Finnish Moderators

Jon

Administrator
Staff member
You can see the group which moderates the Finnish forums here:

http://www.maiden-world.com/forum/groupcp.php?g=1059

The situation is that there are already 14 moderators looking after these 3 forums, yet I am recieving new applications every couple of days to there.

Obviously I dont know how the moderation teams used to work on MaidenFinland, and if there are any people I've specifically missed who used to be mods, they should let me know.

As it stands, the remaining 8 applications will probably be kept in the "waiting" state unless they are approved, because then I have a good idea who to add if ever more moderators are needed.

Also, while I'm posting about this.. If any of the current moderators would like to take over running the "Finnish Moderators" group (i.e. accepting/denying new moderators, managing who's a moderator) then they should PM me.

(Sorry for the post being in English, but I cant read/write Finnish, and this was a semi-important issue)
 
Finnish translation:

Täällä näet listan Suomi-osion moderaattoreista:

http://www.maiden-world.com/forum/groupcp.php?g=1059

Tällä hetkellä suomalaisia moderaattoreita on jo 14, jotka hoitavat 3 foorumia ja lisää hakemuksia tulee päivittäin.

Jos vanhalla MaidenFinland foorumilla olleita moderaattoreita haluaa jatkaa täällä Modena, tulee heidän ottaa yhteyttä Joniin.

Jäljelle jääneet 8 Modehakemusta pidetään varalla jos tulevaisuudessa tarvitaan lisää modeja.

Jos nykyisistä Modeista joku haluaa ottaa vastuualueekseen Suomalaiset Modet (uusien hakemusten hyväksyminen/hylkääminen ja kurinpito), lähettäköön yksityisviestiä Jonille.
 
Suomiosion moderaattoreita on vähennetty, asianomaisille on lähetetty YV:tä asiasta. Ylläolevasta linkistä näkyy nykyiset moderaattorit, uusia ei oteta näillä näkymin, poikkeuksena vanhat MF-modet jotka haluavat takaisin modetehtäviin. Eletään tilanteen mukaan.
 
Jon kyseli jo aikooko porukka siirtyä rautaneito-foorumiin? Että suljetaanko nämä suomalaiset sivut vai ei. Sanoin sille että katsotaan nyt vielä hetki tilannetta ja mennään tilanteen mukaan. Aiotteko käyttää tätä foorumia vielä? Kirjoitelkaa...
 
Mulle riittää yks foorumi. Miks pyöriä kahdella foorumilla saman jengin kanssa ja kirjottaa ehkä 2 kertaa samat postit?

Kyl mä siirryn Rautaneitoon. Täällä käyn vain lukemassa jos vaikka jotain olis ilmaantunu.
 
asa said:
Jon kyseli jo aikooko porukka siirtyä rautaneito-foorumiin? Että suljetaanko nämä suomalaiset sivut vai ei. Sanoin sille että katsotaan nyt vielä hetki tilannetta ja mennään tilanteen mukaan. Aiotteko käyttää tätä foorumia vielä? Kirjoitelkaa...

En lähtis kyllä sulkemaan tätä vielä ainakaan, annetaan tilanteen kehittyä ja katsotaan miten lähtee rautaneito.com vetämään, kunhan se saa ovensa kunnolla auki. Molempia kyllä seuraan jatkossakin tarpeen mukaan.
 
Itse ainakin siirryn pelkästään Rautaneitoon.Kahta foorumia ei ehdi täyspäiväisesti puolen tunnin välein seuraamaan.Kun pitää syödäkin. :D
 
Hmm.. kyllä itse varmasti selaan ainakin tätä. Katsoo nyt, katsoo nyt miten tilanne kehittyy.
 
Taidanpa jäädä tänne. Kyllä minä toiseenkin rekkasin ja käyn lukemassa ja joskus jotain kommentoinkin, mutta näin nyt kuitenkin.
 
Molemmat tulee olemaan itselläni käytössä.

Lähinnä bootlegit täällä ja toki myös muutakin, mutta Rautaneito yhtä kovassa käytössä myös.
 
Itse taidan oleskella pääasiassa täällä... Mut kyllä siellä Rautaneidossakin minua näkee.
 
Vaikka ehkä tulenkin tätä itse bb:tä käyttämään myös tulevaisuudessa, voi suomalaisen osion minun puolestani sulkea, sillä samat aiheet tulevat kuitenkin kiertämään Rautaneidossa.
 
Tulen oleskelemaan enemmän rautaneidon puolella, mutta jos tämä suomi osio tänne jää, niin varmasti käyn täälläkin aina silloin tällöin.
 
Rautaneidon kehittyminen nyt on niin surkeaa, että kyllä mä täällä käyn. Kiinnostaa toi englantipuolikin, melkeinpä enemmän ku Suomikama. Eli kumpaaki käytetään
 
Back
Top