Bruce coveroi?

H-M-U

New Member
Kysympähän tällasta asiaa kun oon kuullu kaks Brucen versioimaan heviklassikkoa: Scorppareitten "The Zoon" ja Purplen "Perfect Strangersin". Millähän kiekolla nää biisit mahtavat mahdollisesti olla kun en oo missään nähnyt? Ihan mielenkiintoiselta kuulostavat...
 
Perfect Strangersia ei taida löytyä kuin bootlegeiltä. Eikös se ole Dream Theaterin kanssa vedetty joskus livenä?
 
Tuo "The Zoo" on ainakin semmosella kokoelmalätyllä kuin "ECW - Extreme Music". Tosta purple coverista en tiedä. Bruce on tehnyt myös Purplen "Smoke On The Water":sta coverin. Laulaa siinä dueton Gillanin kanssa, mutta en tiedä siitäkään, että millä levyllä se on.

Alice Cooperin tribuuttilevyllä on Brucen versio "black widow"-biisistä.
Myöskin Sabbathin tribuuttilevyllä "Nativity In Black" on Brucen coveroimana "Sabbath Bloody Sabbath"
 
Kilkenny said:
Myöskin Sabbathin tribuuttilevyllä "Nativity In Black" on Brucen coveroimana "Sabbath Bloody Sabbath"

Ja on muuten aika helevetin tiukka versio. Bruce hakkaa Ozzyn tulkinnan 666-0. Muutenkin tuo Nativity In Black on tyylikäs cover-levy, pitänee lainata se taas kirjastosta tässä joskus (köyhä opiskelija kun olen).

Off-topiciksi menee. Anteeksi.
 
Bruce on myös vetänyt Queenin Bohemian Rhapsodyn jonkun naislaulajan kanssa. Mp3 minulla tuosta on, mutta ei mitään hajua, että mistä se on peräisin.
 
Joo... The Zoon oon minäkin kuulu ja myös Perfect Strangersin, mutta siitä minulla on ihan selvä studioversiokin koneella... En sitten tiiä, levyllä ei oo yhtään Bruce-coveria...
 
Brucelta on kierrossa The Project Files -niminen Bootleg, johon on kerätty kaikki nuo ylläolevat Coverit. Biisilista on tämännäköinen:

1.Oh Baby (First real recording with band Xero)
2.Bring your daughter... to the slaughter (Original version from Nightmare on elmstreet Soundtrack)
3.(I want to be) Elected (Alice Cooper cover with Mr Bean)
4. Smoke on the Water (Rock aid Armenia)
5.Sabbath Bloody Sabbath (From nativity in Black)
6.Bohemian Rhapsody (Queen cover with Montserrat Caballe)
7.The widow (From Alice cooper tribute "humanary stew")
8.The Zoo (from ECW Extreme music soundtrack)
9.Perfect strangers (Deep Purple cover with dream theater)
10.Delilah (television broadcast from the last change lottery)
11.Into the Black hole (from Ayreon "Universal Migrator II" Promo short version)

Varsinkin Bohemian rhapsody on komeaa kuunneltavaa Brucen laulamana.
 
Black Nightia ei olla taidettu mainita vielä??! jos nyt oikein muistan niin löytyy jostain virallisesta julkaisusta mutta jos ei löydy niin ainakin jollain bootlegilla se on!
 
Alkl the Young Dudes -singleltä löytyy AC/DC:n Sin City ja Mott The Hooplen... arvatkaas mikä biisi?! LOL
 
Kilkenny said:
Alice Cooperin tribuuttilevyllä on Brucen versio "black widow"-biisistä.
Myöskin Sabbathin tribuuttilevyllä "Nativity In Black" on Brucen coveroimana "Sabbath Bloody Sabbath"
Tuon Cooperin tribuutin oikein ostin kaupasta kun kuulin nimikaartin, joka osaa siihen otti. Kovaa kamaa.

Tuo Brucen version tuosta Sabatista on myös kovaa menoa, mutta mikäs bändi siinä soittikaan? Ei tainnut olla Brucen soolobändi.
 
QazKFD said:
Tuo Brucen version tuosta Sabatista on myös kovaa menoa, mutta mikäs bändi siinä soittikaan? Ei tainnut olla Brucen soolobändi.

Eikös se ollut Godsmack tai jotain sinnepäin?
 
Black Night löytyy Dive! Dive! Dive! sinkulta (ainakin digipack) ja samassa on myös Sin City AC/DC-coveri. Molemmat ovat liveversioita.

EDIT: Bruce Dickinson & Mr. Bean - (Elected) I Want To Be CD-sinkku löytyy ja on siis harvinainen herkku erinomaisessa kunnossa. Tarjouksia sähköpostiin ja jos riittävästi täpäkkää (tai vaihto Iron Maiden levyyn) tarjotaan niin voin myydäkin.
 
Back
Top