Elämää suuremmat kysymykset?

^
Kuka kerto että se on avaruutta?
Oikiasti se on ilmaa täynnä. Tai eetteriä.

Ei kaikki oo avaruutta missä on mustaa, tähtiä ja avaruusaluksia.
 
KingOfTwilight said:
^
Kuka kerto että se on avaruutta?
Oikiasti se on ilmaa täynnä. Tai eetteriä.

Ei kaikki oo avaruutta missä on mustaa, tähtiä ja avaruusaluksia.
Niimpä, ehkä kaikki tapahtuukin minun vaatekaapissani :D .
 
Spawn said:
Miksi Star Wars -elokuvien avaruudessa kuuluu ääniä?

Se on George Lucasin oma keksimä sääntö.

btw grimmie! Pistit aika pahan. Kukaan mies ei voi vastata tohon. :(

EDIT: Onko tulossa käyttäjägalleriaa tai jotain vastaavaa?
 
Paddy said:
Mutta onhan ihmisiä, joilla ei ole mahdollisuutta lisääntyä. Mikäs näitten ihmisten tarkoitus sitten on?
Miksi niillä pitäisi olla tarkoitus?

Tai no, voihan sitä joku muukin syy olla kuin biologinen.

Kaukkis said:
Voisi olla melko tylsä elokuva ilman ääniä tai räjähdyksiä.
Aivan, varmaan 99 % elokuvista avaruudessa kuuluu äänet. Fysiikan epäkohtiin elokuvissa nyt on turha kuitenkaan tarttua, sillä viihdyttäviksi niitä tehdään.

Kilkenny said:
Vastaus perimmäiseen kysymykseen on 42, mutta mikä on se perimmäinen kysymys?
Elämän tarkoitus.
 
Miksi basisteja aina mollataan?

EDIT: Tuli vielä yksi mieleen, eli minkä takia kaikissa konserteissa huudetaan "Soittakaa Paranoid!" ?
 
^Kaukkis: Basistit on dorkia ja Paranoid on legenda. Itse aloitin tuon huutamisen muistaakseni joskus 1998 jossain Gospeltilaisuudessa.

Pistetääs taas pari:

Kumpi oli ensin, muna vai kana?
Minkä värinen on Michaeal Jacksonin penis?
Onko todellisuus viinanpuuttesta johtuva illuusio?


Viimeisenä visainen, kestääkö teipattu marsu?
 
^Vissii toi ensimmäinen on sitten joku kananmuna tai jotain. Toista en viitsi edes ajatella, onko kolmas sitten niin käännettynä, että "onko humala sitten todellisuudenpuutteesta(?) johtuva illuusio" :roll:
Ja kyllä Marsu kestää ihan mitä tahansa!

Mutta!
Kummasta päästä kurkkua sen syönti pitäisi alottaa?
Miksi pikkuveljet on aina niin ärsyttäviä? :x
Miksi Juunaksella on pitkät hiukset?
 
^^ Kyllä se marsu räjähti ainakin piirtämässäni sarjakuvassa. Sitä pumpattiin ihan liikaa.. :(

Mutta miksi Lahden Sininen -olutta ei enään ole? Mulla on tuommonen hieno Lahden Sininen -taulukin. :D
 
Vastaus perimmäiseen kysymykseen on 42, mutta mikä on se perimmäinen kysymys?
Elämän tarkoitus.

Eihän se ollut se kysymys. Vastaushan oli universumin ja maailmankaikkeuden suurinpaan kysymykseen. Koskaanhan ei saatu selville mikä se kysymys itseasiassa edes oli.

(Ne jotka ei tiedä mistä puhutaan niin sivistäkää itseänne)
 
Hexa said:
Eihän se ollut se kysymys. Vastaushan oli universumin ja maailmankaikkeuden suurinpaan kysymykseen. Koskaanhan ei saatu selville mikä se kysymys itseasiassa edes oli.
Ai näinkös se meni? No perhana, saatat olla oikeassakin, ja varmaan oletkin :)
 
Spawn said:
^^ Kyllä se marsu räjähti ainakin piirtämässäni sarjakuvassa. Sitä pumpattiin ihan liikaa.. :(
Hmm... Jos tällä kertaa en ajattelisi kaksimielisesti tuota marsun "pumppaamista"... Paitsi jos tarkoitit juuri sitä mitä ajattelen niin animalismi-sarjakuva on rantautunut jo tännekin :evil:

Tähän elämäntarkoitukseen sen verran että eiköhän se ole se edellämainittu lisääntyminen mikä meillä on täällä maanpäällä tarkoituksena... Joten hommiin siitä!!! :D
 
GhostOfTheNavigator said:
Tulipas tässä tämmönen kysymys mieleen että miten hammastahnatuubista tulee niitä raitoja aina silleen symmetrisesti?? :? ku se tuubin suu on paljon pienempi ku se itse purnukka.. MITEN?? :x
??
Luin tosta jotain joskus, mutten kyllä muista.. se jotenki liittyy johonkin... :anorak:
 
Surma said:
Jos avaruus laajenee, tuleeko joskus kumilanka-ilmiö ? Näin jotkut tiedemiehet ovat pohdiskelleet. Mitäs sitten, kun avaruus tulee "sisäänpäin" ?
joo.. oon lukenu tosta.. Jotenki pitäs olla niinku kaks kaikkeutta tai jotain joka menee kauemmaks toisista... ja sit niinku kumilangan kans jossain vaiheessa lähemmäs toisia... ja sit tulee taas uus alkuräjähdys... tai jotain... äh.... umm.. joo
 
QazKFD said:
Minkä värinen on Michaeal Jacksonin penis?
Tästä en tiedä, mutta eikö Jacksonin lapsien pitäisi olla mustia? Tämä kysymys on kalvanut minua jo jonkin aikaa. Siis eihän Michaelin plastiikkakirurgia voi vaikuttaa hänen siittiöihinsä, ja vaikka hänellä onkin ollut valkoisia vaimoja, pitäisi lasten olla "rusehtavia" (ainakin minun mielestäni)... Jacksonhan itse väittää, että hänellä on joku tauti, joka muutti hänen ihonsa, mutta hän itse muuttui valkoiseksi vasta parikymppisenä, eikä kukaan muu perheenjäsenistä ole (vielä) muuttunut valkoiseksi. Näin ollen hänen kakaroidensakin pitäisi (toistaiseksi) olla mustia.
Paitsi jos hän on julkisuudessakin sanonut, että hän on adoptoinut lapsensa (mitä minä en tiedä), kaikki edellä kirjoitettu menettää merkityksensä ja minä olen (taas) nolannut itseni.
:cross:
 
Back
Top