DOD ja USA

Onhan Metallica paljon kaupallisempaa ku Maiden, tai ainaki ite oon nii ny todennu ku näitä oon lueskellu. Ja metallicahan on menny alaspäin reilusti heti Meatllica (vai onko se ny sit "black vai mikä) levyn jälkeen alaspäin, mutta jengi näyttää edelleen ostavan levyjä. :cross:

Maiden taas on huomattavasti... "ei kaupallisempaa musiikkia" ja levyt ovat Virtual XI: n jälkeen (eli Brave New World ja Dance Of Death) ovat yltäneet melkein 80-luvun Maidenin tasolle. :roll:

Eli johtopäätkseni on, että Metallica myy levyjä enemmän, kuin Maiden koska se on kaupallisempaa... :?
 
DejaWu said:
levyn jälkeen alaspäin, mutta jengi näyttää edelleen ostavan levyjä.
Niin, ehkä fanit vaan ovat uskollisia. Olenhan minäkin ostanut Maidenin joka lätyn vaikka ne eivät maailman TOP20 välttämättä olekaan.

Ja kun oikein tuo paljon -sana täytyi lihavoida, niin lihavoita samalla perusteitakin, millä tavalla kaupallisuus musiikissa ilmenee.
 
Pertti Keinonen said:
Ja kiinnostaisi vähän tietää miten kaupallisuus näkyy St. Angerilla...

No onhan siinä ainakin menty paljon nu-metallimpaan suuntaan ja kyseinen tyyli on aika kovassa huudossa nykyään.
 
Pertti Keinonen said:
Ja kiinnostaisi vähän tietää miten kaupallisuus näkyy St. Angerilla...

No esim.se on Metallica nimen alla eli jokaisen hevarin pakko-ostos(paitsi minun) ja kuten edellä mainittiin, nu-metalliseen suuntaan on menty sitten viime levyn...
 
QazKFD said:
Ja kun oikein tuo paljon -sana täytyi lihavoida, niin lihavoita samalla perusteitakin, millä tavalla kaupallisuus musiikissa ilmenee.

No näkyyhän se selvästi...? Tai aianki mun mielestä... Näin (suhteessa) DoDin mainoksen TV: ssä 10 kertaa ja St. Angerin mainoksen 50 kertaa...
Ja mainostettiinko Maidenin keikkaa TV: ssä...? Ei, muutaku pieni maininta DoD levyn yhteydessä.
Ja.... Metallica... Keikkaa mainostettiin yli puolen minsan manoinksella Telkus... Ja Metallica on yrittäny todistella katu-uskottavuutaan, mutta onko Maiden? Ei ainakaan, jos kattoo Live videoita... Varsinkin LAD: issä Brucella on... Hmm.. "Tyylikkäät" housut... :)

Ja pilkun nussintaa vielä loppuun... Millä tavalla juttuun tulee ? kysymys merkki loppuun, ja en mä viittiny tota koko tekstiä lihavoida... :evil: (äläs sitte vedä hernettä nenuun....)
 
^Tähän summattuna, Metallicasta tekee kaupallisemman se tosiasia, että se on kuuluisampi kuin briteistä kotoisin oleva Iron Maiden?

Ja pilkun nussintaa vielä loppuun... Millä tavalla juttuun tulee ? kysymys merkki loppuun, ja en mä viittiny tota koko tekstiä lihavoida.
Rohkenen epäillä, sillä en kysynyt millä perusteella, vaan kerroin, että lihavoita perustelujasi.

PS. Ei ole kukaan noin huonoa kieltä kirjoittava rohjennut omaa kirjoitusasuani parjata. Olet kyllä aikamoinen tapaus.
 
Iron Constable said:
Metallican St.Anger on myynyt viimeisimmän tiedon mukaan Suomessa 28 561 kpl eli platinarajaa hipoen.

Kaistan mukaan levyä on myyty n. 38000 kappaletta. Viime vuoden myydyin ulkomaalainen levy Suomessa.
 
Täytyy kyllä ihmetellä tuota Metallican suosiota. Onhan bändillä monta hyvää biisiä, mutta Black albumin jälkeen ei ole tullut kuin p..aa. St.Angerilla on pari hyvää biisiä ,mutta muuten sitä ei jaksa kuunnella. Mielestäni ei paini Maidenin kanssa samassa sarjassa. Itse haluan sen verran melodioita, että pelkkä mättö ei riitä.
 
Back
Top