Elämää suuremmat kysymykset?

Mä oon taas miettiny tätä:

Jos Pekka Mäkinen lähtee junalla helsingistä ja Jukka Virtanen lähtee samaan tai eri aikaan Oulusta junalla, koska he ovat kotona? :?
 
Hellworks said:
Miksi pikkuveljet on aina niin ärsyttäviä?
Luonnolaki, tuskin sen ihmeempää. Vaikka itsehän olen siis mitä miellyttävin persoona ollaksen jollekkin pikkuveli.

Tag said:
Näin ollen hänen kakaroidensakin pitäisi (toistaiseksi) olla mustia.
Paitsi jos hän on julkisuudessakin sanonut, että hän on adoptoinut lapsensa (mitä minä en tiedä), kaikki edellä kirjoitettu menettää merkityksensä ja minä olen (taas) nolannut itseni.
Hömm hömm, emmäätiiää, onko se siis adoptoinut niitä kakaroitaan. Kai sen tuosta Googlella löytäis, mikäli vähänkään kiinnostaisi.

Mutta faktahan on se, että kaksi täysin valkoista ihmistä (ja toisinpäin) vois saada täysin tumman pigmentin omaavan lapsen, tosin todennäköisyydet taisivat taistella aika pitkälle vastaan.
 
The Stranger said:
joo.. oon lukenu tosta.. Jotenki pitäs olla niinku kaks kaikkeutta tai jotain joka menee kauemmaks toisista... ja sit niinku kumilangan kans jossain vaiheessa lähemmäs toisia... ja sit tulee taas uus alkuräjähdys... tai jotain... äh.... umm.. joo

Ei helkkari... LOL "Sit mä menin niinku kristallimetsän läpi ja nyt mä oon täs". Sitä ollaan taidettu syleillä kosmosta ihan urakalla. :D

Anteeksi käytökseni, alkoi vaan naurattamaan. Kyllä minäkin tuon artikkelin luin Tieteen Kuvalehdesta ja ihan mielenkiintoinen teoria on kyseessä.
 
Kaukkis said:
Mistä johtuu että vessahätä tuntuu vaan pahenevan mitä lähempänä on vessaan pääsyä?

Ja sitten kun pääsee vessaan asti niin hätä häviää yhtäkkiä... :|
 
Limelight said:
Ei helkkari... LOL "Sit mä menin niinku kristallimetsän läpi ja nyt mä oon täs". Sitä ollaan taidettu syleillä kosmosta ihan urakalla. :D

Anteeksi käytökseni, alkoi vaan naurattamaan. Kyllä minäkin tuon artikkelin luin Tieteen Kuvalehdesta ja ihan mielenkiintoinen teoria on kyseessä.
:shock: Eli en sit ollu IHAN hukassa.. :anorak:
 
Hmm.. voiko kaikkivoipa jumala tehdä niin suuren kiven, että ei sitä itse jaksa nostaa?

Entäs onko ratti ratti vai onko se suppilo?

Ikuisuuskysymys #463466: Pepsi vai Coca-Cola?
 
^Pepsi Max on kauheata pissaa.

Mutta kummasta päästä banaani tulee avata, siitä "kahvapäästä" vai siitä toisesta?
 
Kaukkis said:
Mutta kummasta päästä banaani tulee avata, siitä "kahvapäästä" vai siitä toisesta?
Kahvapäästä tietenkin. Ja kyllähän se niin on, että Coca-Colaa olla pitää.

Siitä tulikin mieleeni, Jägerkolaa kohta tiedossa.
 
QazKFD said:
Kaukkis said:
Mutta kummasta päästä banaani tulee avata, siitä "kahvapäästä" vai siitä toisesta?
Kahvapäästä tietenkin. Ja kyllähän se niin on, että Coca-Colaa olla pitää.

Siitä tulikin mieleeni, Jägerkolaa kohta tiedossa.

Kahvapäästä se pitää avata ja Jolt-Colaa se olla pitää LOL ... Jägerkolaa...mmmmm :evil: ...
 
Pepsi-Max, Pepsi vai... Pepsi Cherry? *hieroo leukaansa salaperäisesti ja nauraa matalaa naurua*

Pepsi Cherry on pissaa jos jokin


EDIT: vai.. sosasola...? *ei hieroo enää leukaansa*
 
Pepsi Cherryä taisin kertaalleen maistaa, aika huttua on. Coca-Cola Light Lemonista taasen pidin, mukavana vaihteluna.

YK-alueen 1000. viesti :)
 
Pepsi Cherry on melkein yhtä hyvää kuin dr Pepper, vituttaa kun se on saatavilla rajoitetun ajan... tai oikeastaan rajoitetuissa paikoissa, sillä missään kaupassa en sitä vielä ole nähnyt. Kai niitä jossain on saatana.
 
Pepsi Cherrystä ei saa edes mainita samaan aikaan, kun Pepperiä. se Pepsi on sellasta skeidaa, että altapois :edbarf:
 
Back
Top