Kauanko olette kuunnelleet maidenia?

Noin 22 vuotta eli 1981 olen aloitellut mutta seuraavana vuonna kolahti vasta totaalisesti.
 
Muistaakseni kaikki alkoi kesällä/syksyllä 2000, kun kaveri toi piraatti-BNW:n kuunneltavaksi. The Wicker Man iski heti ja se oli menoa.
 
...suurinpiirtein vuodesta 1985, jolloin olin 14. Eka IM-konserttini oli Somewhere in Time -tourilta ja toka 7th Son... -tourilta. Sitten tulikin vähän pidempi paussi IM:n kuuntelussa, kunnes viime vuonna "löysin IM:n uudelleen" :eek: Totta kai olin taas nostalgisoimassa DOD-keikalla 21.12.! :banana:
 
Reilut puoli vuotta kunnolla, pakkohan tähän kavereideni maailmanmullistajaan oli tutustua tarkemmin. Kiitos ja kumarrus heille.

Harmi, etten koskaan ala-asteella uskonut luokkatoverini sanoihin Maidenin erinomaisuudesta. Tyhmä minä. :(
 
Vaivaiset 4 vuotta... :oops:
Mutta menetettyä aikaa korvataan koko ajan *kuuntelee SIT:ia* :edmetal:
 
Vuonna -95 tai -96 ostin levymessuilta No Prayer For The Dying lp:n ja siitä alkaen on hyvin aktiivisesti kuunneltu. Eka Maiden-levy oli Real Dead One kasetti jonka sain -94 synttärilahjaksi, mutta se katosi yhden kuuntelun jälkeen. Vasta pari vuotta sitten löysin sen kaapin kätköistä. :D
 
Juuri rekisteröidyin tänne maidenworldin, terve vaan kaikille. Loistavaa, että löytyi joku paikka maidenfinlandin lopetettua.
Ja sitten asiaan, olen kuunnellut Maidenia 10 vuotiaasta saakka, eli vuodesta 98. Tosin vuosina 99-00, en kuunnellut maidenia kovin aktiivisesti, mutta palasin sen pariin taas 2001. Eli Maidenia on tullut kuunneltua nyt viisi vuotta, toivottavasti jatkuu koko loppuelämän. :edheadbang:
 
Pari vuotta oikeastaan olen kuunnellut,mutta varsinaisesti sytyin bändille vasta kun ostin dance of deathin pari viikkoa sitten.
 
Hävettävän vähän aikaa, eli vuodesta 1997. Seitsemisen vuotta siis. :oops: Aika monesti nuo levyt on silti tullut kuunneltua (paitsi Blazen aikaiset).
 
Reilu kolme vuotta on tullu kuunneltua täysipäiväisesti, aina kun se on mahdollista. Ensimmäisenä kuuntelin Powerslavea ja sitten mentii eikä pois pääsyä ole! Up the Irons!
 
Maiden tuli eläämäni joskus '96 ja siitä lähtien se on ollut ISO osa elämää.
Eka levy oli Real Live One ja sit FOD ja Powerslave. Fear of the Dark live on mulle se suurin jumalaisuus.
 
-83 alotin Number Of The Beast levyllä ja het hommaamaan kahta ekaa levyä jotka kolahti vielä kovemmin :suck: Meikälle Paul Di`anno on eka ja ainut Maidenin laulaja. Kaikki laulajat Maidenissa jotka on levyttäneet eivät TODELLAKAAN ole huonoja. Kehaisu: Lahessa 1.12.2004 Paulin keikalla pääsin tapaamaan idoliani backstagelle! Olipahan naseva kokemus ottaa "Paten" kanssa bissee pari tuntii :)
 
Aina olen Maidenista pitänyt, mutta jouluna 2000 aloin haluta levyjä. Ei tullut, kahden vuoden odotuksen jälkeen ostin itse kaksi levyä. Eli vuosi 2003 tulossa viikon päässä. Nyt löytyy jo 6 levyä, ja kaikki tarkotuksena ostaa.
 
Mä oon 15v ja löysin maidenin noin 3vuotta sitten.. Oltiin tuttava perheen kaa sveitsissä laskettelemassa ku sen perheen mua vuotta vanhempi kaveri antoi mun kuunnella hänen mp3-soitinta. Heti ensimmäinen biisi tais olla "run to the hills" tai "trooper". Sillon mulla kolahti jotain päässä ja ku pääsin takas suomeen niin heti ensimmäisenä hankin "Edvard the great"-albumin ja sen jälkeen kuunnellu lähes joka päivä maidenia ja koko ajan oppii uutta!
 
Itse olen kuunnellut Maidenia n.2v. ensin kuulin sitä kaverillani Dod:in muodossa ja seuraavana päivänä kävin ostamassa itselleni läheisestä levydivarista 3 Maidenin albumia.
 
Piece Of Mind kasetti löytyi tuossa 85-86 välisenä aikana ja lopullinen niitti oli kun näin Live After Death-livevideon. Siitä lähtien on tullut seurattua yhtyeen tekemisiä vaikka ehkä hieman vähemmälle jäikin tuolloin Blazen aikana.
 
Back
Top