Kauanko olette kuunnelleet maidenia?

Tässä on tullut vasta noin 1,5v aktiivisesti kuunneltua. ennen sitä on silloin tällöin jokunen biisi tullut pistettyä soimaan, mutta se yksi kaunis kesäpäivä heräsin vasta "Mistä tätä saa lisää?"... no, eiköhän tässä ole vielä monta monta maidnerikasta vuotta edessä
 
PomppoK said:
Snare-mättö syöpyi koulupojan tajuntaan melko tehokkaasti
Takatakatakatakatakatakatakatakataka, tiiiduduidididiudu. Näin se meni. Sitten oltiin niinku "Hooks in You". Tai siis ihan vaan koukussa.
 
Jostain Live After Deathistahan se lähti. Sen mukaan sitten opeteltiin soittamaan kitaraa ja viitisen vuotta Maiden cover bändissä soittelinkin...
 
Ei ole kauaa tullut kuunneltua, noin vuoden verran. Ekan kerran kuulin kaverilla Hallowedin ja siitä lähtien se onki ollu lempparibiisi!!!
spin.gif
 
Pikkaisen vajaa 20 vuotta on kuuntelua takana. Kaveri oli vuonna 1984 hankkinut Powerslaven ja pisti siitä Aces High:n soimaan. Se olikin sitten menoa...
 
Yhdeksänkymmentäluvun puolesta välistä asti, jostain ala-aste ajoilta saakka on tullut kuunneltua enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Ensimmäiset kuulemani biisit olivat Hallowed Be Thy Name, The Trooper ja The Evil That Men Do. Siskoni poikakaveri (piin kova Maiden-fani) oli toki ylistänyt bändiä minulle, mutta kun kuulin Maidenia ekan kerran, olin jopa hieman pettynyt... LOL
 
1,5 vuotta vasta. Valitettavan vähän :cry: , mutta onhan tuo Maiden tullut jo jonkin verran tutuksi. Kaksi keikkaa takana.
 
Joskus kolmannella luokalla (vuonna 82 tai 83 ei pysty muistaa) kun kaveri sano että Kiss on ihan nössöjen kamaa. Kuunteleppa Iron Maidenin Number Of The Beast! Oisko voinu enää oikeemmassa olla!
 
Nauta oli yläasteella silloin, kun koulussa kuunneltiin Number of the Beastia ja Piece of Mindia.

Huh huh! Siitähän on jo 20 vuotta aikaa! Tempus fugit!
 
oon aika uusi tällä, mutta maiden BB:ssä monet mut tietääkin.

vuodesta 1983 olen kuunnellu maidenia, sain silloin Piece of mindin ja ikää oli 11v silloin, eli 31 nykysin :banana:

Mulla on maidenin miltei kaikki tuotanto cd-levyistä vhs-dvd:hin

3 kertaa olen nähnyt maidenin

hesassa 11/1986, 6/2003, 12/2003

Hyvää uutta vuotta 2004 kaikille :)
 
Nauta antiquus said:
Nauta oli yläasteella silloin, kun koulussa kuunneltiin Number of the Beastia ja Piece of Mindia.

Huh huh! Siitähän on jo 20 vuotta aikaa! Tempus fugit!

:banana: hienoa!
 
Vuonna-89 tai -88 kuulin Moonchildin teeveestä. Lyhennetty keikka Maiden Englandista, tais olla rocktori tai jotain. Olin toki kuullu aikasemminki ikiklassikoita jostain, mutta Moonchild pisti 5-vaihteen päälle Maidenkuuntelussa. Ja sama biisi edelleen on yks maailman kovimpia!

NP- Tarot: Undead son
 
Lappis said:
Vuonna-89 tai -88 kuulin Moonchildin teeveestä. Lyhennetty keikka Maiden Englandista, tais olla rocktori tai jotain. Olin toki kuullu aikasemminki ikiklassikoita jostain, mutta Moonchild pisti 5-vaihteen päälle Maidenkuuntelussa. Ja sama biisi edelleen on yks maailman kovimpia!

NP- Tarot: Undead son

Moi,

minäkin olen nähny sen rocktori ohjelman. Kamulla on se videolla ja tsekattiin se 4 vkoa sitten. se lähettiin muistaakseni maaliskuussa 1991.

:)
 
^ No perkele! Mullistit vallan maailmani nyt tällä tiedolla. Mulla oli kans se videolla joskus, mutta ei enää, koska piti ostaa original Maiden England 8)

elieli...sit ollaan kuunneltu vuodesta -91 tai jotain. siis aktiivisesti
 
Vuoden 2003 alussa pelasin THPS4:sta ja siinä kuulin Number of the Beastin. Joitain kuukausia myöhemmin kaveri soitti Aces Highta ja tunnistin heti Brucen äänen. Sanoin että olen varmaan kuullut tätä ennemminkin, ja sitten se pisti Number of the Beastin soimaan. Silloin sanoin että tämä on se ja vähän ennen Give Me Ed Til' I'm Dead touria aloin kuunnella aktiivisesti.
music-smiley-005.gif


Silloin potutti kun luin juuri lehdestä että Maiden tulee Suomeen ja kuulin että liput on myyty loppuun..
angry-smiley-022.gif


Eli en minäkään ole kauaa Maidenia kuunnellut..
 
Vajaa puolet elämästäni olen maidenia kuunnellut enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Mutta vasta vuosi taakseppäin Maidenista tuli ykkösbandi. Ennen oli Metallica ja Black Sabbath ne kovimmat.

Ja eka biisi minkä kuulin oli Fear of the Dark
 
Back
Top