ASAP

Mickey

New Member
Niin, onkos moni kuunnellut tätä Adrianin 80-luvun lopulla tekemää sooloprojektia? Ittelleni kolahti aika kovaa, materiaali on aika rokkaavaa, osin Springsteenmäistäkin mutta toimii hienosti. Mielestäni Adrian on helkkarin hyvä vokalisti biisinteon ohella, joten olisi aika hänenkin saada laulaa yksi biisi Maidenin seuraavalla levyllä.
 
On tullu kuunneltua Adrian Smith & Project -Silver and Gold levyä ja onhan tuo hyvää kamaa.Adrian kyllä laulaa uskomattoman hyvin.Ton levyn kappaleet on Adrianin laulaman Reach out-biisin kaltaisia.
 
Aivan kauheeta AOR:ää, ei putoa mulle tippaakaan. Edes Adrianin jumalaisuus ei saa minua enää hommaamaan ASAP:in levyä hyllyyni, vinyylistä kun pääsin eroon. Vetää vertoja jopa ylihuonolle Di´annon ekalle soololle.
 
Mulla olis myynnissä ASAP:n sinkkuja ja keräilyharvinaisuuksia. Kiinnostuneet pistäkää mailia niin saatte myyntilistan (pitää eka tehdä se, jos on kiinnostusta).
 
En ole kuunnellut tuota soolotuotantoa yhtään mutta kuvittelisin että ei ole mun lempi musaa... :?
 
Silver and gold levyltä löytyy muutama hyväkin biisi. Ehkä hiukan lepsua mun makuuni, mutta ei se täysi pettymyskään ollut minulle. En kylläkään omaa ku itse Lp:n ja sen SAG maxi sinkun mikä on kyllä hieno toisella puolella on kullanvärinen pinta ja toisella puolella hopean värinen pinta.
 
Ihan hyvää city streets -osaston popahtavaa heviä. Springsteen kyllä mielestäni on todella kaukana. Omistan pitkäsoiton sekä S&G sinkun Cd:llä sekä joitain vinyylisinglejä. Dickinsonin soolotuotannon jälkeen parasta Maiden-related kamaa.
 
Starstruck said:
Ihan hyvää city streets -osaston popahtavaa heviä. Springsteen kyllä mielestäni on todella kaukana.
Kanadan Bryan Adams lähempänä.

Omistan pitkäsoiton sekä S&G sinkun Cd:llä sekä joitain vinyylisinglejä. Dickinsonin soolotuotannon jälkeen parasta Maiden-related kamaa.
Et ole sitten Psycho Motelin levyjä kuullut? Welcome To The World on parasta Maiden-related musiikkia ikinä Skunkworksin ohella.

Kannattaa tutustua myös White Spirit (Janick Gers) yhtyeeseen. Yllättävänkin hyvää musiikkia. Japanissa on julkaistu complete cd missä koko tuotanto eli yksi levy ja singlet.
 
^Olen kuullut sitä Psycho Motelin ekaa ja se oli tosi nihkeä ainakin silloin muutama vuosi sitten, kun sitä kuuntelin levykaupassa. Olen tosin kuullut, että tuo kakkoslevy olisi paljon parempi. Tarvinnee hankkia.
 
Starstruck said:
^Olen kuullut sitä Psycho Motelin ekaa ja se oli tosi nihkeä ainakin silloin muutama vuosi sitten, kun sitä kuuntelin levykaupassa. Olen tosin kuullut, että tuo kakkoslevy olisi paljon parempi. Tarvinnee hankkia.
En minäkään oikein pitänyt Psycho Motellin ensimmäisestä levystä ja on sentakia edelleen hankkimatta.

Harmi, kun tuo ASAP on vain vinyylinä, koska muuten tulisi kuunneltua.

Skeleton Crewn livelevyäkin on jo odoteltu useampi vuosi. Jos Adrian Smithillä olisi tänä vuonna aikaa kuunnella vanhat nauhat läpi ja saattaa materiaali julkaisukuntoon.

Toivottavasti Brucen tuleva? soololevy innostaa Adrianinkin vihdoin saamaan oman materiaaliansa levylle. Instrumentaalilevyn materiaali lienee ainakin osittain sävelletty.
 
En ole ASAP:iin tutustunut, mutta pitäisi kyllä. Itse diggaan Psycho Motellin Welcome To The World-levystä todella paljon.
 
Multa löytyy tuo ASAP-vinyyli ja kyllähän sitä aikoinaan tuli jonkun verran kuunneltua. Pari hyvää biisiä ja loput aika tusinatavaraa, sellaista keskinkertaista rock-meininkiä jota lähes joka pumppu osaa levylleen säveltää. Nykyään ei jaksa enää kuunnella edes nostalgiatrippinä kun on niin paljon parempaa kuunneltavaa.

Psycho Motellin eka levy olikin sitten paljon rankempaa, mutta siitä taas puuttui melodiat niin pahasti ettei oikein auennut. Kakkoslevyä en ole hankkinut kun se on niin vaikeata ja suht hinnakasta materiaaliin nähden.

Laulajana Adrian on sen verran vaatimaton, että pysyköön puolestani hyvänä taustalaulajana. Ääniala mahtuu peukalohankaan noin suurinpiirtein.
 
Back
Top