Hyvää uuttavuotta

Status
Not open for further replies.

rue morgue

New Member
Hyvää uuttavuotta kaikille vanohille ja uusille MF porukoille. Eilen täytin 32 vuotta ja maiden rulettaa kybällä vielä ja olen aivan hirveessä tuubassa. Mä jatkan ryyppäämistä joten Kaikille helkutin hyvää uuttavuotta. :) :) :)
 
Juu, kaikille reisteröityneille ja vieraille, modeille ja kuolevaisille, pannaan joutuneille ja toistaiseksi pannalta välttäneille...olkoon tuleva vuosi toivoa täynnä!
 
Ohoh, oletpas sitten tosi loppuvuodesta syntynyt - ei ole paljosta kiinni, että oltais samaa vuosikertaa :D Myöhästyneet synttärionnittelut ja vielä toistamiseen uudenvuodentoivotukset kaikille :banana:
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille! tunti viiskyt tätä vuotta ja hyvin menee.
Kokeilin muuten korsettia äsken kaverin bileissä. Ei vittu semmosessa voi hengittää!! :shock:

Tästä tähän.
 
2:25h tätä vuotta menny ja sellane riita vaimon kanssa (mikä yleensä EI ole tapana) että lähdin bileistä himaan ja jätin eukon sinne.
Mikä vittu siinä on että naiset (joo, en yleistä) on sellasia saatanan tuuliviirejä??? Minuutissa vaihtuu mieli ja sit kun kysyy et "Mikäs nyt on?" ni leimataan heti paskaks jätkäks.... :?

On se elämä vaan niin ihmeellistä. :shock:

Hyvät pyhät vaan kaikille!!! :D
 
Hyvää uuttavuotta ja pysykää selvinä ettei tule tänne ilmoituksia rakettitapaturmista

:bananallama: Ratsastetaan uusivuosi uljaasti!
 
Prisoner, juhlapyhät vetää aina hermot kireälle. Vielä sitten jos on väsynyt ja jotain vähän ottanut, niin sitä sattuu. Toivottavasti saitte asian puhuttua selväksi :)
 
^ Eiköhän tää tästä... :) Katotaan nyt ku se tuolta sängystä ylös nousee...
Kai sillä jotain sanottavaa on, ja minä olen kyllä halukas kuuntelemaan! :)
 
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille forumilaisille minunkin puolesta.. Ja sitte tänä vuonna kuunnellaan maidenia vielä paljon enemmän. :banana:
 
Hyvää uutta vuotta vaan meikäläisenkin puolesta kaikille! :) Taas joutui Kuopion tori kestämään minua ja minun juttuja yhden illan lisää, mutta pitäähän sitä joskus irrotella! :p
 
Jeba...Hyvää uuttavuotta täältä KESKI-SUOMESTA!!!!Tänä vuonna touhu jatkuu sitten vähintäänkin samalla tavalla täällä foorumissa!!! 8)
 
Jeh.. Hyvää uuttavuotta kaikille. Just tultiin rukalta ja olihan se saatana sellanen kännäysreissu, että alta pois.

Nyt kotona kuuntelemassa Slayeria ja juomassa limonaatia
 
No joo, hyvät uudetvuodet kaikille. Toivotaan nyt, että on parempi vuosi kuin edellinen vaikka epätodennäköisyys on suuri.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top