Judas Priest-Electric Eye DVD

Late

Member
Ostin ton DVD:n ja huh huh, että on kovaa kamaa.Maksoi vain 20 euroa ja mukana oli konsertti, promovideot ja BBC kamaa...

Dallasin konsertti on DVD:n parasta antia...kova settilista(tosin pari Turbo-biisiä liikaa ja liian vähän vanhoja), komeat lavasysteemit ja bändi on ihan loistokunnossa, ei ehkä ihan paras kiertue, mutta silti todella hyvä keikka...yleisö on aikalailla tylsä, samanlainen kun LAD:issa, mutta nätti keikka...

Promot ovat kunnon kasaria ja hauskoja kaikki, ajan hammas on niitä vähän kulutellut, vanhat videot ovat humoristisia, mutta Painkillerissä ja Touch Of Evilissä on jo vähän tosikkomaisemmat videot.Hauskaa nostalgiaa.

BBC extrat ovat kanssa loistavia, varsinkin alkuajoilta, jolloin bändi näytti ihan hipeiltä(varsinkin Rob).British Steel aikaset playbackit on vähän liikaa tollasia playback"livejä" tyyliin Top Of The Pops jne.Killing Machine-extroja en oo ehtinyt kattoa vielä...katsonpa ne tänään...

Olisin halukas kuulemaan toisten kommentteja...
 
Itsekin ostin tuon DVD:n joitain viikkoja sitten ja tyytyväinen olen sen sisältöön. Varsinkin tuo Dallasin keikka on mainio. Lempilevyni Priestiltä on juuri Turbo, joten itse ainakin pidän settilistasta. Mutta tosiasiahan on, että kyllä Maiden päihittää Priestin livenä.

Promo-videot olen katsonut kertaalleen läpi ja hauskojahan ne ovat. Aika samantyylisiä kuin Maidenin; pienellä rahalla tehtyjä ja humoristisia.

Erittäin kannattava ostos, kun katsoo DVD:n hintaa ja vertaa sitä sisältöön.
 
Minusta se dallasin keikka on huonointa koko DVD:ssä. Ihan liikaa sellaista Bon Jovi meininkiä, ja vanhat hitit huutavat poissaolollaan. Sen sijaan se´82-83 livevideo on aivan loistava! olisivat mieluummin laittaneet sen Dallasin keikan sijasta. Promovideot ovat viihdyttäviä, kyllä on enemmänkin kuin 20 euron väärti tuo DVD.
 
Pitkään ollut tuokin ostoslistalla. Vuoden alussa täytyy käydä ostamassa. Mulla on koneella joku Rocka Rolla -BBC-clippi, ja jos näitä on tässä lisää, niin ei helvetti, loistaavaa :D
 
asa said:
Minusta se dallasin keikka on huonointa koko DVD:ssä. Ihan liikaa sellaista Bon Jovi meininkiä, ja vanhat hitit huutavat poissaolollaan. Sen sijaan se´82-83 livevideo on aivan loistava! olisivat mieluummin laittaneet sen Dallasin keikan sijasta. Promovideot ovat viihdyttäviä, kyllä on enemmänkin kuin 20 euron väärti tuo DVD.

Joo, kyllä tossa keikassa on ärsyttäviä elementtejä:kuvaus on välillä vähän omituinen, äijien asusteet ovat kunnon kasarivillitystä ja puolet yleisöstä on tyttöjä, jotka on tullut Turbon kautta Priest-faneiksi ja tuli kuuntelemaan jotain Rock You All Around The Worldia tai Turbo Loveria...Puuttuu kaikki Victimit, Ripperit, Realms of Death ja Sinnerit, mutta muuten laadukas paketti!
 
Kyllähän toi aika kova dvd on. Minä itse pidän myös siitä dallasin keikasta, vaikka voisi siinä olla paljon enemmän niitä vanhempia biisejä.

Musavideot on ihan helvetin kovaa kamaa. Eritysesti Hot Rockin´ on mun mieleen, varsinkin se alku, jossa bändi on bodaamassa :D :fist:

70-luvun BBC-jutut on aika hauskaa katsottavaa. Bändin vaatteet on vähän muuttunut niistä ajoista
 
Graveheart said:
Musavideot on ihan helvetin kovaa kamaa. Eritysesti Hot Rockin´ on mun mieleen, varsinkin se alku, jossa bändi on bodaamassa :D :fist:

Ja Rob saunassa oli erityisen hilpeä kohta. LOL
 
Paddy said:
Ja Rob saunassa oli erityisen hilpeä kohta. LOL

Juu, hauskaa on.Noi Turbo videot ovat kyllä niin aikansa tuotteita, että siinä vasta kukkiikin kasarifiilis...Love Bites on kyllä loistava, etenkin kun saa nähdä Defenders-turneen lavaa...todella upeeta(olispa ne älynnyt filmata tota turneeta Dallasin sijaan)...Freewheel Burning on kanssa ihan hauska...mutta Breaking The Law on kuitenkin paras!Huumorin kukka, se on se kaunehin kukka!
 
Locked In:in ja Turbo Loverin videot ovat kyllä selkeästi parhaat, kunnon camp-huumoria. Virallisen tahon mukaan nuo muodostavat yhdessä tarinan, eli Locked Inissä muut bändin jätkät pelastavat Robin naisten kynsistä, ja Turbo Loverissa he ajavat naisia karkuun kunnes K.K pelastaa heidät kaikki kitarasoolollaan :) .
 
Sain tämän DVD-soittimen pukilta lahjaksi viikko sitten, ja samassa paketissa oli asiankuuluvasti tämä Electric Eye. Olen pari kertaa katsonut läpi, ja todella hyväksihän se on todettu.

En ollut ennen nähnyt muita videoita kuin Painkiller, joten oli mielenkiintoista katsottavaa jouluyönä. Priest Live!äkään en ollut nähnyt, joten seki tuli katsottua. Mielestäni hyvä biisilista kyseisellä keikalla, ja menokin on ihan asiallista.

Sitten noi bonukset, ihan mukavaa katseltavaa nuokin. Ja kaikki tämä on saatu mahtumaan yhdelle DVD:lle :wink:

Pakko-ostos olis ollu minulle ainakin, jossen olisi lahjaksi saanut.
 
Heilahdin priestiin aikalailla samaan aikaan kun maideniin joskus ´83-84.

tällaiselle pitkän linjan fanille EY dvd on ehdoton hankinta. Musta se on GREAT, todella hyvä paketti. live osuudessa "maksetut" tytöt etukatsomossa pikkasen huvittaa...... LOL . ja KK:n lasit 8) LOL

ja niinkun late kertoi, liikaa turbobiisejä, mutta kun keikka on ko levyn kiertua, niin ymmärtää pitää, että turbo biisejä on paljon.......

kaiken kaikkiaan priest ja varsinkin rob hoitaa live osuuden esimerkillisesti.......

extra osuudessa dream deciever on loistava. robilla jo kersana sama uho päällä, kun vieläkin (katso silmiin)

:shock:
 
Back
Top