Blazen uusi levy

Parza

New Member
Hi Metallers,

The new album from B L A Z E is progressing at a hell of a pace and is being recorded at the all new Backstage Studios, Derbyshire together with producer Andy Sneap.

The new album will feature former Pitchshifter drummer Jason Bowld (More Details)and also bass man Wayne Banks (Sabbat, Messiahs Kiss) who has fulfilled most of this years touring commitments.

The band have just completed a week of intensive (and loud!) pre-production and everyones fired up about the new material.

Recording started today!!!


Tuollaista www.planetblaze.comissa.
Levyn on ilmeisesti määrä ilmestyä maaliskuussa.
 
Kyllä sieltä hyvää musaa varmasti on tulossa. Mitä ny Tenth Dimensionia oon kuunnellu, nii kyllä mies osaa hommansa :)

Sitte kiertuetta ja sitte Suomeen ja sitte tsiikaamaan :wink:
 
Pitää nyt kattoa että ostanko tuota levyä kun rahat ovat hieman huonolla mallilla. Mutta eiköhän aina sen verran löydy että yhden levyn vois hommata :eek:
 
Late said:
Tää vuosi näyttää valoisalta:Brucea, Blazea ja Maiden dvd(DOD ja GME...TID)... :D

Kun en taas tiedä mistään mitään, niin onko maideniltä tulossa jonkunlainen live dvd siis ulos ensi vuonna? ja kyllä tuohon Blazen levyynkin voisi sen "neljä kaljaa" pistää.
 
Hellworks said:
Kun en taas tiedä mistään mitään, niin onko maideniltä tulossa jonkunlainen live dvd siis ulos ensi vuonna? ja kyllä tuohon Blazen levyynkin voisi sen "neljä kaljaa" pistää.

Joo, tällaisia "huhuja" oon kuullut virallisella Maiden foorumilla ja muuallakin...ei oo virallisesti ilmoitettu, mutta Johnny B. on kuvannut jokaisen keikan yhdellä kameralla jokaisesta kuvakulmasta, ja oon kuullut, että deadline ois kesällä...ellei tapahdu samanlaista "kinaa" kuin Rion kanssa muinoin...
 
Hyviä uutisia :headbang: Blazen soolo matsku on kyllä ollu perkeleen kovaa kamaa täytyy sanoa...
 
Back
Top