Elämää suuremmat kysymykset?

Joo pepsi on pahaa!

Tuli tänään koulussa mieleen semmonen kysymys että kylmä vaiko kuuma? Siis siinä mielessä että jos vaikka luokkahuoneessa on kuuma niin onko se parempi kuin kylmä tai toisinpäin?
 
^Mieluummin liian kylmä ku liian kuuma. Paitsi kesällä, sais olla kuumempiki.

off-topic: keksin sanonnan: Hikoilu ei ole kivaa jos ei haise.
 
Siis mitä helvettiä? Dr. Pepperhän on lähestulkoon karmeinta seosta mitä tölkkiin on ikinä laitettu. Kerran sitä erehdyin juomaan, ja kyllä voin vannoa, että siihen jäi.

Mutta kai tuollakin litkulla on se marginaalinen kannattajaosastonsa, 0,7 % virvoitusjuomia juovien väestöstä.
 
Lappis said:
siissiis...Dr.Pepper on kovinta kamaa mitä kaupasta löytyy, Batteryn ohella 8)
En ole koskaan saanut käsiini Dr.Pepperiä, mutta hyväksi olen kuullut sitä kehuttavan. Batteri on hyvää, mut kallista ottaen huomioon sen että ED:issä on enemmän juotavaa ja kofeiinia, mut silti aika saman hintasta..
 
Tää yks näistä jeesustelu jutuista on jäänyt askarruttaan ja pahasti
Kohta on otettu raamatusta vanhasta testamentista ensimmäinen mooseksen kirja 4.luku.

jae 1&2

Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi "Minä olen saanut pojan Herran avulla"
Ja taas hän synnytti pojan, veljen Kainille, Aabelin. Ja Aabelista tuli lampuri, mutta Kainista peltomies.

jae 16&17

Niin Kain poistui Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Noodin maahan, itään päin Eedenistä.
Ja Kain yhtyi vaimoonsa, ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Hanokin. Ja hän rakensi kaupungin ja antoi sille kaupungille poikansa nimen Hanok.

Eli siis mun kysymys on että mistä helvetistä toi Kainin vaimo tonne putkahti eihän siellä ollut kuin aluks Aatami ja Eeva.Site ne sai 2 lasta Kainin ja Aabelin.Sitten Kain tappoi Aabelin jolloin oli 3 ihmistä ja nyt toi Kain yhtyi vaimoonsa ja sai lapsen. Toi on asia joka ihmetyttää mua aika helvetisti.
 
amen said:
Tää yks näistä jeesustelu jutuista on jäänyt askarruttaan ja pahasti
Kohta on otettu raamatusta vanhasta testamentista ensimmäinen mooseksen kirja 4.luku.

jae 1&2

Ja mies yhtyi vaimoonsa Eevaan; ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Kainin ja sanoi "Minä olen saanut pojan Herran avulla"
Ja taas hän synnytti pojan, veljen Kainille, Aabelin. Ja Aabelista tuli lampuri, mutta Kainista peltomies.

jae 16&17

Niin Kain poistui Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Noodin maahan, itään päin Eedenistä.
Ja Kain yhtyi vaimoonsa, ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Hanokin. Ja hän rakensi kaupungin ja antoi sille kaupungille poikansa nimen Hanok.

Eli siis mun kysymys on että mistä helvetistä toi Kainin vaimo tonne putkahti eihän siellä ollut kuin aluks Aatami ja Eeva.Site ne sai 2 lasta Kainin ja Aabelin.Sitten Kain tappoi Aabelin jolloin oli 3 ihmistä ja nyt toi Kain yhtyi vaimoonsa ja sai lapsen. Toi on asia joka ihmetyttää mua aika helvetisti.
Juu mutta ennen Eevaa oli Lilith
ja olivathan Aatami ja Eeva 130 vuotta erossa
Mietippä sitä LOL
 
Miksi kissa putoaa aina selälleen? Tätä voi soveltaa voileivän ja oikein kalliin maton kanssa: sidotaan kissan selkään voileivän voi puoli ylöspäin. Pudottaa kissan selkä edellä maahan. Hieman, ennenkuin kissan jalat osuvat maahan(todella kalliiseen mummon persialaiseen mattoon) kissa/voileipä pysähtyy ja alkaa pyörimään paikallaan(voipuoli maata vasten, kissan jalat maatavasten, voipuoli, jalat...). Näin on keksitty IKILIIKKUJA
 
Back
Top