua Maidenia lähes päivittäin. Lähti siitä kun serkut toivat kylään tullessaan mukanaan Best Of The Beastin. 8)
 
Siinä joskus '99-'00 lainasin kaverilta Live After Deathin (sitä ennen olin kuullut vain Where Eagles Daren A Real Dead Onelta, mikä kolahti suht kovaa) ja se oli menoa sitten. Pariin vuoteen en muuta kuunnellutkaan kuin Maidenia. Ensin kopioin kavereilta ja kirjastosta levyjä kaseteille, ja vähitellen aloin ostamaan aitona.

Edit: A Real Live One -> A Real Dead One
 
jarmilan ja rue morguen kanssa samaan aikaan aloittanut - NOTB lienee tehnyt kaikkiin suuren vaikutuksen :D Ja mähän täytin tuon vuoden syyskuussa 12.
 
Joo itekkin siinä 4-5 vuotta tullu maidenii kuunneltuu. aluks tuli kuunneltuu kaverin kasetilta sitä ja the evil that men do iski sillo ja lujaa ja siitä lähin on tullu kuunneltua suunnillen joka päivä maidenii.. :headbang:
 
Oon nyt kuunnellut Maidenia sellaset kolme vuotta, elikä BNW:stä aloitin. Serkulta lainasin Real dead live onen kun olin niin hulluna trooperiin, siinä sivussa aloin tykkämään muistakin kappaleista kunnes huomasin ettei mua enää saa kuuntelemasta maidenia pikkuveljeni huoneessa millään..
 
2-2,5 vuotta. Siitä se lähti ku veli soitti troopperia koneelta ja alkuun olin että "vittu mitä paskaa" :oops: no sitte pikkuhiljaa siitä rupes tykkäämään ja lainasin samaisen veljen best of the beastia... :wiggle:
 
Johanna said:
jarmilan ja rue morguen kanssa samaan aikaan aloittanut - NOTB lienee tehnyt kaikkiin suuren vaikutuksen :D Ja mähän täytin tuon vuoden syyskuussa 12.
Mä täytin tuon vuoden joulukuussa 11 vuotta 8) Joo NOTB oli se levy joka kolahti kybällä silloin. Varsinkin Halowed....
 
Vuodesta -99 lähtien olen ollut koukussa. Kaikki alkoi, kun kuulin Run To The Hillsin radiosta. Kiitokset tästä Klaus Flamingille Metalliliittoon :edheadbang:
 
Johanna said:
Mulla *se* biisi taas oli Prisoner :D

Näin se oli " We want informations...informations...informations...who are you...continue....hahhahahahahaaaaaaa"

Johanna palautit minut omiin muistelmiin kauas taakse... :)
 
Jeps, minuun teki suurimman vaikutuksen erityisesti Prisonerin intro. Jumankekka että sitä biisiä tuli luukutettua silloin :D
 
Back
Top